quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:32 schreef E.T. het volgende:
Piet en Anna ook al een Oma in West-Friesland?wij gaan 11/11 dus maar niet naar Enkhuizen voor St.Maarten (helaas).
En Saskia kan al zo goed "sinte maarten mikmak" zingen
Jessie en M@x, klinkt leuk bij jullie!![]()
zal morgen eens kijken of ik de onbekenden van het lampionnenfeest op de foto's onherkenbaar kan maken. Saskia heeft zich prima vermaakt iig, Ze is bijna een uur aan 't plakken geweest op d'r lampion (de lijm is nu net pas droog), daarna rondje lopen door de wijk en als afsluiter: pannenkoeken eten met je handjes!
Thx voor de info.. ziet erg gezellig uit!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef jessie het volgende:
Dit is van de peuter en kleuter 10 daagse Piglet.
Gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef Ireth het volgende:
aahhh... willen jullie ff klikken op mijn onderschrift? Ik help een 11 jarig knulletje mee om een beertenderapparaatdingesgedoetje te winnen als verrassing voor zijn pa!
[afbeelding]
Lief dat je het vraagt en ook de andere mensen die wat gestuurd hadden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef sombie het volgende:
Ik mis Luchtbel. Hoe gaat het met je, Luchtbel?
Linkje! Ik kan zoiets na de sollicitatie from hell van vandaag ook wel gebruikenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Leah het volgende:
Na een geweldige krijspartij van mijn twee bloedjes van kinderen heb ik net weer even bij zitten lezen in het stoomafblaastopic van Viva.
Ik kan er weer even tegen, want dan valt het weer alles mee hier, zullen we maar zeggen
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
Ik heb 't zaterdag gezien.. Heb me wel prima vermaakt (en voor degenen die 'm kennen.. er doet er eentje mee, het zou zo de broer van iteejer kunnen zijn)
Een linkje... van Dr.Phil, over drankzuchtige, strijkende moeders, of van die gigoloclub LUDUquote:
Subtiel !quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef nebelung het volgende:
'Don't forget, you are not raising childen, you are raising adults'
Ik heb het ook geprobeert... En het was leuk. The x-factor dan. Normaal strijk ik niet, alleen gaan we nu op vakantie en gestreken was past beter in m'n koffer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Leah het volgende:
Mooie strijkbegeleiding, de X factor.
Ik strijk therapeutisch tegenwoordig
Arme Kaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef m@x het volgende:
Als er iemand hier in huis overhemden aan wil mag hij ze zelf strijken.
Mijn vriend strijkt het dus gewoon nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef cattie het volgende:
Strijken laat ik altijd door mijn man doen. Ik kan het niet en het zijn toch zijn overhemden en broeken die gestreken moeten worden.
De droger is er nog niet, maar Ive is nu wel wakker, dus dat is wel gezellig nu.
die zou bij mij een probleem hebben. daar zou ik echt niet naast gaan lopen dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn vriend strijkt het dus gewoon niet![]()
Die loopt dan gewoon in ongestreken overhemden rond
Ja, maar dan nog heb ik een mand vol met die krengen die je dan weer uit moet slaan omdat ze anders in een prop weer niet drogen etc. etc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Sokken moet je per paar ophangen, BE! Scheelt werk en wasknijpers.
3 dagen? Tenminste, als we geluk hebben. En daarnaast hebben we vrij weinig ruimte en nu met Ive heel veel was. Daarom nu lekker een droger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:53 schreef Githa het volgende:
Een droger![]()
Héérlijk voor handdoeken, sokken, spijkerbroeken enz. die anders in de wintertijd 3 dagen moeten drogen![]()
ja, maar dan moet je ze toch uitzoeken vóórdat je ze gaat ophangen, dus het uitzoeken blijft (of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
maar als je ze per paar ophangt, kan je ze als ze droog zijn zo inelkaar rollen en in je mand gooien.
scheelt weer bergen uitzoekwerk.
je kunt ze toch gewoon zo ophangen dat de andere er naast kan zodra je die tegenkomt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je ze toch uitzoeken vóórdat je ze gaat ophangen, dus het uitzoeken blijft (of zie ik iets over het hoofd?)
Wij hebben nu wel een droger omdat we bij mijn schoonmoeder wonen, maar zelf hadden we er geen en ik denk ook neit dat we er een gaan kopen als we weer een eigen woning hebben. Maar ik maak er nu wel drankbaar gebruik van.Ook omdat dit huis overvol is en dus geen plek om op te hangen (zeker niet voor 4 volwassenen en 2 kinderen
)
Uitzoeken? Ja, uitsorteren tussen de gewone was uit. En daarna stort ik het zo in zijn la.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
maar als je ze per paar ophangt, kan je ze als ze droog zijn zo inelkaar rollen en in je mand gooien.
scheelt weer bergen uitzoekwerk.
Ik dacht dus precies hetzelfde over het uitzoeken. Daarom laat ik vriendlief zijn sokken altijd lekker zelf bij elkaar zoeken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je ze toch uitzoeken vóórdat je ze gaat ophangen, dus het uitzoeken blijft (of zie ik iets over het hoofd?)
Loopt jullie droger op bier, cola, of toch wat sterkers nog?quote:Wij hebben nu wel een droger omdat we bij mijn schoonmoeder wonen, maar zelf hadden we er geen en ik denk ook neit dat we er een gaan kopen als we weer een eigen woning hebben. Maar ik maak er nu wel drankbaar gebruik van.Ook omdat dit huis overvol is en dus geen plek om op te hangen (zeker niet voor 4 volwassenen en 2 kinderen
)
Die van mij is daar ook toe in staat... Hij blijft van mening dat de kleren wel strijken aan zn lijf...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn vriend strijkt het dus gewoon niet![]()
Die loopt dan gewoon in ongestreken overhemden rond
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kunt ze toch gewoon zo ophangen dat de andere er naast kan zodra je die tegenkomt?
ik soorteer mijn was pas tijdens het ophangen.
Op jenever, dat ding drait overuren hier, met zoveel wasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik dacht dus precies hetzelfde over het uitzoeken. Daarom laat ik vriendlief zijn sokken altijd lekker zelf bij elkaar zoeken.
[..]
Loopt jullie droger op bier, cola, of toch wat sterkers nog?![]()
jij gaat tijd overhouden binnenkortquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:26 schreef LadyS het volgende:
Maar ik heb er nooit aan gedacht om ze dan meteen in bolletjes te draaien tijdens het afhalen van de droge was![]()
* LadyS gaat dat onthouden voor als we weer geen droger hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En om tijd en engerie te besparen een droge handdoek mee in droger doen....
Scheelt droogtijd...
En Micha heeft weer de rare tik dat de ene sok een rechter sok is en de andere een linker, volgens hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon heel veel dezelfde sokken kopenFrank heeft sokken in twee kleuren
en dan heel veel. Lekker makkelijk, zelfs met slaapdronken hoofd gaat het niet mis
Als je de was die net uit de wasmachine haalt in de droger doet, dan doe je bij die vochtige/natte was een droge handdoek in de droger...quote:
Je dacht toch niet dat dat écht werkt he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef cattie het volgende:
Hij is er, hij is er!![]()
Inclusief kreukvrij/niet hoeven strijken programma!![]()
ja maar dat werkt weer alleen met een sensordrogerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als je de was die net uit de wasmachine haalt in de droger doet, dan doe je bij die vochtige/natte was een droge handdoek in de droger...
Die handdoek neemt veel vocht op waardoor de was sneller droog is.
en dus de droog tijd aanzienlijk terug duwt...
Hoera, gefeliciteerd! Superhuisquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef lady-wrb het volgende:jaaaaaaaaa we hebben een huis gekocht
Dit gaat over mond en klauwzeer, wat eigenlijk alleen bij dieren voorkomt waardoor je het dus idd op zou kunnen lopen door het eten van besmet rauw vleesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voor mensen is MKZ volstrekt ongevaarlijk, ook voor kinderen, zieken en ouderen. Mensen kunnen de ziekte wel krijgen, maar dat is zeer zeldzaam. Het is alleen mogelijk door contact met besmet vee, door het drinken van besmette, rauwe (ongepasteuriseerde) melk of het eten van besmet, rauw vlees. Er zijn enkele uitzonderlijke gevallen geweest van mensen die lichte ziekteverschijnselen kregen in de vorm van pijnloze blaasjes rondom de mond. Deze verdwenen na enkele dagen vanzelf.
Mijn contrackt word niet meer verlengt ivm het niet veel aanwezig zijn.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Lois het volgende:
Jeetje wat een rottig banennieuws allemaal. Staat jouw baan ook al op de tocht Bar?
lady wrb gefeliciteerd met je nieuwe huisOok in Zaanstad?
Bubseltjequote:
yep, twee straten verderopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Lois het volgende:
Jeetje wat een rottig banennieuws allemaal. Staat jouw baan ook al op de tocht Bar?
lady wrb gefeliciteerd met je nieuwe huisOok in Zaanstad?
kan je je niet ziekmelden bar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Mijn contrackt word niet meer verlengt ivm het niet veel aanwezig zijn.....
Maar heel eerlijk eigenlijk doet het mij daar niet zo heel veel, echt naar mijn zin had ik het er al niet meer
Maar nu moet ik wel als een gek opzoek naar ander werk en dat is wel een probleem
Nee dat is niet de mannier..quote:
is inderdaad een mogelijkheidquote:
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Bubseltjeik was het mailtje kwijt met daarop de data dat je in het ziekenhuis lag anders was ik echt langsgekomen...
mijn excusus![]()
Snoopy ik vind dit nog enigzins meevallen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef snoopy het volgende:
Wat een rare makelaar. Je zet toch geen foto van een huis dat je moet verkopen op internet met zo'n vuilnisbak op de voorgrond?![]()
ja stom he? die foto is ook genomen vanuit de rest van de tuin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef livelink het volgende:
Je ziet wel dat het een groot huis is, Lady-wrb. Ik kan me alleen nog weinig voorstelling maken van die tuin waar je het over had.
Ik weet ook niet of ik er dan wel had gekochtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
-knip-
Ik ben in het trotse bezit van een bemoeidochter EN -zoon en een hekel aan het woord stief, met al haar vervoegingen. Dochter [van 11] woont bij d'r moeder en haar nieuwe man. Zoon [van 7] woont sinds augustus van dit jaar bij ons, omdat hij z'n papa zo miste.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef livelink het volgende:
Sjeekie-Beekie, heftige avond voor jou. Ik was trouwens de draad in je verhaal een beetje kwijt omdat ik door het "meneertje" tot het eind toe dacht dat het je man was die zijn tand kwijt was.
Ik weet dat je een stiefdochter hebt, maar ik begrijp nu dat je ook nog een zoon hebt? Waarschijnlijk hoor ik dat al lang te weten, maar ik ben het even kwijt.
je bent voor haar waarschijnlijk wel herkenbaar door je weblog...quote:Op woensdag 1 november 2006 08:50 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Ik ben in het trotse bezit van een bemoeidochter EN -zoon en een hekel aan het woord stief, met al haar vervoegingen. Dochter [van 11] woont bij d'r moeder en haar nieuwe man. Zoon [van 7] woont sinds augustus van dit jaar bij ons, omdat hij z'n papa zo miste.
Geeft niet dat je het niet wist. Maar ik ben niet zo scheutig met het rondstrooien van namen, om te voorkomen dat mams weer rare fratsen gaat uithalen. Beter voorkomen dan genezen in dit geval.
Natuuuuuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 08:50 schreef Ireth het volgende:
Nijna!!! Aahh!! Mag ik ze!!! (mits er nog niemand voor me heeft gepost nu ik bij je berichtje aanbeland bent)
Denk dat een rolletje beter werktquote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hahahaha, jessie. Wat erg inderdaad. Waren er geen vrouwen bij om die kerels af te remmen?![]()
Ik ga zo de badkamer verven, denk ik. Wil ik. Mag ik. Toch?
Ik vind het alleen een crime om eraan te beginnen, want het wordt vast lelijk zonder fijne kwast. En nee, ik ga niet wéér naar de winkel voor een kwast. Dus ik doe het óf lelijk, óf een stuk nog niet. Wat is wijsheid?![]()
Ik zou voor dat nog niet gaan. Dat lelijk ga je je geheid aan irriteren.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hahahaha, jessie. Wat erg inderdaad. Waren er geen vrouwen bij om die kerels af te remmen?![]()
Ik ga zo de badkamer verven, denk ik. Wil ik. Mag ik. Toch?
Ik vind het alleen een crime om eraan te beginnen, want het wordt vast lelijk zonder fijne kwast. En nee, ik ga niet wéér naar de winkel voor een kwast. Dus ik doe het óf lelijk, óf een stuk nog niet. Wat is wijsheid?![]()
o ik ben toch niet de enige die het een kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker vindtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef bixister het volgende:
ah dus toch maar afgezien van het zwart-plan gelukkig sugar! succes, ik ben heel benieuwd!
jessie waahaaha vreselijk zeg.![]()
![]()
ik vind die dirk scheele zelf eerlijk gezegd precies zo'n griezel.
Ik had um niet beter kunnen omschrijven geloof ikquote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[...] kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker [...]
*aanvulling* homofielequote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik ben toch niet de enige die het een kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker vindt
Hihi, ga je dromen van allemaal enge vaders die achter je aan dansen?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:16 schreef jessie het volgende:
Het is niet EO erig ofzo. En Bo en Jans vonden het heel erg leuk. Liepen de hele middag en avond nog te zingen.
Alleen ik moet in therapie en durf vanavond echt niet naar bed ivm nachtmerrie's
jij bedoelt toch niet elly en rikkert? van onder andere de kauwgomballenboom.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef m@x het volgende:
Ik kende die hele Dirk Scheele niet dus ik ben zijn site maar gaan bekijken en nu ben ik eigenlijk wel heel erg blij dat ik hem niet ken. Ik vind hem en zijn band maar griezelig. Lijkt wel alsof ze hun pakjes geleend hebben van zo'n foute jaren '70 serie (Tita-tovenaar ofzo) en het EO-gehalte is me een beetje te hoog. Daar hadden ze vroeger toch zo'n heel braaf setje wat hele brave liedjes zong?
Ja, diequote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij bedoelt toch niet elly en rikkert? van onder andere de kauwgomballenboom.
daar ben ik nog mee op tv geweestquote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef Sugar het volgende:
Er kan nog meer bij?
Cas vindt het fantastisch, net als de teringtubbiesquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Sugar het volgende:
En dat is een verschrik-ke-lijk programma. Echt zielig gewoon in al zijn triestheid. Zo, genuanceerder kan niet, toch?
hmmmzquote:Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, tekening bij het bericht over een sms-service om je vruchtbare dagen bij te houden.
[afbeelding]
Nee man.. popcorn moet je zelf eten!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
of popcorn maken en die rijgen o.i.d. en dat buiten hangen voor de vogeltjes![]()
Hier staan foto's en een uitleg over de tecnhiek.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Spuuglokje, heb je foto's van dat Raku gebeuren. Ik heb geen flauw idee wat dan het verschil is met een normale oven.
Dat is liefquote:Op donderdag 2 november 2006 10:22 schreef Jelief het volgende:
Nijna,als ik vervoer had kwam ik je ophalen,rondje Ikea is altijd leuk
Wij gaan wrs zondag. Wil t eigenlijk gewoon doen. Is een mooi oefenuitje met alle faciliteiten binnen handbereik.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef kozakken het volgende:
Zaterdag gaan we naar de jonge gezinnenbeurs.En ik heb er zo'n zin in! Alweer voor de derde keer dat we gaan.
Samen met kozakkenman lekker cruizen, bezig met wat leuk en mooi is voor onze twee boefjes en gewoon samen gezellig doen
(Leuk als je zwanger bent, maar ook errrug!! leuk als je een kleintje hebt! Zelfs als ze al een jaar of twee zijn hoor!)
Dusse wie ons wil aanschouwen as zaterdag moet maar even pm-en. Zo rond 13.00 ergens op de beurs moet toch lukken
ik houd het lekker op doen wat jou gevoel je ingeeft, doen wat jij denkt dat goed is Spekkiemonsterquote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vind het dus ook zielig maar hoor iedereen over grenzen stellen en uitproberen en consequent zijn en rust, reinheid en regelmaat en .... en .... en ga zo maar door. Vroeg me af of het wel done was hem eruit te halen
nou dat denk ik wel hoor, waarom niet? 't is mij wat te pompeus maar hij is wel zeer bijzonder en knap gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik even te spitten op ebay, kom ik dit tegen : http://cgi.ebay.nl/Exclus(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
zouden er werkelijk mensen zijn die dit kopen?
Of het winterhanden zijn weet ik niet. Maar ik heb dat elke winter. Droge handen, gebarsten, springen spontaan open. Veel blijven smeren, maar echt helpen doet het volgens mij niet (ik moet bekennen dat ik ook niet zo'n hele erge smeerder ben, ben nog op zoek naar een smeerseltje wat wel werkt en niet zo vettig blijft...)quote:Op donderdag 2 november 2006 20:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Wie weet er of ik nu al winterhanden kan hebben? Weet niet precies wat het is eik.
Sinds een paar dagen zijn mijn handen gebarsten. Allemaal gebarsten, droge stukjes. Doet zeer. En vooral bij mijn vingers, net onder mn nagels. Heb al rozenglycerine die ik er heel vaal op smeer, maar niks helpt.
D'r zijn wèl mensen die er vanaf willenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik even te spitten op ebay, kom ik dit tegen : http://cgi.ebay.nl/Exclus(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Maar als ze er echt heel graag vanaf willen dan hadden ze de prijs misschien niet zoooo hooog moeten makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D'r zijn wèl mensen die er vanaf willen
Oh My God!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
Zit me af te vragen waarom je in hemelsnaam zoiets zou kopen. Maar misschien is het een erfstuk of zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou dr ook vanaf willen.
wat een tenenkrommend lelijk monster van een kast.
en ze hebben ook nog een tafel in dezelfde stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |