correctie: luchtbullonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gast van "Ik wil met jou in een luchtballon" kwam weer langs, dacht ik.
Het is een nieuw programmaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
correctie: luchtbullon
te triest trouwens dat ze dit programma NOG verder uitmelken
Heb je hem gezien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef csmoo het volgende:
Ohja en Neil heeft natuurlijk meegedaan!
Was dat die rode?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Claudia moet weer meedoen, dat lijkt me duidelijk.
Nee joh, die kon nu al niet meer rustig in de bus zitten door al die fans.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, je was me voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
Leuk, hadden in IDO ook zo'n topic: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Waarin ik - met succes - Stefano voorspelde: Stefano, hij probeert het gewoon weer!
Hij zou toch niet weer.....?
Whehehe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
Nee joh, die kon nu al niet meer rustig in de bus zitten door al die fans.
Mét fluoriserende kleding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oja, nu zie ik het weer voor mequote:
Correctie: Lugbullon.quote:
Deden jij en je vrouw vorig jaar niet mee aan Idols? Of alleen je vrouwquote:
Kwam ze tot de TV-jury?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
Yep, Blinky deed mee!
Ze kwam helaas niet héél erg ver, maar ik was wél enorm trots op haar!
Halfdove Hilly. Zou ze door zijn?quote:
ja dat klopt! die kwam uit den haag toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond haar echt helemaal niksquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar wel ok... in idols
volgens mij is ze ook dikker geworden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ook, maar op die foto ziet ze er toch wel heel fout uit.
Klopt, hij zong weer een nummer van Frans Bauerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet ik niet, was op wat namen aan het zoeken op xfactor.nl en kwam hem tegen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Is ie door?
Ja, die zag ik een paar keer voorbijflisten. Met zwart haar, dat dan weer wel. En ik maar denken waar ik die gast van kenquote:
Ik dacht steds dat ik CDP zagquote:Op maandag 13 november 2006 10:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, die zag ik een paar keer voorbijflisten. Met zwart haar, dat dan weer wel. En ik maar denken waar ik die gast van ken
quote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht steds dat ik CDP zag!
Hij lijkt toch niet op CDP johquote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht steds dat ik CDP zag!
quote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef sbientje het volgende:
alsjeblieft niet
wegwezen
zo een suffe!
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik hoop stiekum op een terugkomst van Davide (vorige Idolsserie)!
Geheugenopfrisser:
[afbeelding]
Ik dénk het haast niet omdat dat zou betekenen dat ze een fout zouden hebben gemaakt, tenzij ze vinden dat iemand nog een jaar had moeten "rijpen" ofzo..quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Tialda viel in Idols 1 uit bij de workshops, maar deed weer mee aan Idols 2, waar ze in de wildcardshow uitviel.quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Merlequote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).
[afbeelding]
De Hendrickxjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of die pa met die 3 (of 4?) zoons nog langskomen.. heb ze nog niet gezien maar volgens mij komen ze uit (de buurt van) Amsterdam. Dan kán het haast niet anders of zij zijn er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:42 schreef sbientje het volgende:
[afbeelding]
ken ik deze van idols of toch ergens anders van?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien hier van
Tjeerd Abma. Die ken ik wel.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).
[afbeelding]
Gracia Henkjan noemde het de ergste auditie ooit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:50 schreef SpecialGuest het volgende:
En die travo van Idols 3 ook.
Dat zei ik jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
die jongen van vorig jaar met Ave Maria zag ik een paar keer voorbij komen .
En dat was het ook echt. Ze klonk al een stuk minder erg. HJ had m door, maar nog láng niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gracia Henkjan noemde het de ergste auditie ooit.![]()
Die zong toen een paar regels en vond de tekst (2 woorden) toch nog behoorlijk lastig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
die jongen van vorig jaar met Ave Maria zag ik een paar keer voorbij komen .
JAAAAA, die was prachtig... Jerney kwam niet meer bij toen hij zei dat die de tekst niet verder kon... Pim heette die en toen waren zijn ouders er ook bij, kerel is niet helemaal wijs en moet weer gauw naar zijn dagopvang!quote:Op zondag 19 november 2006 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zong toen een paar regels en vond de tekst (2 woorden) toch nog behoorlijk lastig.
ik vond hem zo aandoenlijk , net als die man met dat kinderstemmetje van de afgelopen week.quote:Op zondag 19 november 2006 02:18 schreef ReVu het volgende:
[..]
JAAAAA, die was prachtig... Jerney kwam niet meer bij toen hij zei dat die de tekst niet verder kon... Pim heette die en toen waren zijn ouders er ook bij, kerel is niet helemaal wijs en moet weer gauw naar zijn dagopvang!
Mwoa, ik twijfel nog even, ok?quote:Op zondag 19 november 2006 14:32 schreef roque79 het volgende:
lekker ding overigens die man links
Oke, hoe komt het dat ik doe klote filmpjes nou niet kan zien....quote:Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef SpecialGuest het volgende:
Pim Avondrood, die bij Idols Ave Maria zong. Zijn auditie staat online.
is die auditie ergens te zien?quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, Herman was er dus.
[afbeelding]
Herman lijkt echt een dwerg zoquote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, Herman was er dus.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ronnie Jackson kwam ook weer langs.
Volgens mij is dat die wat ik in het bericht hierboven noemde.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of die pa met die 3 (of 4?) zoons nog langskomen.. heb ze nog niet gezien maar volgens mij komen ze uit (de buurt van) Amsterdam. Dan kán het haast niet anders of zij zijn er weer
Jaaaaaa, in dat groepje van 3 toch? Ik dacht 'm al ergens van te kennenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Boris uit Idols 2 doet ook mee dus.
Ahuhquote:Op zondag 26 november 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaa, in dat groepje van 3 toch? Ik dacht 'm al ergens van te kennen!
Ja en uit idols 3 en popstars de rivals toch?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet gezien helaas.quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zegt me dus echt helemaal niksquote:Op maandag 27 november 2006 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Links.
Nee joh, die heeft XFactor niet meer nodigquote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Hebben we het over déze Boris?
Nee er waren er twee toen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Boris Boon heette die volgens mij.
Ik kan helaas geen auditie van die knakkers terug vinden op de site.
Bij Idols 2 had je 2 Borissen, allebei waren ze niet bepaald lelijk maar de knapste had helaas één ding nietmee: z'n stem, die was niet echt super. Tenminste, vergeleken met de andere Boris.
Maar ik zie dit groepje wel verder komen.
Baseer ik dus puur op looks en 2 seconden audities in de uitzending van vandaag, hoe oppervlakkig kan je wezen.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Dit was de auditie van die Boris bij Idols.
zo te zien niet hequote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Knapquote:Op maandag 27 november 2006 12:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Was inderdaad best een knappe jongen en kon wel OK zingen, niet echt heel geweldig. Maar volgens mij was ie ook enorm arrogant...
Zojuist bij Jensenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |