Ik zou voor dat nog niet gaan. Dat lelijk ga je je geheid aan irriteren.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Sugar het volgende:
Hahahaha, jessie. Wat erg inderdaad. Waren er geen vrouwen bij om die kerels af te remmen?![]()
Ik ga zo de badkamer verven, denk ik. Wil ik. Mag ik. Toch?
Ik vind het alleen een crime om eraan te beginnen, want het wordt vast lelijk zonder fijne kwast. En nee, ik ga niet wéér naar de winkel voor een kwast. Dus ik doe het óf lelijk, óf een stuk nog niet. Wat is wijsheid?![]()
o ik ben toch niet de enige die het een kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker vindtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef bixister het volgende:
ah dus toch maar afgezien van het zwart-plan gelukkig sugar! succes, ik ben heel benieuwd!
jessie waahaaha vreselijk zeg.![]()
![]()
ik vind die dirk scheele zelf eerlijk gezegd precies zo'n griezel.
Ik had um niet beter kunnen omschrijven geloof ikquote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[...] kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker [...]
*aanvulling* homofielequote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik ben toch niet de enige die het een kwal met de uitstraling van een pedofiele kinderlokker vindt
Hihi, ga je dromen van allemaal enge vaders die achter je aan dansen?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:16 schreef jessie het volgende:
Het is niet EO erig ofzo. En Bo en Jans vonden het heel erg leuk. Liepen de hele middag en avond nog te zingen.
Alleen ik moet in therapie en durf vanavond echt niet naar bed ivm nachtmerrie's
jij bedoelt toch niet elly en rikkert? van onder andere de kauwgomballenboom.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef m@x het volgende:
Ik kende die hele Dirk Scheele niet dus ik ben zijn site maar gaan bekijken en nu ben ik eigenlijk wel heel erg blij dat ik hem niet ken. Ik vind hem en zijn band maar griezelig. Lijkt wel alsof ze hun pakjes geleend hebben van zo'n foute jaren '70 serie (Tita-tovenaar ofzo) en het EO-gehalte is me een beetje te hoog. Daar hadden ze vroeger toch zo'n heel braaf setje wat hele brave liedjes zong?
Ja, diequote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij bedoelt toch niet elly en rikkert? van onder andere de kauwgomballenboom.
daar ben ik nog mee op tv geweestquote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef Sugar het volgende:
Er kan nog meer bij?
Cas vindt het fantastisch, net als de teringtubbiesquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Sugar het volgende:
En dat is een verschrik-ke-lijk programma. Echt zielig gewoon in al zijn triestheid. Zo, genuanceerder kan niet, toch?
hmmmzquote:Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehehe, tekening bij het bericht over een sms-service om je vruchtbare dagen bij te houden.
[afbeelding]
Nee man.. popcorn moet je zelf eten!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
of popcorn maken en die rijgen o.i.d. en dat buiten hangen voor de vogeltjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |