Ik wist het!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wie die dame is bij Stephan?
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Na het interview gaat ze wel ongelovelijk de fout in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik heb twee hele mooie kinderen en nog een veel mooiere man"
Ok, maar wat is jouw mening over haar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef Day het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit gezien heb, eigenlijk.
Het is een aparte vrouw die Natasia. Ze gelooft er heilig in dat ze hier goed aan doet.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ha haaaaaaaaaaaaaa, die afspraak staat schat, 100%, schat... GNA GNA GNA
Wat een rare kloon is zij, beetje Egbert, Chantal, Janine.....
Dubbel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, maar wat is jouw mening over haar?
Heb ik gemist dan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik Nena nou zeggen dat ze erover denkt het huis te verlaten?
Hij zei net 2 decemberquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wanneer wordt dit uitgezonden"
Peter: "3 December"
Nena: "Oh, dan ben ik al weg'
Ze zei iets van dat ze zichzelf buiten beter kon ontwikkelen dan in het huis.quote:
Dat lijkt mij gewoon bluf. Ze denkt waarschijnlijk dat wanneer iedereen denkt dat zij uit zichzelf weggaat, dat niemand meer moeite doet om haar 'eruit te werken'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wanneer wordt dit uitgezonden"
Peter: "3 December"
Nena: "Oh, dan ben ik al weg'
Evil is gewoon een jaloerse bitchquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Eveline heeft helemaal geen zin meer om met Natasia erover te praten hoe ze het interview vond.
Idd. Valt me mee dat Natasia er niet keihard tegenin gaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Day het volgende:
De rest geeft wel goeie kritiek, overigens.
Ik zou precies dezelfde dingen gezegd hebben.
Die aanval was zeer laag trouwens. Sloeg nergens op. Maar dat past ook wel bij Natasia.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
AHA! Die aanval op Van Inkel kwam dus niet van Natasia zelf.
De was ingefluisterd door de grote baas!!!
Het werd net dus duidelijk dat die vraag niet van haarzelf kwam, maar was ingefluisterd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die aanval was zeer laag trouwens. Sloeg nergens op. Maar dat past ook wel bij Natasia.
Ik snap ook niets van haar uitspraak dat ze in Suriname gaat wonen als ze veel geld wint.
Verkoopt ze de villa dan weer ofzo?
Ik vind dat ze het best goed weergeeft, eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Natasia's geheugen van het gesprek is ook niet al te best. Ze zegt nu dat ze dingen gezegd heeft, die ze dus niet ... of totaal anders gezegd heeft.
Dat was gisteravond overduidelijk te zien, na de "inval" door de anderen in de Game Room. Stephan was van slag en veinsde slechts interesse in Eveline door af en toe wat quasi-diepzinnigs opendeurderigs te roepen. Wat mede-strateeg Eveline vervolgens ijverige noteerde in haar schrijfblok.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand wie die dame is bij Stephan?
Stehan: "Soms trek ik me terug tijdens een gesprek met iemand. Dan zegt diegene vanalles tegen mij, maar dan zit ik intussen aan andere dingen te denken"
Het werd net zowel door Brian als Ilona bevestigd (die schreef het op een briefje voor Stefan).quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "En ze zegt dat niet alles negatief is. Dat zie ik niet. Er is niets positiefs in de media geweest en dat ziet ze gewoon niet. Ze zegt ook dat de 10.000 haar niets uit maakt als er iets met haar kinderen is. Dat ze er dan dus uitgaat, maar ze ging er toen toch ook niet uit. Ze heeft dat verhaal van Van Inkel ook niet van boven gekregen hoor. Dat zegt ze wel, maar is niet zo. Ze heeft gewoon zijn biografie te lezen gekregen en heeft dat er toen van gemaakt."
Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ze wil mensen in het slechte trekken om er zelf beter uit te komen. Dat lukt haar niet op die manier, maar zo denkt zij het wel."
Bart: "Waarom wil ze mijn mening horen?"
Nena: "Omdat jouw mening eerlijk is"
Bart: " Nee, omdat ze dan weer ruzie kan maken. Ze wil aandacht en die kan ze krijgen door weer ruzie te gaan maken. Ze hoort ook niets wat mensen zeggen. Ze denkt dat ze straks naar galafeesten mag. Dat ze wordt uitgenodigd voor premieres. Dat is het ergste. Dat denkt ze echt"
Toch netjes, om in twee zinnen te suggereren dat:quote:Nu maatje Stephan een hoofdmassage krijgt, loopt Eveline er wat verloren bij en dartelt ze naar de slaapkamer. “Wat ben je aan het doen Neen?”, vraagt ze haar ‘vriendin’ Nena.
Ze hebben haar volkomen door dus. Bart en Nena komen een stuk verder met hun analyses dan Stephan en Eveline. Ze hebben alleen geen hele avonden en volgeschreven kladblokjes nodig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ze wil mensen in het slechte trekken om er zelf beter uit te komen. Dat lukt haar niet op die manier, maar zo denkt zij het wel."
Bart: "Waarom wil ze mijn mening horen?"
Nena: "Omdat jouw mening eerlijk is"
Bart: " Nee, omdat ze dan weer ruzie kan maken. Ze wil aandacht en die kan ze krijgen door weer ruzie te gaan maken. Ze hoort ook niets wat mensen zeggen. Ze denkt dat ze straks naar galafeesten mag. Dat ze wordt uitgenodigd voor premieres. Dat is het ergste. Dat denkt ze echt"
Volgens mij zei Nena dit allemaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik snap niet dat ze het niet kan zien. Elke keer proberen mensen het haar te vertellen en sommige dingen verbeteren wel iets, maar ze blijft het maar zeggen dat ze een BN'er is en een bekende mama is. Welke doelen heeft ze nou? Ik vond het ook heel erg dat ze zei dat mensen pas mogen praten als ze weten wat ik allemaal heb doorgemaakt. Ziekenhuis in en ziekenhuis uit. En daar staat die man nu alleen voor. Als je kinderen neemt kun je niet een jaartje vrij nemen. Dan kun je niet weglopen als het moeilijk wordt. Ik heb ook expres nog geen kinderen genomen. "
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Day het volgende:
De rest geeft wel goeie kritiek, overigens.
Ik zou precies dezelfde dingen gezegd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |