abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:33:01 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43020702
ik quote mezelf nog even
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:32 schreef E.T. het volgende:
Piet en Anna ook al een Oma in West-Friesland? wij gaan 11/11 dus maar niet naar Enkhuizen voor St.Maarten (helaas).
En Saskia kan al zo goed "sinte maarten mikmak" zingen

Jessie en M@x, klinkt leuk bij jullie!

zal morgen eens kijken of ik de onbekenden van het lampionnenfeest op de foto's onherkenbaar kan maken. Saskia heeft zich prima vermaakt iig, Ze is bijna een uur aan 't plakken geweest op d'r lampion (de lijm is nu net pas droog ), daarna rondje lopen door de wijk en als afsluiter: pannenkoeken eten met je handjes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43020999
radio BemBem

nogmaals de link

Is het niet kinderradio.fm trouwens?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:48:41 #3
3011 E.T.
pi_43021122
volgens mij is Radio BemBem van Studio100.. Kind.fm niet volgens mij.

(helaas doen ze 't allebei niet op m'n laptop, dus heb er nog nooit naar geluisterd, maar BemBem wordt gepromoot op een dvd van K3)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43021263
Radio BemBem zit bij ons ook in het digitale tv-pakket zag ik vandaag.
pi_43021461
het is idd van van studio 100 en wel zo leuk in elkaar gezet

met ochtendgymnastiek en dergelijke.

http://www.nederland.fm/

Hier staat ze ook tussen en kun je via de site luisteren ET
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_43021531
Kom nog even een tvp-tje schrijven voor ik mezelf in bed ga gooien.
Zal de klokken vast even op wintertijd zetten zo.

Hier overigens geen halloween, wel sint maarten straks weer. Hier in de wijk wordt sint maarten door de wijkvereniging georganiseerd. Vorig jaar moest je een lichtje voor het raam zetten als kinderen aan mochten bellen. Vorig jaar was ik niet thuis, maar dit jaar vast wel.
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:19:02 #7
3011 E.T.
pi_43021912
[quote]Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is idd van van studio 100 en wel zo leuk in elkaar gezet

met ochtendgymnastiek en dergelijke.

http://www.nederland.fm/

Hier staat ze ook tussen en kun je via de site luisteren ET
[/quote

FireFox (of Safari) op een Apple is niet geschikt voor kinderradio.
heb alle omwegen volgens mij geprobeerd, maar zonder resultaat helaas.
pi_43021996
hahahha eingelijk is het niet om te lachen, want eerlijk deze mama vind het leuk om naar te luisteren.
pi_43022835
Lijkt me echt leuk om later met Kim lampionnetje te lopen!

Zal van de week bij de buren langsgaan of hier veel kindertjes langskomen. Gok van wel!
  zondag 29 oktober 2006 @ 07:31:09 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43028197
Goedemorgen!

Hier geen hele vroege moeders met hele vroege kindertjes?
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2006 @ 08:13:51 #11
81992 Githa
pi_43028278
Toch een uurtje eerder wakker, maar gelukkig is dat van 9.00 naar 8.00 gegaan
  zondag 29 oktober 2006 @ 08:26:29 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43028321
Kai was om vier uur al wakker ..............
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 29 oktober 2006 @ 08:33:15 #13
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43028341
T viel mee gelukkig ,had ze om 5.30 verwacht kwamen om 6.30
Scheelt toch veel een uur.
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2006 @ 08:34:16 #14
81992 Githa
pi_43028345
Oe Kai, 4 uur is wel erg vroeg....
pi_43028760
Amber is logeren dus ik heb geen flauw idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:21:59 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_43029317
Hier om half 8, netjes dus! En hij ligt er al weer een uur in ook! Kai 4 uur is toch wel heel erg vroeg nog hoor
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:01:32 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43030019
hier dezelfde tijd ha;f tien
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:15:35 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43030331
Noah wordt meestal rond 8 uur wakker, gisteren was ie al later om kwart over 9. Gisteravond iets later naar bed gedaan dan normaal en vandaag werd ie weer even na 8 uur wakker Niks te klagen dus hiero
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:06:37 #19
3142 m@x
pi_43031448
Ik ben jaloers . De laatste tijd is het hier om een uur of half 6 al bal dus als je terug gaat rekenen naar de zomertijd dan zat Kai er vandaag nog niet eens zo ver af. We hebben nog geprobeerd hem tussen ons in te leggen maar toen besloot meneer om overdwars tussen ons in te gaan liggen met zijn voeten in mijn gezicht. Uiteindelijk dan toch maar naar beneden gegaan.
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:22:01 #20
3011 E.T.
pi_43031848
pfff, wat een tijd M@x..
pi_43031992
Ik had mijn dochter later op bed gelegd, maar daar heeft ze zich niks van aangetrokken, het was 5 uur vanochtend (nog gerekt tot 6 met een speeltje in haar bed)
Variety is the spice of life
pi_43036171
Hier standaard rond 7 uur M@x, vanmorgen ietsie ook, ook al was t tien eigenlijk 8 uur, dus dat kwam mooi uit. Van mij moeten ze in t weekend dan nog lekker even op hun kamer spelen of ze mogen bij me komen liggen. En meestal doen Geer en ik om de beurten uitslapen tot een uur of half 10. Dus ik heb niet te mopperen.

De poppenspeler was leuk! De meiden vonden het ook geweldig. Met ietwat spannende stukjes keek Jans door dr vingers heen of kwam ze op schoot.
Nu woensdag naar Dirk Scheele met ze, heb ik ook zo'n zin in.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43036259
ow jessie leuk!!!
Die liedjes van Dirk Scheele zijn zo leuk.
De kinderen op mijn werk kunnen er ook geen genoeg van krijgen.
pi_43036381
Ja hier luisteren we het wel eens via de computer en op nickelodeon vinden ze het ook zo leuk. Ben benieuwd. een heel anders soort voorstelling als vandaag, maar wel leuk.
Ook zo leuk trouwens in het theater was het theater zelf. Theater 222 (jeugdtheater hofplein)
Van te voren stonden er allemaal kleine stoeltjes klaar in de hal met kleurplaten en kleurtjes. en achteraf was er voor elk kind een beker siroop. Echt superleuk gedaan.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43036942
Leuk!, ik zal dat theater ook nog eens in de gaten houden voor mijn werk, want op zich is dat als we de stichtingsbus kunnen lenen ook nog wel aan te rijden.
(het kindertehuis waar ik werk zit in Monster)
We krijgen wel het programma binnen van een theater in Den Haag, maar die hebben nooit zoveel leuke geschikte dingen.
pi_43037063
Dit is van de peuter en kleuter 10 daagse Piglet.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43037171
ik heb gewoon maar niet op de klok gekeken vanmorgen.

en E.T., ja joh, van wie anders dacht je dat ik die westfriese kalender altijd kreeg?
pi_43039133
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef jessie het volgende:
Dit is van de peuter en kleuter 10 daagse Piglet.
Thx voor de info.. ziet erg gezellig uit!!
Ik ga het morgen op de tzt eens nakijken/navragen lijst zetten voor volgend jaar.

We hebben zo'n lijst met dingen die nu te laat tegenkomt en anders volgend jaar weer vergeten bent.
Altijd handig

Jij alvast heel veel plezier gewenst met Bo en Janneke bij Dirk Scheele. Ze gaan het vast fantastisch vinden!!!!
pi_43039456
Hallo, ouders.
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:44:38 #30
30488 coolbabe
My little pwny
pi_43039550
Hallo, foifdoif
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:30:12 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43043842
aahhh... willen jullie ff klikken op mijn onderschrift? Ik help een 11 jarig knulletje mee om een beertenderapparaatdingesgedoetje te winnen als verrassing voor zijn pa!

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:13:57 #32
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43045270
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo, ouders.
Durf je wel
pi_43046424
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef Ireth het volgende:
aahhh... willen jullie ff klikken op mijn onderschrift? Ik help een 11 jarig knulletje mee om een beertenderapparaatdingesgedoetje te winnen als verrassing voor zijn pa!

[afbeelding]
Gedaan
Saartje
pi_43046602
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:48 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Gedaan
Same here
Syllables govern the world
pi_43047879
Ik mis Luchtbel. Hoe gaat het met je, Luchtbel?
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:30:38 #36
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_43053171
* Sjeekie_Beekie ploft doodmoe neer op het bankje.
Voetjes omhoog en met een lekker biertje bij de hand.

Hoe dat zo:
Ik sta iets na 5en onder de douche na een vroege dienst...
is net de deur uit om te gaan werken...
Sta ik net met m'n haar in de shampoo, staan de kids aan de douchedeur te rammelen...
Meneertje helemaal in tranen, paniek en overstuur.
Mevrouwje met een stuk voortand van hem in d'r handen ...
Tja... ze waren aan het spelen [lees: stoeien] op de bank...

Snel afgespoeld en aangekleed, meneertje nog meer gerust gesteld.
Huisartsenpost gebeld, moet Tandartsenweekenddienstlijn hebben.
Die gebeld... Tandarts in Tilburg heeft dienst... die weer gebeld...
Verhaal gedaan... kon gelijk komen... in de auto gesprongen...
Nog eventjes de file bij de sluitende Efteling meegepikt...
Op naar Tilburg... mevrouwtje bij m'n oom en tante afgezet... naar de tandarts...
Stukje was niet meer te plakken... dus een witte opgebouwde vulling erop...

Contant afrekenen... niet genoeg geld bij... eerst even langs de pinautomaat... weer terug... afrekenen....
Mevrouwtje weer ophalen... meneertje bij z'n tante afzetten... naar huis... mevrouwtje d'r spullen pakken...
Dan nog eventjes 150km op en neer naar mams om mevrouwtje weer af te zetten...

Meneertje weer ophalen... in bed polyvineren en ik heb mezelf een lekker biertje ingeschonken, want dat heb ik wel verdient na zo'n kl*tedag.

En de papa... de papa was nog steeds lekker de kost aan het verdienen en kon dus ook niet zo 1-2-3 naar huis komen.

Kortom: tussen half 6 en half 11 heb ik me helemaal het schompes gesjouwd, geregeld en gebeld, en nu ben ik misschien nog wel meer afgebrand de meneertje zelf... die het raar vond dat hij bij thuiskomst toch gelijk naar bed moest. De held!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 30 oktober 2006 @ 04:59:47 #37
3142 m@x
pi_43057305
Moguh
  maandag 30 oktober 2006 @ 05:59:53 #38
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43057357
zo m@x, wat dacht je, laat ik eens vroeg opstaan
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 30 oktober 2006 @ 07:42:45 #39
3142 m@x
pi_43057575
Ja, was ook geheel vrijwillig. Ik had zo'n zin om Maja de Bij te kijken
  maandag 30 oktober 2006 @ 07:57:52 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43057673
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef sombie het volgende:
Ik mis Luchtbel. Hoe gaat het met je, Luchtbel?
Lief dat je het vraagt en ook de andere mensen die wat gestuurd hadden.
Eerlijk gezegd gaat het gewoon niet goed hier, ons leven staat echt op z'n kop. Sinds dat de zwangerschap niet goed ging ben ik in een heel negatief en triest iets terecht gekomen. We krijgen heel veel hulp (echte hulp en hulp van mensen om ons heen)en het zal uiteindelijk ook wel een keer weer goed worden. Maar ondertussen is het moeilijk om iedere dag bezig te zijn met deze dingen en tegelijkertijd mijn dochter soms verdriet te zien hebben. Hoewel ze heel goed opgevangen wordt en ze zo min mogelijk in deze sfeer is, is het voor ook heel moeilijk dat dingen niet meer zijn zoals ze waren en dat ik nu niet ben zoals zij mij kent en ook nodig heeft. Ik probeer het wel met haar maar ze merkt te veel aangezien mijn onrust ook duidelijk af te lezen is aan de buitenkant, al zou ik het maar doen voor haar. Ze weet het toch wel. Zo is ze ook. Naar dus. Ik probeer hier wel eens bij te lezen maar ik heb gemerkt dat mijn schuldgevoelens tov haar dan alleen maar erger worden. Omdat we zo weinig samen zijn, omdat het zo weinig fijn is, omdat ik het allemaal niet zo gewild had voor haar. Dat ik het maar even laat. Vandaar dat ik hier niet ben momenteel, ik hoop dat ook dat snel over gaat want ik mis dat heus. Gewoon over mijn dochter enzo. Zal wel weer een keer komen dus ik hoop tot gauw en dan wat beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Luchtbel op 30-10-2006 08:05:25 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:03:47 #41
103793 kozakken
Living the life
pi_43057710
LB
pi_43057793
Ik maakte me al zorgen om je. En terecht dus. Ik vind het ontzettend naar dat je zo'n moeilijke periode moet doormaken. Je hebt al zoveel voor je kiezen gekregen. Nu was jij aan de beurt om te gaan genieten! Maar ja, zo werkt het niet he?
Ik ben heel blij om te lezen dat je veel hulp krijgt. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, meer dan wat woorden op een beeldschermpje...
Je schuldgevoel naar Jolie kan ik me helemaal indenken. En nu kan ik natuurlijk zeggen dat dat je je niet schuldig hoeft te voelen, dat je er niets aan kunt doen, dat je dit niet expres doet enz. Maar daar ga je je vast niet beter door voelen. Het enige wat ik kan zeggen dat je wel veel van haar houdt en dat heeft ze haar hele leventje gevoeld en voelt ze nu nog. Met die sterke basis die ze heeft gekregen door geliefd te zijn, kan ze veel aan.
Lieve Luchtbel, ik hoop dat je goed door deze periode heen komt. Dat je er sterker en gelukkiger uitkomt, zonder schuldgevoelens maar vol liefde voor jezelf, je kind en het leven. Ik geloof dat je dat kunt, want ik heb je hier leren kennen als een moedige, sterke vrouw.

Dan hoop ik dat je ook snel weer hier komt want ik mis je verhalen, de vrolijke en de minder vrolijke.
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:19:48 #43
3142 m@x
pi_43057817
Lieve LB, het is ook eigenlijk wel logisch dat je wat er gebeurd is niet zo makkelijk van je af kan zetten en dat dat zijn stempel drukt op de sfeer thuis. Hopelijk kan je het snel een plekje geven en gewoon weer genieten van alle kleine dingetjes om je heen. voor jou en Jolie.
pi_43057830
M@x wat vroeg

Luchtbel ik hoop zo dat julie er met zijn 3tjes uit zullen komen
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:09:49 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43058362
Lieve Luchtbel, wat vreselijk triestig klinkt het allemaal. Ik hoop dat je je iedere dag een stukje beter gaat voelen. Sterkte lieverd! Voor jullie alledrie!
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:14:19 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43058424
LB,
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:23:21 #47
3011 E.T.
pi_43058546
LB, ik hoop dat je gauw weer een beetje licht ziet
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:27:03 #48
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43061055
Lief Luchtbelleke, . En voor je Jolie ook een hele dikke knuffel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:35:24 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43061278
Luchtbel, wat een moeilijke tijd voor jullie. Ik ga heel hard hopen dat het snel weer beter zal gaan.

Sjeekie-Beekie, heftige avond voor jou. Ik was trouwens de draad in je verhaal een beetje kwijt omdat ik door het "meneertje" tot het eind toe dacht dat het je man was die zijn tand kwijt was.
Ik weet dat je een stiefdochter hebt, maar ik begrijp nu dat je ook nog een zoon hebt? Waarschijnlijk hoor ik dat al lang te weten, maar ik ben het even kwijt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_43061547
LB sterkte..
ik heb je ook al een tijd niet op msn gezien dus vroeg me steeds meer af hoe het met je ging..

ET, misschien deze link eens invoeren in je player? Dan zou je RadioBemBem wel moeten kunnen ontvangen: mms://clusterstreamhobo.telenet-ops.be/Plopsa_high
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')