Tranen lopen over mijn wangen van al die opmerkingen hierquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef Renesite het volgende:
Aubertineeee lijkt op een aubergineeee
Allebei niet lelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op bewegend beeld was ze knapper, maar die linker blijft een chick
Best leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat was dr k-nummer?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me aan Marescha van Idols denkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met dat bruine jasje ziet er leuk uit ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is daar mis meequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doet me aan Marescha van Idols denken
En dan hebben we het nog niet eens over het "frontje"quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
kut-pc![]()
anyway, wat was die dochter dramatisch slecht zeg
In álle opzichtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
kut-pc![]()
anyway, wat was die dochter dramatisch slecht zeg
Die deed me weer aan Marianne Weber denkenquote:
Dan is er wat mis met jouquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deed me weer aan Marianne Weber denken
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deed me weer aan Marianne Weber denken
Ahum, ze was niet alleen slecht, ze kon zo uit de film Wrong Turn zijn gelopen, dat mijn schaamhaar spontaan begon te rozen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Leukste 10 minuutjes waren dit. Wat ik wel leuk vind aan Albertine () is dat ze er wel echt voor ging. Beter dan die mompelaars die aan de vloer gelijmd staan. Ze bracht zichzelf wel echt, ook al wil niemand het hebben.
.
jujp, ze bedoelde vast iets als van de 'kankeraidstyfus' ofzo, maar dat mocht nie van haar moeder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Zei ze nou : 'Ze kunnen de schurft krijgen' ?
Zeg ik dan dat het goed was?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef Votz het volgende:
[..]
Ahum, ze was niet alleen slecht, ze kon zo uit de film Wrong Turn zijn gelopen, dat mijn schaamhaar spontaan begon te rozen.
Zoek de verschillenquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Zei ze nou : 'Ze kunnen de schurft krijgen' ?
Te veel om op te noemenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
laatste audities? er komt toch nog 1 lokatie? 5 lokaties en dit is de 4e aflevering toch?
Ik zie moeder-dochter gelijkenisquote:
De bovenste doos kan niet zingen, is een stuk ouder en zorgt ervoor dat de mensen in een polonaise lopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Een hamster, ok, maar een geit...quote:
Ze mekkert.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een hamster, ok, maar een geit....
Moet je nog een weekje wachtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
genoeg kneuzen... ik wil even wat talent zien
Zegt iemand met een VVD avater.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
genoeg kneuzen... ik wil even wat talent zien
Of nog langer....quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Moet je nog een weekje wachten.
Zegt iemand die op zo'n kutmanier post.quote:
Zegt iemand die ironie niet begrijpt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zegt iemand die op zo'n kutmanier post.
Ik doel op die kut "quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die ironie niet begrijpt.
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:16 schreef BigFire het volgende:
oke hier eindigt het kijken van X-Factor voor mij.
tot volgend seizoen!
Denk t ook..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
HJ krijgt gewoon 15-25.
Ja die oudjes komen eerder in een urn dat in Ahoy.quote:
Oh, het is nog geen half 10quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zap naar 24.
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
naar Dit was het nieuw:)
In vergelijking met vorige week vooralquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn er veel door vandaag, of naja wat ze lieten zien dan.
de voorrondes zijn toch vooral bedoeld om de losers als echte losers af te schilderen heb ik het ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:41 schreef Paladina het volgende:
Er zaten deze keer inderdaad genoeg mensen bij die kunnen zingen. Maar echte uitblinkers, natuurtalenten, ik weet het niet hoor.... Of die zijn gewoon niet voldoende in beeld gebracht.
Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de talenten komen in de volgende afleveringen wel naar voren
Dinsdag staat ie online, als het goed isquote:Op zondag 26 november 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kut gemist, en morgen en maandag ben ik ook niet thuis. Dan maar even zoeken of de uitzending nog ergens online te bekijken is van de week.
Dinsdag pasquote:Op zondag 26 november 2006 09:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dinsdag staat ie online, als het goed is.
Maar wel een leuke.quote:Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Wéér een vlieg-met-me-mee-meisje.
Behoorlijk irritant ja..quote:Op zondag 26 november 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
* Weer kijkt.
Alleen jammer dat FOK! weer hapert..
en atb'tje, waar kom jij op uit?!quote:Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Spuiten of slikken. Die reacties..
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!quote:Op zondag 26 november 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
oh die 3 gasten zijn ook wel leuk!!
(dat eerste clubje dus, niet die kiddo's)
Wie zijn dat?quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!![]()
En die dikkop met 't petje was ook van Idols, die andere kende ik niet want z'n haar zat voor z'n gezicht.
[afbeelding]
Boris Boon heette die volgens mij.quote:
Jaaa, Boris doet weer meequote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was die Boris van Idols 2! Die andere Boris!![]()
En die dikkop met 't petje was ook van Idols, die andere kende ik niet want z'n haar zat voor z'n gezicht.
[afbeelding]
Dat viel mij ook op. Er zijn echt behoorlijk veel weirdo's die rondlopen in onze maatschappij. Ik vraag mij af hoe die hun dagelijks leven leiden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren lopen er nog vrij rond zeg
http://www.mediacourant.nl/quote:1,6 miljoen kijkers voor X Factor
X Factor (RTL4, 20:00) - De juryleden van X Factor kregen gisterenavond ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede. Henkjan Smits gaat de groep solisten van 15- tot en met 25 jaar begeleiden, Marianne van Wijnkoop de zanggroepen en Henk Temming de solisten van 26 jaar en ouder. Wendy van Dijk maakte dat bekend tijdens de laatste auditieaflevering van X Factor, die door 1.614.000 kijkers (madl: 24.9%) werd bekeken bij RTL 4.
Henkjan miste zijn Idols-collega’s Eric van Tijn en Jerney Kaagman tijdens de eerste auditiedagen. “Henk en Marianne zaten maar door elkaar te kakelen“, vertelt Smits in Telegraaf. “Eric en Jerney speelden veel meer met het publiek. Kijk, als je één ‘ja’ en één ‘nee’ hebt, dan hangt het van het derde jurylid af wat het wordt. Als die beslissing dan bij mij ligt, probeer ik het spannend te maken voor de kijker. Dan laat ik ze eerst een beetje in het ongewisse. Om dan te verrassen. Eric en Jerney deden dat ook.” Volgens Marianne heeft Henk naar alle audities aandachtig geluisterd. Henk: “Het zit niet in mijn aard mensen zonder bühnetalent uit te lachen of iets dergelijks. Ik heb Henkjan wel eens van die gezichten zien trekken die voor de kijker thuis erg leuk moeten zijn, maar ik heb in mijn leven betere acteurs gezien.”
wie was Marlous? ik kan me haar niet meer herinneren (is dat erg?) de rest staat me nog wel bijquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie op dit moment het populairst is bij het publiek. Vorig jaar was Neil () de meest geliefde auditiekandidaat bij de bezoekers van idols.nl:
1: Neil (31%)
2: Herman (26%)
3: Raffaëla (21%)
4: Marlous (12%)
5: Huib (7%)
Spinnepoten Marlousquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie was Marlous? ik kan me haar niet meer herinneren (is dat erg?) de rest staat me nog wel bij
Ja, deze:quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Spinnepoten Marlous. (met de belachelijk veel mascara!)
Ik denk ook steeds dat het pas om 20:30 begintquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Bijna nog vergeten ook....
Olliequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Ollie.. Als we iets van de audities geleerd moeten hebben is dat je niet op zangleraren kan vertrouwen.
Leuk ook dat accent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lotus nu al arrogant..:{
geen idee... dat zullen we misschien wel horen bij de groepen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Schakel net in..
Als er 2 in een groepje slecht zingen valt dan de hele groep uit? Neeh toch?
Nee. Nu is het individueel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Schakel net in..
Als er 2 in een groepje slecht zingen valt dan de hele groep uit? Neeh toch?
Jaaaaa, geweldige mimiek ook, ze vóelt echt wat ze zingt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
zij met die krulletjes zingt prettig!!
edit: dus niet die met die roze haarband, maar die daarvoor!!
bij de groepen nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Nu is het individueel.
Nee toch? Je doet toch als groep mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Nu is het individueel.
Even?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
Zielig voor Laura dat ze even vals ging.
ik hoop dat dat wel zo is, bij de groepen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
geen idee... dat zullen we misschien wel horen bij de groepen?
dat bedoelde die anders wel hoor..quote:
Zeker, zo'n 25+er is vaak veel stabieler.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HJ komt er net zoals Simon Cowell nog wel achter dat de 16-24 echt niet de makkelijkste categorie is..
ik vind haar verschrikkelijk! Arrogantquote:
Ja, ik kijk erg uit naar don corleone.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker, zo'n 25+er is vaak veel stabieler.
kom op nou zeg.. dt mens is ook zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond die blonde wel leuk eigenlijk. Al was de timing verschrikkelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar verschrikkelijk! Arrogant
Lijkt me wel heel vreselijk.. als jij heel goed bent en iemand anders in je groepje het verpest.. maarjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Oke, thanks.
Met groepen lijkt het me logisch maar was benieuwd of het voor 6 mensen ook gold
Mag ik hem bij jou komen kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
karoke versie van Sound of Music![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |