Ja die oudjes komen eerder in een urn dat in Ahoy.quote:
Oh, het is nog geen half 10quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zap naar 24.
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
naar Dit was het nieuw:)
In vergelijking met vorige week vooralquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn er veel door vandaag, of naja wat ze lieten zien dan.
de voorrondes zijn toch vooral bedoeld om de losers als echte losers af te schilderen heb ik het ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:41 schreef Paladina het volgende:
Er zaten deze keer inderdaad genoeg mensen bij die kunnen zingen. Maar echte uitblinkers, natuurtalenten, ik weet het niet hoor.... Of die zijn gewoon niet voldoende in beeld gebracht.
Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de talenten komen in de volgende afleveringen wel naar voren
Dinsdag staat ie online, als het goed isquote:Op zondag 26 november 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kut gemist, en morgen en maandag ben ik ook niet thuis. Dan maar even zoeken of de uitzending nog ergens online te bekijken is van de week.
Dinsdag pasquote:Op zondag 26 november 2006 09:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dinsdag staat ie online, als het goed is.
Maar wel een leuke.quote:Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Wéér een vlieg-met-me-mee-meisje.
Behoorlijk irritant ja..quote:Op zondag 26 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
* Weer kijkt.
Alleen jammer dat FOK! weer hapert..
en atb'tje, waar kom jij op uit?!quote:Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuiten of slikken. Die reacties..
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!quote:Op zondag 26 november 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
oh die 3 gasten zijn ook wel leuk!!
(dat eerste clubje dus, niet die kiddo's)
Wie zijn dat?quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!![]()
En die dikkop met 't petje was ook van Idols, die andere kende ik niet want z'n haar zat voor z'n gezicht.
[afbeelding]
Boris Boon heette die volgens mij.quote:
Jaaa, Boris doet weer meequote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!![]()
En die dikkop met 't petje was ook van Idols, die andere kende ik niet want z'n haar zat voor z'n gezicht.
[afbeelding]
Dat viel mij ook op. Er zijn echt behoorlijk veel weirdo's die rondlopen in onze maatschappij. Ik vraag mij af hoe die hun dagelijks leven leiden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren lopen er nog vrij rond zeg
http://www.mediacourant.nl/quote:1,6 miljoen kijkers voor X Factor
X Factor (RTL4, 20:00) - De juryleden van X Factor kregen gisterenavond ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede. Henkjan Smits gaat de groep solisten van 15- tot en met 25 jaar begeleiden, Marianne van Wijnkoop de zanggroepen en Henk Temming de solisten van 26 jaar en ouder. Wendy van Dijk maakte dat bekend tijdens de laatste auditieaflevering van X Factor, die door 1.614.000 kijkers (madl: 24.9%) werd bekeken bij RTL 4.
Henkjan miste zijn Idols-collega’s Eric van Tijn en Jerney Kaagman tijdens de eerste auditiedagen. “Henk en Marianne zaten maar door elkaar te kakelen“, vertelt Smits in Telegraaf. “Eric en Jerney speelden veel meer met het publiek. Kijk, als je één ‘ja’ en één ‘nee’ hebt, dan hangt het van het derde jurylid af wat het wordt. Als die beslissing dan bij mij ligt, probeer ik het spannend te maken voor de kijker. Dan laat ik ze eerst een beetje in het ongewisse. Om dan te verrassen. Eric en Jerney deden dat ook.” Volgens Marianne heeft Henk naar alle audities aandachtig geluisterd. Henk: “Het zit niet in mijn aard mensen zonder bühnetalent uit te lachen of iets dergelijks. Ik heb Henkjan wel eens van die gezichten zien trekken die voor de kijker thuis erg leuk moeten zijn, maar ik heb in mijn leven betere acteurs gezien.”
wie was Marlous? ik kan me haar niet meer herinneren (is dat erg?) de rest staat me nog wel bijquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie op dit moment het populairst is bij het publiek. Vorig jaar was Neil () de meest geliefde auditiekandidaat bij de bezoekers van idols.nl:
1: Neil (31%)
2: Herman (26%)
3: Raffaëla (21%)
4: Marlous (12%)
5: Huib (7%)
Spinnepoten Marlousquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie was Marlous? ik kan me haar niet meer herinneren (is dat erg?) de rest staat me nog wel bij
Ja, deze:quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Spinnepoten Marlous. (met de belachelijk veel mascara!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |