correctie: luchtbullonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gast van "Ik wil met jou in een luchtballon" kwam weer langs, dacht ik.
Het is een nieuw programmaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
correctie: luchtbullon
te triest trouwens dat ze dit programma NOG verder uitmelken
Heb je hem gezien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef csmoo het volgende:
Ohja en Neil heeft natuurlijk meegedaan!
Was dat die rode?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Claudia moet weer meedoen, dat lijkt me duidelijk.
Nee joh, die kon nu al niet meer rustig in de bus zitten door al die fans.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, je was me voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
Leuk, hadden in IDO ook zo'n topic: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Waarin ik - met succes - Stefano voorspelde: Stefano, hij probeert het gewoon weer!
Hij zou toch niet weer.....?
Whehehe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
Nee joh, die kon nu al niet meer rustig in de bus zitten door al die fans.
Mét fluoriserende kleding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oja, nu zie ik het weer voor mequote:
Correctie: Lugbullon.quote:
Deden jij en je vrouw vorig jaar niet mee aan Idols? Of alleen je vrouwquote:
Kwam ze tot de TV-jury?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
Yep, Blinky deed mee!
Ze kwam helaas niet héél erg ver, maar ik was wél enorm trots op haar!
Halfdove Hilly. Zou ze door zijn?quote:
ja dat klopt! die kwam uit den haag toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond haar echt helemaal niksquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar wel ok... in idols
volgens mij is ze ook dikker geworden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ook, maar op die foto ziet ze er toch wel heel fout uit.
Klopt, hij zong weer een nummer van Frans Bauerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet ik niet, was op wat namen aan het zoeken op xfactor.nl en kwam hem tegen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Is ie door?
Ja, die zag ik een paar keer voorbijflisten. Met zwart haar, dat dan weer wel. En ik maar denken waar ik die gast van kenquote:
Ik dacht steds dat ik CDP zagquote:Op maandag 13 november 2006 10:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, die zag ik een paar keer voorbijflisten. Met zwart haar, dat dan weer wel. En ik maar denken waar ik die gast van ken
quote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht steds dat ik CDP zag!
Hij lijkt toch niet op CDP johquote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht steds dat ik CDP zag!
quote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef sbientje het volgende:
alsjeblieft niet
wegwezen
zo een suffe!
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik hoop stiekum op een terugkomst van Davide (vorige Idolsserie)!
Geheugenopfrisser:
[afbeelding]
Ik dénk het haast niet omdat dat zou betekenen dat ze een fout zouden hebben gemaakt, tenzij ze vinden dat iemand nog een jaar had moeten "rijpen" ofzo..quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Tialda viel in Idols 1 uit bij de workshops, maar deed weer mee aan Idols 2, waar ze in de wildcardshow uitviel.quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
Zou je wel nog eens aan zo'n programma mee mógen (of willen...) doen als je de ronde voor de finale afviel? Heb in ieder geval nog geen praktijkvoorbeeld gezien.
Merlequote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan liever Merle, die de Wildcardshow had moeten winnen (in plaats van Serge).
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |