het is idd een vrij laag niveau "psychologie" maar ze denkt echt wel dat ze the shit is. en stephan is maar een keukenverkoper.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij vindt het natuurlijk wel vleiend, dat hij als een goeroe gezien wordt door een jonge vrouw (die hij blijkbaar aantrekkelijk vindt). Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes. Dat gaat op den duur vervelen.
Jij probeert haar ook zo ver mogelijk naar beneden te halen met je vergelijkingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes.
Ja, humor hequote:
Ik denk dat keukenverkopers met flink wat jaren ervaring uitstékend mensen kunnen inschatten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
het is idd een vrij laag niveau "psychologie" maar ze denkt echt wel dat ze the shit is. en stephan is maar een keukenverkoper.
Dit klinkt heel boeiend.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
Nicolaas vraagt verder: "Ga je Stephan eruithalen dan? Dat is niet zo moeilijk hoor! Ik heb namelijk een heel leuk plan in mijn hoofd zitten. En die is echt leuk. Geweldig vind ik 'm." Bart gaat zelfs een stapje verder: "Ik heb ook een plan en die heb ik al tot uitvoering gebracht. Het is een hele grove en diegene gaat ook in één keer weg!"
ik weet van het spandoek-met-belediging-idee, maar "tot uitvoering gebracht"?
Iemand meer info wanneer?
Pff.. iets waardoor Stephan direct het huis uit gaat.. moet haast iets met chantage zijn.. maar wat.. een seksfilmpje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
Nicolaas vraagt verder: "Ga je Stephan eruithalen dan? Dat is niet zo moeilijk hoor! Ik heb namelijk een heel leuk plan in mijn hoofd zitten. En die is echt leuk. Geweldig vind ik 'm." Bart gaat zelfs een stapje verder: "Ik heb ook een plan en die heb ik al tot uitvoering gebracht. Het is een hele grove en diegene gaat ook in één keer weg!"
Hij bedoelt, dat verduidelijkte hij ook later, dat hij al medewerking c.q. toestemming had gevraagd aan de redactie omdat hij medewerking van buiten wil hebben voor het neerleggen van het spandoek.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
van de talpa site
ze moeten verplicht om 9 uur aan het ontbijt zitten of zo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met dat vroege naar bed gaan in de gouden kooi? Lijken mijn opa en oma wel die vroeger ook om 10 uur of uiterlijk 11 uur in bed lagen iedere dag.
Kun je mooi overschakelen naar het feestje bij BB.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met dat vroege naar bed gaan in de gouden kooi? Lijken mijn opa en oma wel die vroeger ook om 10 uur of uiterlijk 11 uur in bed lagen iedere dag.
Maar waarom zou Stephan direct het huis verlatenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt, dat verduidelijkte hij ook later, dat hij al medewerking c.q. toestemming had gevraagd aan de redactie omdat hij medewerking van buiten wil hebben voor het neerleggen van het spandoek.
Dat wordt tegen 12 uur pas interessant denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je mooi overschakelen naar het feestje bij BB.
Dat houdt in om 8 uur eruit.... Dus tegen 1 uur erin lijkt mij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ze moeten verplicht om 9 uur aan het ontbijt zitten of zo.
Nico zei dat hij een plan had om Stephan direct te laten vertrekken. Bart wil Stephan alleen flink laten schrikken. Stephan is altijd zo lekker bezig met hoe hij overkomt. En op deze manier hoopt Bart dat hij zich anders zal opstellen ofoz. Meer gewoon een grap dan een directe poging om 'm te laten vertrekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar waarom zou Stephan direct het huis verlatenIk zou daardoor juist in het huis blijven
![]()
Ze mogen om 23.00 naar bed, niet eerder maar Eveline vindt dat weer te laat...geen christelijke tijd natuurlijk. Ze wil dus psycholigie studeren terwijl ze zelf aan Angélique nu biecht dat ze snel oordeel over mensen heeft en dat ze ze niet laat uitspreken...Nou arme delinquent jeugd...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat dacht ik ook en gezien dat ze nooit na 1.00 wakker zijn in DGK...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt tegen 12 uur pas interessant denk ik
dat is echt niet de eerste keerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:32 schreef Fikkert het volgende:
natasia weer uit dr dak,.. dit keer tegen sylvia
Je maakt een geintje hoop ik. Die meid heeft net zoveel mensenkennis als mijn hamster.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Myriam1978 het volgende:
. Ze wil dus psycholigie studeren
Nee nee ze is erg enthousiast. Psychologie is absoluut wat voor d'r zegt ze constant...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik. Die meid heeft net zoveel mensenkennis als mijn hamster.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee ze is erg enthousiast. Psychologie is absoluut wat voor d'r zegt ze constant...
En dan eigenaresse van een dating bureau en dan iets met Stephan maar dat is me nog niet erg duidelijk wat..En dat helemaal in één maand...pfff héhéquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
in het begin van DGK was het nog schrijfster
En Eveline voegt toe dat ze niet met hem praat en Sylvia: "ja ik heb ook niks met hem..."quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia en Eveline liggen heerlijk te roddelen in bed, alleen is het bijna niet te verstaan omdat ze zo fluisteren. Ik hoor de naam van Natasia, dat ze zo puberaal uit de hoek kan komen en volgens mij hebben ze het over Brian. Dat hij zo'n mannetje is die als hij boos is een gat in de deur slaat en die laat zitten voor de visite om te laten zien dat hij boos was![]()
Ik denk eerder dat zijn hand heel erg veel pijn doetquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia en Eveline liggen heerlijk te roddelen in bed, alleen is het bijna niet te verstaan omdat ze zo fluisteren. Ik hoor de naam van Natasia, dat ze zo puberaal uit de hoek kan komen en volgens mij hebben ze het over Brian. Dat hij zo'n mannetje is die als hij boos is een gat in de deur slaat en die laat zitten voor de visite om te laten zien dat hij boos was![]()
B R I L J A N Tquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt 'ik heb duits gestudeerd'
Nena: ik ook
Ilona: ja jij hebt er gewoont
Nena: ja toen heb ik het gestudeert
Bart: volgens mij zei jij bij de bakker gewoon: 'mag ik 2 broodjes van u'
Nena: nee, 'Do you speak english?'
Mijn hemelquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt 'ik heb duits gestudeerd'
Nena: ik ook
Ilona: ja jij hebt er gewoont
Nena: ja toen heb ik het gestudeert
Bart: volgens mij zei jij bij de bakker gewoon: 'mag ik 2 broodjes van u'
Nena: nee, 'Do you speak english?'
Niks te zien op de streams...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
wat gaat er gebeuren?
Bart werd geroepen "nu?" en liep naar buiten, met cameraman achter zich aan
dat zal het zijn, waarschijnlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat hij op zijn 'fl*kker' krijgt omdat hij bij Nena lag te praten zonder zender? Of dat hij naar testimonial moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |