Vind 'm juis met langer haar leuker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Brian is veel leuker met korte haar zeg!
Ja, dat vond ik ook bot. Als je ziek bent dan wil je óf in bed blijven óf een beetje afleiding en gezelligheid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona probeert Angélique naar bed te sturen...Een beetje net zoals in The Beach, hop ff de zieke ver weg stoppen en de gezelligheid is er weer!
En niet alleen zijquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef happyme28 het volgende:
Moeten ze echt doen, dan gaat ze echt over de zeik volgens mij.
Volgens mij zei Stephan juist dat het beter was als niemand het zou lezen en of ze het wel goed opborg. Toen zei Evil dat het goed opgeborgen in haar laatje ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:20 schreef avonne het volgende:
gisteren zei Eveline toch dat ze het wel leuk zou vinden als ze het vinden....
Ja daar irriteerde ik me die andere dag ook mateloos over..." 't Maakt mij geen fuck uit...echt niet...geintje is mislukt...maar mij maakt echt geen fuck uit..." stream uit en kwam ik een half uurtje later...Nicolaas nog steeds:" 't Maakt mij by the way geen fuck uit, interesseert mij echt niet...ik hou echt van een grapje maar dit geintje is mislukt...jammer"quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef happyme28 het volgende:
Nico begint tegen Sylvia wederom om het geintje van het drankverstoppen. Het interesseert het helemaaaaaal niets maar hij kan er niet over ophouden.
Maar Nena is vele malen boeienderquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ja. Vind ik persoonlijk veel mooier dan Nena.
Ja maar jij hebt niet veel nodig om een vrouw boeiend te vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Nena is vele malen boeiender(gok ik)
Vergeet ze het vaak dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer tijd voor het dagelijkse voorleeskwartiertje van Nataaasia (als ze het niet vergeet ...).
Het is al diverse keren gebeurd en sommige keren moeten medebewoners haar er op wijzen dat ze nog moet voorlezen.quote:
Nou dat weet ik niet helemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Lekker zeg, je hoeft die Nataasia alleen maar een klein zetje te geven en ze gaat gelijk los. Die kan zich echt niet inhouden.
Ik vind Bart juist wel grappig. Hij kan lekker stoken, maar wel altijd met een lach. Volgens mij meent ie de helft niet wat hij zegt, maar hij houdt wel van wat gemor.
hahah gaat lekker, steeds hetzelfde. Inderdaad balen dat ze nu net iets lulligs bespreken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona & Nena gaan stiekem Stephan, Eveline & Sylvia beluisteren...Jammer dat ze niet over hun stastieken hebben...
yep maar wees blij we maken wel het live maken van een tv programma mee. Hurrayquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zucht.. er wordt weer een stagiere genomen op de regietafel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |