Waar was Nico die dag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef Nicoss het volgende:
Leuke foto van de ruimte achter de stallen
http://www.ballonvaren.com/?menu=multimedia&item=foto_show&html=0&foto=images%2Ffotos%2F996%2Fthumbs%2Fthumb_20061025_de+gouden+kooi+talpa+0018.jpg&datum=20061025&ID=996
Soort dagboekkamerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef Hamilton het volgende:
Wat houdt testimonial eigenlijk precies in?
Volgens mij durfde onze "held" niet in de ballon.......quote:
Whats new?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Volgens mij durfde onze "held" niet in de ballon.......
Zal wel niet van hem gehoeven hebben en zal hem ook niks uitgemaakt hebben.....![]()
Kun je goed gebruiken voor komende sinterklaas gedichtenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Whats new?![]()
Brian schrikt wakker en heeft blijkbaar nieuwe inspiratie gevonden (of is hij een 'dagboek-type'?). Wat vinden jullie eigenlijk van zijn dichterskwaliteiten??
Ik kan me slechts één gedicht herinneren (toen iedereen pas een enkele dag in DGK zat) en dat was beschamend slecht!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Whats new?![]()
Brian schrikt wakker en heeft blijkbaar nieuwe inspiratie gevonden (of is hij een 'dagboek-type'?). Wat vinden jullie eigenlijk van zijn dichterskwaliteiten??
Natasia Blankquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:26 schreef Hamilton het volgende:
Stephan Willing
Nicolaas (Niels) Streefkerk
Nena Lammerts van Bueren
Ilona Monsanto
Eveline Klaassen
Brian Kubatz
Angelique Tilstra
![]()
Ik ben benieuwd hoe mensen die alleen de uitzendingen volgen, tegen de bewoners aankijken, en dan met name tegen Eveline.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:16 schreef avonne het volgende:
Eveline "Dat is mijn taak, he, observeren. Ik denk dat we ons daar mega-populair mee kunnen maken (bij het publiek)"
Stephan is het er mee eens
Ik vind het mega-sneuig
Ik kijk zelf alleen de uitzendingen en lees hier af en toe mee, en ik heb niet helemaal door wat er evil is aan eveline inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mensen die alleen de uitzendingen volgen, tegen de bewoners aankijken, en dan met name tegen Eveline.
Dat is de hoofdmasseusequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wie die dame is bij Stephan?
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Hmmm.. die zit aardig over het programma te lullen en zelfs wat te stoken.quote:
Daar moet ie het over Evil hebben, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wie die dame is bij Stephan?
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Ik dacht zelfs even dat hij bij de psychologe zat. Ze vraagt wel errug veel voor een hoofdmasseuse en kent de gesprekstechnieken, actief luisteren;samenvatten en doorvragen. En hij verteld ook nog eens alles.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm.. die zit aardig over het programma te lullen en zelfs wat te stoken.
Lijkt me sterk dat ze dat dan met uitstemmen doen. Unaniem uitstemmen werkt gewoon niet. Alleen uitpesten zal mischien lukken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Stephan gaan nu Bart aanpakken?
Ik kan ze nu al verzekeren dat ze Nena nooit of te nimmer meekrijgen.
Ja hoor stond er altijd al.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Angelique ligt in bad (met badpak aan). Ligt het aan mij dat ik dat bad nu voor het eerst zie??
Wat is er aan de hand met Angelique trouwens?
Zal zeker wel weer voor Natasia zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Peter van der Vorst komt in het huis vanmiddag voor 'de tien meest spraakmakende personen' .
Kan het zijn dat ze ingehuurd is door Talpa, ze krijgt wel veel info los wat handig kan zijn voor het verloop. Wat ik al eerder zei, het lijkt wel een psychologe, als ik zo veel tijd zou verkletsen op mijn werk zou ik wel op mijn vingers getikt worden of erger. En ik zou het ook brutaal vinden als mijn kapster of wie dan ook zo door zou vragen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik erger me dood aan die masseuse. Ze vraagt maar en vraagt maar door. Ze wil alles weten. Nena geeft haar niet echt antwoorden, maar ze blijft door proberen. Ook Bart vraagt ze de oren van z'n hoofd.
Ze zit ze nu gewoon aan de keukentafel het hemd van het lijf te vragen.
wel heel erg lief van hemquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Brian geeft nog wat tips mee aan Natasia, maar of ze er naar luistert........
Ja, ik vond z'n tips heel erg goed! Hij heeft het goed met haar voor, ondanks die grote bek van d'r.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |