Herman lijkt echt een dwerg zoquote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, Herman was er dus.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ronnie Jackson kwam ook weer langs.
Volgens mij is dat die wat ik in het bericht hierboven noemde.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vraag me af of die pa met die 3 (of 4?) zoons nog langskomen.. heb ze nog niet gezien maar volgens mij komen ze uit (de buurt van) Amsterdam. Dan kán het haast niet anders of zij zijn er weer
Jaaaaaa, in dat groepje van 3 toch? Ik dacht 'm al ergens van te kennenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Boris uit Idols 2 doet ook mee dus.
Ahuhquote:Op zondag 26 november 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaa, in dat groepje van 3 toch? Ik dacht 'm al ergens van te kennen!
Ja en uit idols 3 en popstars de rivals toch?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet gezien helaas.quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zegt me dus echt helemaal niksquote:Op maandag 27 november 2006 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Links.
Nee joh, die heeft XFactor niet meer nodigquote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Hebben we het over déze Boris?
Nee er waren er twee toen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Boris Boon heette die volgens mij.
Ik kan helaas geen auditie van die knakkers terug vinden op de site.
Bij Idols 2 had je 2 Borissen, allebei waren ze niet bepaald lelijk maar de knapste had helaas één ding nietmee: z'n stem, die was niet echt super. Tenminste, vergeleken met de andere Boris.
Maar ik zie dit groepje wel verder komen.
Baseer ik dus puur op looks en 2 seconden audities in de uitzending van vandaag, hoe oppervlakkig kan je wezen.
quote:Op zondag 26 november 2006 23:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Dit was de auditie van die Boris bij Idols.
zo te zien niet hequote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Knapquote:Op maandag 27 november 2006 12:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Was inderdaad best een knappe jongen en kon wel OK zingen, niet echt heel geweldig. Maar volgens mij was ie ook enorm arrogant...
Zojuist bij Jensenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |