quote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef sbientje het volgende:
alsjeblieft niet
wegwezen
zo een suffe!
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik hoop stiekum op een terugkomst van Davide (vorige Idolsserie)!
Geheugenopfrisser:
[afbeelding]
Ik dénk het haast niet omdat dat zou betekenen dat ze een fout zouden hebben gemaakt, tenzij ze vinden dat iemand nog een jaar had moeten "rijpen" ofzo..quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Tialda viel in Idols 1 uit bij de workshops, maar deed weer mee aan Idols 2, waar ze in de wildcardshow uitviel.quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Merlequote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).
[afbeelding]
De Hendrickxjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of die pa met die 3 (of 4?) zoons nog langskomen.. heb ze nog niet gezien maar volgens mij komen ze uit (de buurt van) Amsterdam. Dan kán het haast niet anders of zij zijn er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:42 schreef sbientje het volgende:
[afbeelding]
ken ik deze van idols of toch ergens anders van?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien hier van
Tjeerd Abma. Die ken ik wel.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).
[afbeelding]
Gracia Henkjan noemde het de ergste auditie ooit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:50 schreef SpecialGuest het volgende:
En die travo van Idols 3 ook.
Dat zei ik jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
die jongen van vorig jaar met Ave Maria zag ik een paar keer voorbij komen .
En dat was het ook echt. Ze klonk al een stuk minder erg. HJ had m door, maar nog láng niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gracia Henkjan noemde het de ergste auditie ooit.![]()
Die zong toen een paar regels en vond de tekst (2 woorden) toch nog behoorlijk lastig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
die jongen van vorig jaar met Ave Maria zag ik een paar keer voorbij komen .
JAAAAA, die was prachtig... Jerney kwam niet meer bij toen hij zei dat die de tekst niet verder kon... Pim heette die en toen waren zijn ouders er ook bij, kerel is niet helemaal wijs en moet weer gauw naar zijn dagopvang!quote:Op zondag 19 november 2006 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zong toen een paar regels en vond de tekst (2 woorden) toch nog behoorlijk lastig.
ik vond hem zo aandoenlijk , net als die man met dat kinderstemmetje van de afgelopen week.quote:Op zondag 19 november 2006 02:18 schreef ReVu het volgende:
[..]
JAAAAA, die was prachtig... Jerney kwam niet meer bij toen hij zei dat die de tekst niet verder kon... Pim heette die en toen waren zijn ouders er ook bij, kerel is niet helemaal wijs en moet weer gauw naar zijn dagopvang!
Mwoa, ik twijfel nog even, ok?quote:Op zondag 19 november 2006 14:32 schreef roque79 het volgende:
lekker ding overigens die man links
Oke, hoe komt het dat ik doe klote filmpjes nou niet kan zien....quote:Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef SpecialGuest het volgende:
Pim Avondrood, die bij Idols Ave Maria zong. Zijn auditie staat online.
is die auditie ergens te zien?quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, Herman was er dus.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |