Plagiaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef WeebI het volgende:
Ik lees nu trouwens pas alle andere inzendingen, en trek hierbij die van mij terug
Hij lijkt wel verdacht veel op die van Beschouw
Tel hem iig mee voor het klassementquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef WeebI het volgende:
Ik lees nu trouwens pas alle andere inzendingen, en trek hierbij die van mij terug
Hij lijkt wel verdacht veel op die van Beschouw
quote:~toma~
~Ik ben Wesley Sneijder, Ik ben 4 jaar en ik doe Donald Duck na.. *kwakwakwakwa~
quote:~methodmich~
~Marco van Basten zet verjongingskuur Oranje wel erg drastisch door~
quote:~vrolijke-frits~
~Feyenoord als de kippen bij nieuwe talentenjacht~
-2ptquote:~Devano~
~Invoed Fred op jeugd L'OL jammerlijk merkbaar~
tsja, hij leek qua idee wel op wat ik zelf had verzonnen, maar die van mij vond ik leuker, dus geen prijs waardquote:
Het ging dus om het speentje van Fred, en de kinderen met hun duim in hun mond. Bovendien lijken die tenus een klein beetje op het oude uit-tenue van Lyon. Een beetje stom om een poedelprijs te geven omdat je het onderschrift niet snapt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Onderschrift van de poedelprijs zei me het minste en die over Luis Garcia snapte ik ook niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Onderschrift van de poedelprijs zei me het minste en die over Luis Garcia snapte ik ook niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow wacht, dit is VBL, hier mag ik helemaal niet komen, want ik volg helemaal niet genoeg voetbal
Arro?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Beetje arro van Beschouw maar dat bedoelt ie niet zo, soms komt de 50-jarige in hem naar boven en zijn wij zijn kinderne.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Arro? /quote]
Gant
[quote]
Die 10 punten die ik niet gekregen heb, ga ik lekker meetellen![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Beschouw het volgende:
Bij het pijltje is Mr._T-Rex, die Beschouw 5 punten door de neus boorde
[afbeelding]
niet-voetbalkennerquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef toma het volgende:
dit zijn trouwens (voor een niet-voetbalkenner) op de voorgrond Nedved en daarachter Galasek.
'T is nu wel de bedoeling dat je de uitslag doet om 6 uur. En niet dat je stiekem mee gaat doenquote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Galasek en Nedved durven elkaar niet meer aan te kijken na heftige nacht
quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef toma het volgende:
[..]
'T is nu wel de bedoeling dat je de uitslag doet om 6 uur. En niet dat je stiekem mee gaat doen
Ja, heeft iequote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
sorry sorry, helemaal in de war van een overwinning joh!
Jij al wat ingezonden dan?
quote:existenz
Galasek en Nedved overwegen deelname synchroon zwemmen in Peking 2008
quote:toma
Hebben Rosciky en Baros nou ookal bij jou je deo met haarlak verwisselt Tomas?
quote:Maikalo
Galasek en Nedved doen auditie voor het nieuwe Puma logo
-2ptquote:SCH
Galasek en Nedved denken aan hun volgende carriere en combineren training met auditie voor Kabouter Plop-musical: "Sla je armen in de lucht"
Die zie ik nu pasquote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Wel een beetje lullig van die 3e plek van existenz, die is gewoon SCHaamteloos gejat van de post daarvoor.
Nee, vond ik 1 van de slechtste. Maar zo'n plagiaatje belonen, vind ik eigenlijk niet kunnen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt heren. Ik heb ook gekeken naar de eerdere post, en ookal is 'ie gejat, hij klinkt gewoon wat beter.
Wel eens met de winnaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |