Okayquote:Op zondag 5 november 2006 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ik heb gewoon gelijk!
quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
SCH's knokploeg staat klaar voor wanneer existenz weer eens niet alle ondertitels heeft gelezen
![]()
had m niet eens gelezenquote:Op maandag 6 november 2006 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat toma nu ook letterlijk gebruikt riekt ook naar plagiaat!![]()
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!quote:
Wat dat betreft ben ik onbevooroordeeld of zonder scheidsrechterlijke dwalingenquote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!
Ja jij wel maar als je ziet hoe sommige in de aars van andere kruipen, daar pas ik als stevige jongen niet meer bij zo diep gaan zequote:Op maandag 6 november 2006 17:27 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik onbevooroordeeld of zonder scheidsrechterlijke dwalingen![]()
De jury beraadt zich nog steedsquote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En iedereen wacht nog steeds...
quote:Robar
Leonardo poseert hier voor de presentatie van zijn autobiografie: GOD
quote:toma
Leonardo neemt "knokken voor je plek" wel heel letterlijk
quote:Nicky_Rincon
Contactadvertentie Leonardo: "iek ben liefe jonge man, zoek doesjie van drietig jaar" ontkracht door bijplaatsen foto
-2ptquote:Lurtt1
Its my duty, duty, to shake my booty, booty
aarszuig?quote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!
Geduld is een schone zaak.quote:
Kan je zelf niet tellen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Kan je er volgende x nog nummertjes voor zetten allerliefste prachtige charmante Beschouw - dan kan ik meteen zeggen op welke plaats ik sta
Sta al ruim genoeg voor. Zo houden we het nog een beetje spannendquote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moest jij trouwens geen onderschrift plaatsen?
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?quote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moest jij trouwens geen onderschrift plaatsen?
Weet Weebl nu al hoe het hier werkt?quote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |