Ah leuk, ff googlenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:21 schreef Myriam1978 het volgende:
quote]Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is de achternaam van Nicolaas ?
[/quote
Dat weet ik niet maar Brian is Brian Kubatz
Ja, zag ik ook netquote:
Topic met het laagste nummer gaat door, ondanks mijn foutjequote:Op zondag 29 oktober 2006 16:22 schreef winterapfel het volgende:
het moet #9 zijn hoor![]()
[DGK COS # 9] Angelique heeft iets op haar lever
Volgens mij is zij volledge naam Nicolaas Streefkerk (heb het Bart en Brian horen zeggen)quote:Wat is de achternaam van Nicolaas ?
Mja.. laten we hier maar verder gaan, hij was eerder en er is al meer in gepost. Die 6 en 9 lijken ook zó op elkaar hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:22 schreef winterapfel het volgende:
het moet #9 zijn hoor![]()
[DGK COS # 9] Angelique heeft iets op haar lever
Als 2 druppels waterquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.. laten we hier maar verder gaan, hij was eerder en er is al meer in gepost. Die 6 en 9 lijken ook zó op elkaar hè.
Er viel me nog iets anders op: Nataaasia begint zich de bazin van de voorraadkast te voelen. Ze zei: "Ik heb ook nog champignons, die moeten er ook door, dat is lekker."quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia denkt dat ze morgen dezelfde vegetarische lasagne gaan maken als die die ze ooit in de Van der Valk heeft gegeten!Die was namelijk heerlijk zei ze!
Die mens heeft echt nul smaak! Al met die afhaalmaaltijden van de Indiërs of Surinaams vond ze heerlijk terwijl iedereen zei dat het niet te nassen was...Maar als de kok komt dan is het voor d'r weer niet lekker genoeg...
Ik kan (als Française) heel slecht tegen culinair onwetenheid, sorry)
Evil was toch net jarig?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:29 schreef Maraca het volgende:
November word een feestmaand! Angelique, Nicolaas en Evil zijn dan jarig!!
Ik was het al eensch met je verhaal over het eten... maar nu helemaal !quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Glas 2 of 3 voor Nicolaas?
Eveline heeft vlg. mij een klein verslavingkje aan cola light...Dit hoor ik trouwens vaker tegenwoordig...Niet te drinken die spul...Doe me maar gewoon cola of drink water als je op dieet bent! Al die aspartaam troep!![]()
Niks is lekker bij de Van der Valk! Ze geven alles Franse namen om het chic te laten blijken maar niks is lekker...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar een vegetatische lasagna bij Van der Valk... dat kán haast niet lekker zijn.
Is idd iets donkerder dan hier in Haarlem...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is het daar een half uur eerder donker dan hier? (NH)
Of hebben ze gewoon slechte camera's ?
Het is 10-10!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scherp!
Dan staat het fout op de wiki
Zeker als je bekijkt hoe ze aan die 10.000 euro is gekomen (in 1e instantie).quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bij zo'n type komt het woord Parasiet in me op...
Ze hadden de klok nog niet achteruit gezet.. dus het was daar een uur later ....quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij lezen ze mee, beeld is nu veel lichter op str3
héhé iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij lezen ze mee, beeld is nu veel lichter op str3
Oh vertel! ??quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:43 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker als je bekijkt hoe ze aan die 10.000 euro is gekomen (in 1e instantie).
"De gulle gever"quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:43 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker als je bekijkt hoe ze aan die 10.000 euro is gekomen (in 1e instantie).
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef Maraca het volgende:
Wacht eens even.. iemand had het net over een "David" en een "spandoek" voor Stephan.. maar.. David is toch de poolboy?
http://www.briankubatz.com/moi/quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:45 schreef Hamilton het volgende:
[..]
http://www.briankubatz.com/moi/publiek_geheim/photos/photo_1.html
Waren deze al bekend?![]()
Is er ook een foto van zijn ex ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.briankubatz.com/moi/
Vakantiefoto's![]()
Brian is veel leuker met korte haar zeg!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:45 schreef Hamilton het volgende:
[..]
http://www.briankubatz.com/moi/publiek_geheim/photos/photo_1.html
Waren deze al bekend?![]()
Linkje posten naar dit subforumquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Brain heeft ook een guestbook, zou hij daar zelf op mogen komen ??
Ja. Vind ik persoonlijk veel mooier dan Nena.quote:
Jammerquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Thank you for your submission. Your entry will appear in the guestbook as soon as it is validated.
Vind 'm juis met langer haar leuker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Brian is veel leuker met korte haar zeg!
Ja, dat vond ik ook bot. Als je ziek bent dan wil je óf in bed blijven óf een beetje afleiding en gezelligheid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona probeert Angélique naar bed te sturen...Een beetje net zoals in The Beach, hop ff de zieke ver weg stoppen en de gezelligheid is er weer!
En niet alleen zijquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef happyme28 het volgende:
Moeten ze echt doen, dan gaat ze echt over de zeik volgens mij.
Volgens mij zei Stephan juist dat het beter was als niemand het zou lezen en of ze het wel goed opborg. Toen zei Evil dat het goed opgeborgen in haar laatje ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:20 schreef avonne het volgende:
gisteren zei Eveline toch dat ze het wel leuk zou vinden als ze het vinden....
Ja daar irriteerde ik me die andere dag ook mateloos over..." 't Maakt mij geen fuck uit...echt niet...geintje is mislukt...maar mij maakt echt geen fuck uit..." stream uit en kwam ik een half uurtje later...Nicolaas nog steeds:" 't Maakt mij by the way geen fuck uit, interesseert mij echt niet...ik hou echt van een grapje maar dit geintje is mislukt...jammer"quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef happyme28 het volgende:
Nico begint tegen Sylvia wederom om het geintje van het drankverstoppen. Het interesseert het helemaaaaaal niets maar hij kan er niet over ophouden.
Maar Nena is vele malen boeienderquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ja. Vind ik persoonlijk veel mooier dan Nena.
Ja maar jij hebt niet veel nodig om een vrouw boeiend te vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Nena is vele malen boeiender(gok ik)
Vergeet ze het vaak dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer tijd voor het dagelijkse voorleeskwartiertje van Nataaasia (als ze het niet vergeet ...).
Het is al diverse keren gebeurd en sommige keren moeten medebewoners haar er op wijzen dat ze nog moet voorlezen.quote:
Nou dat weet ik niet helemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Lekker zeg, je hoeft die Nataasia alleen maar een klein zetje te geven en ze gaat gelijk los. Die kan zich echt niet inhouden.
Ik vind Bart juist wel grappig. Hij kan lekker stoken, maar wel altijd met een lach. Volgens mij meent ie de helft niet wat hij zegt, maar hij houdt wel van wat gemor.
hahah gaat lekker, steeds hetzelfde. Inderdaad balen dat ze nu net iets lulligs bespreken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona & Nena gaan stiekem Stephan, Eveline & Sylvia beluisteren...Jammer dat ze niet over hun stastieken hebben...
yep maar wees blij we maken wel het live maken van een tv programma mee. Hurrayquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zucht.. er wordt weer een stagiere genomen op de regietafel...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
Brian zegt dat de camera man hem waarschuwde weg te gaan
Vooral Stephan dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Je ziet Stephan en Evil balen. Geweldig
Inderdaad ze zit maar met dat kladblok.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral Stephan dan.
Eveline huppelkut vrolijk door met haar sneue lijstje.
Dat ze niet moe wordt van d'r eigen hoogdravende gezeur.
Zo genant. De goero en zijn discipel. "Leer mij O meester".quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef moki het volgende:
[..]
Inderdaad ze zit maar met dat kladblok.
Ja gék hè, als je je avond aan avond afzondert met je discipel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
'De spionnetjes lopen over'.
Nee niet gehoord, ik zat naar Evil en Stephan te luisteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
heeft iemand gehoord wat Brian zei toen hij buiten kwam?
Of werden de streams weggedraaid....?
Hij vindt het natuurlijk wel vleiend, dat hij als een goeroe gezien wordt door een jonge vrouw (die hij blijkbaar aantrekkelijk vindt). Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes. Dat gaat op den duur vervelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb ook het idee dat stephan dat gelul van evil een beetje zat wordt... Maar hij kan nu nergens anders heen..
Misschien dat hij hoopte dat zij van zijn 'niveau' zou zijn.. maar alles is beter dan Nastaaaaasiaaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb ook het idee dat stephan dat gelul van evil een beetje zat wordt... Maar hij kan nu nergens anders heen..
het is idd een vrij laag niveau "psychologie" maar ze denkt echt wel dat ze the shit is. en stephan is maar een keukenverkoper.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij vindt het natuurlijk wel vleiend, dat hij als een goeroe gezien wordt door een jonge vrouw (die hij blijkbaar aantrekkelijk vindt). Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes. Dat gaat op den duur vervelen.
Jij probeert haar ook zo ver mogelijk naar beneden te halen met je vergelijkingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes.
Ja, humor hequote:
Ik denk dat keukenverkopers met flink wat jaren ervaring uitstékend mensen kunnen inschatten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
het is idd een vrij laag niveau "psychologie" maar ze denkt echt wel dat ze the shit is. en stephan is maar een keukenverkoper.
Dit klinkt heel boeiend.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
Nicolaas vraagt verder: "Ga je Stephan eruithalen dan? Dat is niet zo moeilijk hoor! Ik heb namelijk een heel leuk plan in mijn hoofd zitten. En die is echt leuk. Geweldig vind ik 'm." Bart gaat zelfs een stapje verder: "Ik heb ook een plan en die heb ik al tot uitvoering gebracht. Het is een hele grove en diegene gaat ook in één keer weg!"
ik weet van het spandoek-met-belediging-idee, maar "tot uitvoering gebracht"?
Iemand meer info wanneer?
Pff.. iets waardoor Stephan direct het huis uit gaat.. moet haast iets met chantage zijn.. maar wat.. een seksfilmpje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
Nicolaas vraagt verder: "Ga je Stephan eruithalen dan? Dat is niet zo moeilijk hoor! Ik heb namelijk een heel leuk plan in mijn hoofd zitten. En die is echt leuk. Geweldig vind ik 'm." Bart gaat zelfs een stapje verder: "Ik heb ook een plan en die heb ik al tot uitvoering gebracht. Het is een hele grove en diegene gaat ook in één keer weg!"
Hij bedoelt, dat verduidelijkte hij ook later, dat hij al medewerking c.q. toestemming had gevraagd aan de redactie omdat hij medewerking van buiten wil hebben voor het neerleggen van het spandoek.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
ze moeten verplicht om 9 uur aan het ontbijt zitten of zo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met dat vroege naar bed gaan in de gouden kooi? Lijken mijn opa en oma wel die vroeger ook om 10 uur of uiterlijk 11 uur in bed lagen iedere dag.
Kun je mooi overschakelen naar het feestje bij BB.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met dat vroege naar bed gaan in de gouden kooi? Lijken mijn opa en oma wel die vroeger ook om 10 uur of uiterlijk 11 uur in bed lagen iedere dag.
Maar waarom zou Stephan direct het huis verlatenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat verduidelijkte hij ook later, dat hij al medewerking c.q. toestemming had gevraagd aan de redactie omdat hij medewerking van buiten wil hebben voor het neerleggen van het spandoek.
Dat wordt tegen 12 uur pas interessant denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je mooi overschakelen naar het feestje bij BB.
Dat houdt in om 8 uur eruit.... Dus tegen 1 uur erin lijkt mij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ze moeten verplicht om 9 uur aan het ontbijt zitten of zo.
Nico zei dat hij een plan had om Stephan direct te laten vertrekken. Bart wil Stephan alleen flink laten schrikken. Stephan is altijd zo lekker bezig met hoe hij overkomt. En op deze manier hoopt Bart dat hij zich anders zal opstellen ofoz. Meer gewoon een grap dan een directe poging om 'm te laten vertrekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar waarom zou Stephan direct het huis verlatenIk zou daardoor juist in het huis blijven
![]()
Ze mogen om 23.00 naar bed, niet eerder maar Eveline vindt dat weer te laat...geen christelijke tijd natuurlijk. Ze wil dus psycholigie studeren terwijl ze zelf aan Angélique nu biecht dat ze snel oordeel over mensen heeft en dat ze ze niet laat uitspreken...Nou arme delinquent jeugd...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat dacht ik ook en gezien dat ze nooit na 1.00 wakker zijn in DGK...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt tegen 12 uur pas interessant denk ik
dat is echt niet de eerste keerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef Fikkert het volgende:
natasia weer uit dr dak,.. dit keer tegen sylvia
Je maakt een geintje hoop ik. Die meid heeft net zoveel mensenkennis als mijn hamster.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Myriam1978 het volgende:
. Ze wil dus psycholigie studeren
Nee nee ze is erg enthousiast. Psychologie is absoluut wat voor d'r zegt ze constant...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik. Die meid heeft net zoveel mensenkennis als mijn hamster.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee ze is erg enthousiast. Psychologie is absoluut wat voor d'r zegt ze constant...
En dan eigenaresse van een dating bureau en dan iets met Stephan maar dat is me nog niet erg duidelijk wat..En dat helemaal in één maand...pfff héhéquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
in het begin van DGK was het nog schrijfster
En Eveline voegt toe dat ze niet met hem praat en Sylvia: "ja ik heb ook niks met hem..."quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia en Eveline liggen heerlijk te roddelen in bed, alleen is het bijna niet te verstaan omdat ze zo fluisteren. Ik hoor de naam van Natasia, dat ze zo puberaal uit de hoek kan komen en volgens mij hebben ze het over Brian. Dat hij zo'n mannetje is die als hij boos is een gat in de deur slaat en die laat zitten voor de visite om te laten zien dat hij boos was![]()
Ik denk eerder dat zijn hand heel erg veel pijn doetquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia en Eveline liggen heerlijk te roddelen in bed, alleen is het bijna niet te verstaan omdat ze zo fluisteren. Ik hoor de naam van Natasia, dat ze zo puberaal uit de hoek kan komen en volgens mij hebben ze het over Brian. Dat hij zo'n mannetje is die als hij boos is een gat in de deur slaat en die laat zitten voor de visite om te laten zien dat hij boos was![]()
B R I L J A N Tquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt 'ik heb duits gestudeerd'
Nena: ik ook
Ilona: ja jij hebt er gewoont
Nena: ja toen heb ik het gestudeert
Bart: volgens mij zei jij bij de bakker gewoon: 'mag ik 2 broodjes van u'
Nena: nee, 'Do you speak english?'
Mijn hemelquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt 'ik heb duits gestudeerd'
Nena: ik ook
Ilona: ja jij hebt er gewoont
Nena: ja toen heb ik het gestudeert
Bart: volgens mij zei jij bij de bakker gewoon: 'mag ik 2 broodjes van u'
Nena: nee, 'Do you speak english?'
Niks te zien op de streams...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
wat gaat er gebeuren?
Bart werd geroepen "nu?" en liep naar buiten, met cameraman achter zich aan
dat zal het zijn, waarschijnlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat hij op zijn 'fl*kker' krijgt omdat hij bij Nena lag te praten zonder zender? Of dat hij naar testimonial moet?
Waar was Nico die dag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef Nicoss het volgende:
Leuke foto van de ruimte achter de stallen
http://www.ballonvaren.com/?menu=multimedia&item=foto_show&html=0&foto=images%2Ffotos%2F996%2Fthumbs%2Fthumb_20061025_de+gouden+kooi+talpa+0018.jpg&datum=20061025&ID=996
Soort dagboekkamerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef Hamilton het volgende:
Wat houdt testimonial eigenlijk precies in?
Volgens mij durfde onze "held" niet in de ballon.......quote:
Whats new?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Volgens mij durfde onze "held" niet in de ballon.......
Zal wel niet van hem gehoeven hebben en zal hem ook niks uitgemaakt hebben.....![]()
Kun je goed gebruiken voor komende sinterklaas gedichtenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Whats new?![]()
Brian schrikt wakker en heeft blijkbaar nieuwe inspiratie gevonden (of is hij een 'dagboek-type'?). Wat vinden jullie eigenlijk van zijn dichterskwaliteiten??
Ik kan me slechts één gedicht herinneren (toen iedereen pas een enkele dag in DGK zat) en dat was beschamend slecht!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Whats new?![]()
Brian schrikt wakker en heeft blijkbaar nieuwe inspiratie gevonden (of is hij een 'dagboek-type'?). Wat vinden jullie eigenlijk van zijn dichterskwaliteiten??
Natasia Blankquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef Hamilton het volgende:
Stephan Willing
Nicolaas (Niels) Streefkerk
Nena Lammerts van Bueren
Ilona Monsanto
Eveline Klaassen
Brian Kubatz
Angelique Tilstra
![]()
Ik ben benieuwd hoe mensen die alleen de uitzendingen volgen, tegen de bewoners aankijken, en dan met name tegen Eveline.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:16 schreef avonne het volgende:
Eveline "Dat is mijn taak, he, observeren. Ik denk dat we ons daar mega-populair mee kunnen maken (bij het publiek)"
Stephan is het er mee eens
Ik vind het mega-sneuig
Ik kijk zelf alleen de uitzendingen en lees hier af en toe mee, en ik heb niet helemaal door wat er evil is aan eveline inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mensen die alleen de uitzendingen volgen, tegen de bewoners aankijken, en dan met name tegen Eveline.
Dat is de hoofdmasseusequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wie die dame is bij Stephan?
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Hmmm.. die zit aardig over het programma te lullen en zelfs wat te stoken.quote:
Daar moet ie het over Evil hebben, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Ik dacht zelfs even dat hij bij de psychologe zat. Ze vraagt wel errug veel voor een hoofdmasseuse en kent de gesprekstechnieken, actief luisteren;samenvatten en doorvragen. En hij verteld ook nog eens alles.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm.. die zit aardig over het programma te lullen en zelfs wat te stoken.
Lijkt me sterk dat ze dat dan met uitstemmen doen. Unaniem uitstemmen werkt gewoon niet. Alleen uitpesten zal mischien lukken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Stephan gaan nu Bart aanpakken?
Ik kan ze nu al verzekeren dat ze Nena nooit of te nimmer meekrijgen.
Ja hoor stond er altijd al.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Angelique ligt in bad (met badpak aan). Ligt het aan mij dat ik dat bad nu voor het eerst zie??
Wat is er aan de hand met Angelique trouwens?
Zal zeker wel weer voor Natasia zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Peter van der Vorst komt in het huis vanmiddag voor 'de tien meest spraakmakende personen' .
Kan het zijn dat ze ingehuurd is door Talpa, ze krijgt wel veel info los wat handig kan zijn voor het verloop. Wat ik al eerder zei, het lijkt wel een psychologe, als ik zo veel tijd zou verkletsen op mijn werk zou ik wel op mijn vingers getikt worden of erger. En ik zou het ook brutaal vinden als mijn kapster of wie dan ook zo door zou vragen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik erger me dood aan die masseuse. Ze vraagt maar en vraagt maar door. Ze wil alles weten. Nena geeft haar niet echt antwoorden, maar ze blijft door proberen. Ook Bart vraagt ze de oren van z'n hoofd.
Ze zit ze nu gewoon aan de keukentafel het hemd van het lijf te vragen.
wel heel erg lief van hemquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Brian geeft nog wat tips mee aan Natasia, maar of ze er naar luistert........
Ja, ik vond z'n tips heel erg goed! Hij heeft het goed met haar voor, ondanks die grote bek van d'r.quote:
Ik wist het!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Na het interview gaat ze wel ongelovelijk de fout in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik heb twee hele mooie kinderen en nog een veel mooiere man"
Ok, maar wat is jouw mening over haar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef Day het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit gezien heb, eigenlijk.
Het is een aparte vrouw die Natasia. Ze gelooft er heilig in dat ze hier goed aan doet.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ha haaaaaaaaaaaaaa, die afspraak staat schat, 100%, schat... GNA GNA GNA
Wat een rare kloon is zij, beetje Egbert, Chantal, Janine.....
Dubbel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, maar wat is jouw mening over haar?
Heb ik gemist dan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik Nena nou zeggen dat ze erover denkt het huis te verlaten?
Hij zei net 2 decemberquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wanneer wordt dit uitgezonden"
Peter: "3 December"
Nena: "Oh, dan ben ik al weg'
Ze zei iets van dat ze zichzelf buiten beter kon ontwikkelen dan in het huis.quote:
Dat lijkt mij gewoon bluf. Ze denkt waarschijnlijk dat wanneer iedereen denkt dat zij uit zichzelf weggaat, dat niemand meer moeite doet om haar 'eruit te werken'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wanneer wordt dit uitgezonden"
Peter: "3 December"
Nena: "Oh, dan ben ik al weg'
Evil is gewoon een jaloerse bitchquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Eveline heeft helemaal geen zin meer om met Natasia erover te praten hoe ze het interview vond.
Idd. Valt me mee dat Natasia er niet keihard tegenin gaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Day het volgende:
De rest geeft wel goeie kritiek, overigens.
Ik zou precies dezelfde dingen gezegd hebben.
Die aanval was zeer laag trouwens. Sloeg nergens op. Maar dat past ook wel bij Natasia.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
AHA! Die aanval op Van Inkel kwam dus niet van Natasia zelf.
De was ingefluisterd door de grote baas!!!
Het werd net dus duidelijk dat die vraag niet van haarzelf kwam, maar was ingefluisterd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die aanval was zeer laag trouwens. Sloeg nergens op. Maar dat past ook wel bij Natasia.
Ik snap ook niets van haar uitspraak dat ze in Suriname gaat wonen als ze veel geld wint.
Verkoopt ze de villa dan weer ofzo?
Ik vind dat ze het best goed weergeeft, eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Natasia's geheugen van het gesprek is ook niet al te best. Ze zegt nu dat ze dingen gezegd heeft, die ze dus niet ... of totaal anders gezegd heeft.
Dat was gisteravond overduidelijk te zien, na de "inval" door de anderen in de Game Room. Stephan was van slag en veinsde slechts interesse in Eveline door af en toe wat quasi-diepzinnigs opendeurderigs te roepen. Wat mede-strateeg Eveline vervolgens ijverige noteerde in haar schrijfblok.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Het werd net zowel door Brian als Ilona bevestigd (die schreef het op een briefje voor Stefan).quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "En ze zegt dat niet alles negatief is. Dat zie ik niet. Er is niets positiefs in de media geweest en dat ziet ze gewoon niet. Ze zegt ook dat de 10.000 haar niets uit maakt als er iets met haar kinderen is. Dat ze er dan dus uitgaat, maar ze ging er toen toch ook niet uit. Ze heeft dat verhaal van Van Inkel ook niet van boven gekregen hoor. Dat zegt ze wel, maar is niet zo. Ze heeft gewoon zijn biografie te lezen gekregen en heeft dat er toen van gemaakt."
Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ze wil mensen in het slechte trekken om er zelf beter uit te komen. Dat lukt haar niet op die manier, maar zo denkt zij het wel."
Bart: "Waarom wil ze mijn mening horen?"
Nena: "Omdat jouw mening eerlijk is"
Bart: " Nee, omdat ze dan weer ruzie kan maken. Ze wil aandacht en die kan ze krijgen door weer ruzie te gaan maken. Ze hoort ook niets wat mensen zeggen. Ze denkt dat ze straks naar galafeesten mag. Dat ze wordt uitgenodigd voor premieres. Dat is het ergste. Dat denkt ze echt"
Toch netjes, om in twee zinnen te suggereren dat:quote:Nu maatje Stephan een hoofdmassage krijgt, loopt Eveline er wat verloren bij en dartelt ze naar de slaapkamer. “Wat ben je aan het doen Neen?”, vraagt ze haar ‘vriendin’ Nena.
Ze hebben haar volkomen door dus. Bart en Nena komen een stuk verder met hun analyses dan Stephan en Eveline. Ze hebben alleen geen hele avonden en volgeschreven kladblokjes nodig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ze wil mensen in het slechte trekken om er zelf beter uit te komen. Dat lukt haar niet op die manier, maar zo denkt zij het wel."
Bart: "Waarom wil ze mijn mening horen?"
Nena: "Omdat jouw mening eerlijk is"
Bart: " Nee, omdat ze dan weer ruzie kan maken. Ze wil aandacht en die kan ze krijgen door weer ruzie te gaan maken. Ze hoort ook niets wat mensen zeggen. Ze denkt dat ze straks naar galafeesten mag. Dat ze wordt uitgenodigd voor premieres. Dat is het ergste. Dat denkt ze echt"
Volgens mij zei Nena dit allemaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik snap niet dat ze het niet kan zien. Elke keer proberen mensen het haar te vertellen en sommige dingen verbeteren wel iets, maar ze blijft het maar zeggen dat ze een BN'er is en een bekende mama is. Welke doelen heeft ze nou? Ik vond het ook heel erg dat ze zei dat mensen pas mogen praten als ze weten wat ik allemaal heb doorgemaakt. Ziekenhuis in en ziekenhuis uit. En daar staat die man nu alleen voor. Als je kinderen neemt kun je niet een jaartje vrij nemen. Dan kun je niet weglopen als het moeilijk wordt. Ik heb ook expres nog geen kinderen genomen. "
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Day het volgende:
De rest geeft wel goeie kritiek, overigens.
Ik zou precies dezelfde dingen gezegd hebben.
Mwah... dat is wel een érg makkelijk verwijt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |