Linkje! Ik kan zoiets na de sollicitatie from hell van vandaag ook wel gebruikenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Leah het volgende:
Na een geweldige krijspartij van mijn twee bloedjes van kinderen heb ik net weer even bij zitten lezen in het stoomafblaastopic van Viva.
Ik kan er weer even tegen, want dan valt het weer alles mee hier, zullen we maar zeggen
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
Ik heb 't zaterdag gezien.. Heb me wel prima vermaakt (en voor degenen die 'm kennen.. er doet er eentje mee, het zou zo de broer van iteejer kunnen zijn)
Een linkje... van Dr.Phil, over drankzuchtige, strijkende moeders, of van die gigoloclub LUDUquote:
Subtiel !quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef nebelung het volgende:
'Don't forget, you are not raising childen, you are raising adults'
Ik heb het ook geprobeert... En het was leuk. The x-factor dan. Normaal strijk ik niet, alleen gaan we nu op vakantie en gestreken was past beter in m'n koffer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef Leah het volgende:
Mooie strijkbegeleiding, de X factor.
Ik strijk therapeutisch tegenwoordig
Arme Kaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef m@x het volgende:
Als er iemand hier in huis overhemden aan wil mag hij ze zelf strijken.
Mijn vriend strijkt het dus gewoon nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef cattie het volgende:
Strijken laat ik altijd door mijn man doen. Ik kan het niet en het zijn toch zijn overhemden en broeken die gestreken moeten worden.
De droger is er nog niet, maar Ive is nu wel wakker, dus dat is wel gezellig nu.
die zou bij mij een probleem hebben. daar zou ik echt niet naast gaan lopen dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn vriend strijkt het dus gewoon niet![]()
Die loopt dan gewoon in ongestreken overhemden rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |