quote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Zouden we dan toch uit moeten spelen vandaag?"
quote:~Devano~
~Manucharyan kan het zich veroorloven om van elke wedstrijd die hij speelt de wedstrijdbal te houden. Twee seizoenen lang al...~
quote:~SuperHarregarre~
~Goedkope Armeense ballenpomp groot succes bij Ajax~
quote:~Zjakkie~
~"Zouden we dan toch uit moeten spelen vandaag?"~
-2ptquote:~methodmich~
~Edgar Manucharyan toont Armeense skippybal~
Ik vond eigenlijk alleen die van Zjakkie echt grappigquote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongus, plaats 1 en 2 waren close en kwamen er bovenuit, rest was moeilijk
...
ik zit ook nog steeds in de anale fasequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alleen die van Zjakkie echt grappig
Laat de straf niet lang en hard zijn aubquote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Okee, ook Mwatanabu gaat op de zwarte lijst.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Okee, ook Mwatanabu gaat op de zwarte lijst.
Misschien moeten we het gaan doen zoals bij de Miniplaybackshow: allemaal de derde prijs behalve tweequote:Op woensdag 1 november 2006 19:06 schreef toma het volgende:
terrechte winnaar.
had stiekem op een podium plekje gehoopt
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb onderzoek gedaan en zie dat de meeste winnaars zich bevinden onder de users die het laatst een fotoonderschrift plaatsen. MOrgen 18.00 plaats ik het juweeltje dat ik nu al heb bedacht
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb onderzoek gedaan en zie dat de meeste winnaars zich bevinden onder de users die het laatst een fotoonderschrift plaatsen. MOrgen 18.00 plaats ik het juweeltje dat ik nu al heb bedacht
Vers is lekker.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
en wat is jou psychologische verklaring voor dit fenomeen?
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de bal om maar ff bij voetbal te blijvenquote:
Als het aan mij ligt, wordt de uitslag om 1 seconde voor 18.00 uur gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
quote:Beschouw
Mourinho kan bloed Rijkaard wel zuipen
quote:SCH
Mourinho spreekt het publiek toe volgens geheel Engelse traditie
quote:Mr._T-Rex
Mourinho zag dubbel zoveel Schwalbes als Rijkaard
-2ptquote:Robar
Sjalala, *slik* *slurp* lalala, "ik wizlde ff zvan du glegenheid gebruik maken, nu ddaat *hips* op ze mjiddstip ztaat, som ze zegg zeg, zeggen, dazzz ik Frenk Armzaard, whahahahahahaha, eenuh mietzjuh vint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |