geen idee... dat zullen we misschien wel horen bij de groepen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Schakel net in..
Als er 2 in een groepje slecht zingen valt dan de hele groep uit? Neeh toch?
Nee. Nu is het individueel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Schakel net in..
Als er 2 in een groepje slecht zingen valt dan de hele groep uit? Neeh toch?
Jaaaaa, geweldige mimiek ook, ze vóelt echt wat ze zingt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
zij met die krulletjes zingt prettig!!
edit: dus niet die met die roze haarband, maar die daarvoor!!
bij de groepen nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Nu is het individueel.
Nee toch? Je doet toch als groep mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Nu is het individueel.
Even?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
Zielig voor Laura dat ze even vals ging.
ik hoop dat dat wel zo is, bij de groepen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
geen idee... dat zullen we misschien wel horen bij de groepen?
dat bedoelde die anders wel hoor..quote:
Zeker, zo'n 25+er is vaak veel stabieler.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HJ komt er net zoals Simon Cowell nog wel achter dat de 16-24 echt niet de makkelijkste categorie is..
ik vind haar verschrikkelijk! Arrogantquote:
Ja, ik kijk erg uit naar don corleone.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker, zo'n 25+er is vaak veel stabieler.
kom op nou zeg.. dt mens is ook zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef BVO het volgende:
Ik vond die blonde wel leuk eigenlijk. Al was de timing verschrikkelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar verschrikkelijk! Arrogant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |