Ik zag d'r voorbij komen en ze zag er zeer tof uit
![]()
. Klonk ook goed.
Leeftijd : 22 jaar
Beroep of opleiding: HBO Culturele en Maatschappelijke Vorming
Favoriete boek: De serie 'Shopaholic'
Favoriete film: The Green Mile
Favoriete cd: Meerdere cd's van Ilse Delange
Favoriete artiesten: Ilse Delange
Favoriete vakantieland: Chili, ik ben half Chileens! Je kunt er in het noorden naar de woestijn en naar het zuiden om te skiën. Een geweldige cultuur en heerlijk eten. Een allround vakantieland dus!
Favoriete eten: Gamba's in knoflooksaus en room, daarbij een lekker stokbroodje met kruidenboter
Hobby’s: Veel dansen, zingen en schilderen/tekenen. Verder vind ik het leuk om met vriendinnen iets af te spreken of om lekker uit eten te gaan. Een avondje op de bank is op zijn tijd ook wel weer lekker!
Goede eigenschappen: Ik hou van uitdagingen, ben (meestal) vrolijk, ik hou ervan om mensen om me heen te hebben, ik leg makkelijk contacten en ik werk graag in teamverband!
Slechte eigenschappen: Ik wil graag van alles tegelijk doen, maar dan blijkt achteraf dat het net iets teveel werd! Ik kan niet sparen (wat ik al eeuwen probeer)! Heb een allergie voor huisstofmijt en katten én ik heb hooikoorts, waardoor ik ongeveer 15 keer per dag nies en dat het hele jaar door!
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Haal alles uit je leven wat er uit te halen valt, voor je het weet is het voorbij!"
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Ik heb ooit meegedaan met Idols, toen zong ik nog niet voor publiek en ik had nog geen zangles. Nu heb ik meer ervaring op het gebied van zang en entertainment en daarom wilde ik het nog eens proberen. Ik doe niet mee om beroemd te worden, maar nu ik door ben ga ik er ook voor!
Wat is jouw X Factor? Het feit dat ik geniet als ik op het podium sta en dat ik dat ook uitstraal!