Mail hem maar naar mequote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik heb zelf al een leuk onderschrift, maar mag niet meedoen
toch posten?
er staat geen mail in je profielquote:
bij jou ook nietquote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
er staat geen mail in je profiel
Jij wilde mailquote:
Dat envelopje boveninquote:
Dat ding langs big brotherquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal wel lomp zijn, maar welk envelopje?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef toma het volgende:
Als Beschouw morgen wint ga ik op groenlinks stemmen
Die kan in het schoen opeten topic!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef toma het volgende:
Als Beschouw morgen wint ga ik op groenlinks stemmen
Laat maarquote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
PM is personal message, sinds kort ook op FokMaar dat moet je eerst activeren geloof ik.
Anders PM je mij toch ffquote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
ik heb zelf al een leuk onderschrift, maar mag niet meedoen
toch posten?
Dan mats je me toch gewoon de volgende ronde?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
jeuj
(vond die van de poedelprijs trouwens wel leuk)
ff een foto zoeken
Geldt ook voor mij. Vanavond weer kaarten en zuipen in Brabant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
mocht ik winnen , zal wel niet maar dan mag de nummer 2 een nieuwe foto plaatsen
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef toma het volgende:
SCH of Beschouw mogen ook de uitslag posten als podiumwinnaars.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doen
dan weet ik bijna zeker welke plaats je krijgtquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |