quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef avonne het volgende:
Brian zegt dat de camera man hem waarschuwde weg te gaan
Vooral Stephan dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Je ziet Stephan en Evil balen. Geweldig
Inderdaad ze zit maar met dat kladblok.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral Stephan dan.
Eveline huppelkut vrolijk door met haar sneue lijstje.
Dat ze niet moe wordt van d'r eigen hoogdravende gezeur.
Zo genant. De goero en zijn discipel. "Leer mij O meester".quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef moki het volgende:
[..]
Inderdaad ze zit maar met dat kladblok.
Ja gék hè, als je je avond aan avond afzondert met je discipel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
'De spionnetjes lopen over'.
Nee niet gehoord, ik zat naar Evil en Stephan te luisteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
heeft iemand gehoord wat Brian zei toen hij buiten kwam?
Of werden de streams weggedraaid....?
Hij vindt het natuurlijk wel vleiend, dat hij als een goeroe gezien wordt door een jonge vrouw (die hij blijkbaar aantrekkelijk vindt). Maar inhoudelijk komt Eveline niet uit boven het niveau van klassevertegenwoordigster in de onderbouw, met haar lijstjes en plannetjes. Dat gaat op den duur vervelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb ook het idee dat stephan dat gelul van evil een beetje zat wordt... Maar hij kan nu nergens anders heen..
Misschien dat hij hoopte dat zij van zijn 'niveau' zou zijn.. maar alles is beter dan Nastaaaaasiaaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb ook het idee dat stephan dat gelul van evil een beetje zat wordt... Maar hij kan nu nergens anders heen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |