abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:52:16 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43094263
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:47 schreef lcicle het volgende:

[..]

Waar woon jij?
zaanstad
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:53:00 #102
81992 Githa
pi_43094278
Een droger
Héérlijk voor handdoeken, sokken, spijkerbroeken enz. die anders in de wintertijd 3 dagen moeten drogen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:54:42 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43094314
Bij ons gaat alles de droger in. Alleen wollen/katoenen truien niet.
Ik heb geen tijd om overdag mijn was buiten te hangen en te wachten tot het weer droog is, en 's nachts buiten is ook zo wat. Op zolder is er (nog) niet genoeg plek om dingen op te hangen.
Dus gewoon gelijk de droger in.
Heel soms in de zomer in het weekend als ik eens een milieu-vriendelijke bui heb wil ik het nog wel eens ophangen buiten, maar dan moet ik het rek van boven halen etc. etc. En ik haat al die k*tsokken van manlief een voor een ophangen. Ik ben meer van de gemakszucht.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:59:52 #104
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43094428
Sokken moet je per paar ophangen, BE! Scheelt werk en wasknijpers.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:01:34 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43094456
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Sokken moet je per paar ophangen, BE! Scheelt werk en wasknijpers.
Ja, maar dan nog heb ik een mand vol met die krengen die je dan weer uit moet slaan omdat ze anders in een prop weer niet drogen etc. etc.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:04:09 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43094498
maar als je ze per paar ophangt, kan je ze als ze droog zijn zo inelkaar rollen en in je mand gooien.
scheelt weer bergen uitzoekwerk.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:05:16 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_43094535
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:53 schreef Githa het volgende:
Een droger
Héérlijk voor handdoeken, sokken, spijkerbroeken enz. die anders in de wintertijd 3 dagen moeten drogen
3 dagen? Tenminste, als we geluk hebben. En daarnaast hebben we vrij weinig ruimte en nu met Ive heel veel was. Daarom nu lekker een droger. Als hij er straks is, ga ik hem direct uitproberen, ik heb al een hele berg was liggen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:07:16 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43094574
Hier gaat ook het meeste de droger in. Buiten hangen kan niet, wel boven het trapgat. Maar dat is dus voor dingen die de droger niet zouden overleven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:12:25 #109
81992 Githa
pi_43094661
nou Cattie, wat denk je van al die hydrofiele luiers, rompers, slabjes, sokjes enzo .... lekker de droger in en zo klaar
pi_43094662
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
maar als je ze per paar ophangt, kan je ze als ze droog zijn zo inelkaar rollen en in je mand gooien.
ja, maar dan moet je ze toch uitzoeken vóórdat je ze gaat ophangen, dus het uitzoeken blijft (of zie ik iets over het hoofd? )

Wij hebben nu wel een droger omdat we bij mijn schoonmoeder wonen, maar zelf hadden we er geen en ik denk ook neit dat we er een gaan kopen als we weer een eigen woning hebben. Maar ik maak er nu wel drankbaar gebruik van. Ook omdat dit huis overvol is en dus geen plek om op te hangen (zeker niet voor 4 volwassenen en 2 kinderen )
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:14:53 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43094711
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef LadyS het volgende:

[..]

ja, maar dan moet je ze toch uitzoeken vóórdat je ze gaat ophangen, dus het uitzoeken blijft (of zie ik iets over het hoofd? )

Wij hebben nu wel een droger omdat we bij mijn schoonmoeder wonen, maar zelf hadden we er geen en ik denk ook neit dat we er een gaan kopen als we weer een eigen woning hebben. Maar ik maak er nu wel drankbaar gebruik van. Ook omdat dit huis overvol is en dus geen plek om op te hangen (zeker niet voor 4 volwassenen en 2 kinderen )
je kunt ze toch gewoon zo ophangen dat de andere er naast kan zodra je die tegenkomt?
ik soorteer mijn was pas tijdens het ophangen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:16:13 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43094733
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
Uitzoeken? Ja, uitsorteren tussen de gewone was uit. En daarna stort ik het zo in zijn la.
Als hij ze uitgezocht wil dan had hij een andere vrouw moeten zoeken!
Trouwens, hij heeft dan godzijdank nog wel het benul dat hij alleen maar zwarte sokken heeft, sommige iets dikker dan andere, maar zwart met zwart kan niet mis gaan.
pi_43094769
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik dacht dus precies hetzelfde over het uitzoeken. Daarom laat ik vriendlief zijn sokken altijd lekker zelf bij elkaar zoeken.
quote:
Loopt jullie droger op bier, cola, of toch wat sterkers nog?
Syllables govern the world
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:18:37 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_43094779
Hij is er, hij is er!
Inclusief kreukvrij/niet hoeven strijken programma!
En nu lekker wassen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:20:21 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43094816
Have fun cattie!
pi_43094865
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Mijn vriend strijkt het dus gewoon niet Die loopt dan gewoon in ongestreken overhemden rond
Die van mij is daar ook toe in staat... Hij blijft van mening dat de kleren wel strijken aan zn lijf... (waar hij die wijsheid vandaan heeft weet ik niet hoor...). En als hij nou een beroep had waarbij hij de hele dag in zn eentje op kantoor zat, dan had ik daar niet zoveel moeite mee. Maar hij ziet de hele dag andere mensen, ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte . Al moet ik wel zeggen dat hij inmiddels niet meer alles maar klakkeloos aantrekt en soms luistert als ik zeg dat het echt niet kan .
Fake it till you make it...
pi_43094869
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je kunt ze toch gewoon zo ophangen dat de andere er naast kan zodra je die tegenkomt?
ik soorteer mijn was pas tijdens het ophangen.
Nu je het zegt Zo deed ik het zelf ook wel eens
Mag ik dat nog onder zwangerschapsdementie gooien? O wat stom zeg
pi_43094886
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef reese.com het volgende:

[..]

Ik dacht dus precies hetzelfde over het uitzoeken. Daarom laat ik vriendlief zijn sokken altijd lekker zelf bij elkaar zoeken.
[..]

Loopt jullie droger op bier, cola, of toch wat sterkers nog?
Op jenever, dat ding drait overuren hier, met zoveel was
pi_43094944
Lekker cattie, veel plezier .

Wij hebben een droger, gekregen van opa en oma toen ze naar het bejaardentehuis gingen. Alleen na een paar keer gebruiken lekt hij en ik heb nog niet de moeite genomen om uit te zoeken waar hij dan precies lekt . Nou deed ik er toch alleen maar de handoeken en ondergoed enzo in, maar die hang ik nu dan ook maar op. Heerlijk zo'n ruime zolder!
Fake it till you make it...
pi_43094950
Maar ik heb er nooit aan gedacht om ze dan meteen in bolletjes te draaien tijdens het afhalen van de droge was
* LadyS gaat dat onthouden voor als we weer geen droger hebben
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:39:12 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43095227
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:26 schreef LadyS het volgende:
Maar ik heb er nooit aan gedacht om ze dan meteen in bolletjes te draaien tijdens het afhalen van de droge was
* LadyS gaat dat onthouden voor als we weer geen droger hebben
jij gaat tijd overhouden binnenkort
pi_43095560
En om tijd en engerie te besparen een droge handdoek mee in droger doen....
Scheelt droogtijd...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:02 #123
13151 crew  Rewimo
pi_43096570
Gewoon heel veel dezelfde sokken kopen Frank heeft sokken in twee kleuren en dan heel veel. Lekker makkelijk, zelfs met slaapdronken hoofd gaat het niet mis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:16 #124
13151 crew  Rewimo
pi_43096575
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En om tijd en engerie te besparen een droge handdoek mee in droger doen....
Scheelt droogtijd...
Die ken ik niet, leg eens uit?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:47:43 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43096884
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon heel veel dezelfde sokken kopen Frank heeft sokken in twee kleuren en dan heel veel. Lekker makkelijk, zelfs met slaapdronken hoofd gaat het niet mis
En Micha heeft weer de rare tik dat de ene sok een rechter sok is en de andere een linker, volgens hem Net als schoenen dus. Ik zie het niet, dus of ik doe gewoon maar wat, of hij mag het lekker zelf uitzoeken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43096944
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die ken ik niet, leg eens uit?
Als je de was die net uit de wasmachine haalt in de droger doet, dan doe je bij die vochtige/natte was een droge handdoek in de droger...
Die handdoek neemt veel vocht op waardoor de was sneller droog is.
en dus de droog tijd aanzienlijk terug duwt...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_43097577
Maar dan zit je weer met een natte handdoek toch?

Ik ga even strijken nu. Heb net de was uit de droger gehaald...

[ Bericht 2% gewijzigd door snoopy op 31-10-2006 12:24:54 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43098119
ik lees hier over zwangerschapsdementie... vanaf welk moment gaat dat in?
Want ik geloof dat ik alleen maar op die roze wolk zit. Dacht vanmorgen klaar te zijn met opzadelen van mijn paard, wat bleek, had ik het zadel niet eens vastgedaan met de singel, die lag er nog op.
Ik vergeet van alles en kan maar aan 1 ding denken lijkt wel!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:59:32 #129
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43098645
Kleintje wat zij je lief van de verrassing ?????
pi_43098687
hij geloofde het niet...
Dat kon toch niet...
Hij had toch geen superzaad
Snapt al helemaal niets van de telling... hoe kan je nou al in de 5e week zitten...
Maar was superblij en super emotioneel!
pi_43098951
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zaanstad
Dat is te ver weg
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_43099136
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef cattie het volgende:
Hij is er, hij is er!
Inclusief kreukvrij/niet hoeven strijken programma!
Je dacht toch niet dat dat écht werkt he?

Wij hebben ook een droger sinds ik zwanger was.. Maar of dat nu zo fijn is? Was uitzoeken die er wel/niet in mag.. en dan sta je het nog allemaal op te hangen aan de drooglijn. Gekrompen kleding, dingen die niet droog zijn..
Wat ik nog het meest vervelend vind is dat het meteen zo opvalt als die kleine babykleertjes krimpen. Scheelt een maat
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:23:23 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43099216
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Als je de was die net uit de wasmachine haalt in de droger doet, dan doe je bij die vochtige/natte was een droge handdoek in de droger...
Die handdoek neemt veel vocht op waardoor de was sneller droog is.
en dus de droog tijd aanzienlijk terug duwt...
ja maar dat werkt weer alleen met een sensordroger
ik heb maar een simpele met timer
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:49:32 #134
103793 kozakken
Living the life
pi_43100002
Hier ook een timer! (Het beste werkt t gewoon om meteen op te vouwen wanneer het nog warmelig (volgens jonne ) Is.

Verder even langs de site van de spammerdespamm meiden gezapt (Mam nogiets...) Kon het niet laten... Nieuwsgierigheid van de mensch.
Maar ehm... spammerdespamdame is 25 jaar en de trotse mama van Giovanni en America.
pi_43100180
of iemand inhuren om de strijk voor je te doen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:56:50 #136
103793 kozakken
Living the life
pi_43100207
Dat is ook een optie Bar
Hier mag ik soms de strijk bij m'n moeder brengen
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:00:09 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43100304
jaaaaaaaaa we hebben een huis gekocht
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:03:21 #138
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43100390
gefeliciteerd
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:05:45 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43100456
nu ons eigen huis nog kwijt zien te raken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:06:01 #140
13151 crew  Rewimo
pi_43100467
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaaaaaa we hebben een huis gekocht
Hoera, gefeliciteerd! Superhuis
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:06:37 #141
81992 Githa
pi_43100484
Lady wrb gefeliciteerd

Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben opzoek naar wat info over 'hand- voet en mondzeer' bij dieren bekend als mond- en klauwzeer, maar ik zoek eigenlijk wat info over de ziekte bij kinderen.
Mijn nichtje heeft dit opgelopen op school en Jordy zou daar eigenlijk heen gaan donderdag als ik moet werken, maar nu schijnt het besmettelijk te zijn en tjah, aangezien Jordy maandag wordt geopereerd lijkt me dat niet zo'n heel goed plan.
Kan er alleen niks over vinden

Wat een gedoe allemaal weer hé, zo ervaar ik het iig ze zullen op het werk niet zo blijzijn als ik die donderdag ook vervanging moet zoeken.
pi_43100749
Lady wrb van harte

Poeh.... s6 ermee Githa (wil bijna roepen breng hem maar hier, maar is nogal wat he al ben ik die dag wel vrij overgens....

Voor mensen is MKZ volstrekt ongevaarlijk, ook voor kinderen, zieken en ouderen. Mensen kunnen de ziekte wel krijgen, maar dat is zeer zeldzaam. Het is alleen mogelijk door contact met besmet vee, door het drinken van besmette, rauwe (ongepasteuriseerde) melk of het eten van besmet, rauw vlees. Er zijn enkele uitzonderlijke gevallen geweest van mensen die lichte ziekteverschijnselen kregen in de vorm van pijnloze blaasjes rondom de mond. Deze verdwenen na enkele dagen vanzelf.

Voor al uw vragen over gezond en lekker eten
www.voedingscentrum.nl, (070) 306 88 88

Voedingscentrum - eerlijk over eten
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:17:01 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43100851
Volgens de ggd is het besmettelijk. pagina 55
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43100890
Hand-, voet- en mondziekte
Wat is het?

Hand- voet- en mondziekte wordt veroorzaakt door een virus.

De verschijnselen zijn:

* pijnlijke blaasjes in de mond, op de handpalmen en voetzolen
* misselijkheid
* soms koorts.

De ziekte duurt een paar dagen en gaat vanzelf over. Na genezing bestaat een levenslange immuniteit.

Hoe krijgt een kind het?

Het virus verspreidt zich door de lucht via vochtdruppeltjes afkomstig uit de mond, keel en neus van het zieke kind of via de ontlasting (hand-mondcontact).

De kans op besmetting is het grootst in de acute fase van de ziekte.

Wat kunt u als leerkracht doen?

* Zorg voor een goede algemene hygiëne.
* Leer kinderen hoest- en niesdiscipline aan.
* Zorg voor een goede ventilatie en lucht de ruimten regelmatig.

Melding bij de GGD

Hand - voet- en mondziekte hoeft niet gemeld te worden bij de GGD.

Wering

Wering is niet nodig omdat de ziekte niet ernstig verloopt.

Opmerkingen

Deze ziekte wordt vaak verward met 'mond- en klauwzeer' bij koeien. Mond- en klauwzeer komt echter alleen bij dieren voor en is niet besmettelijk voor mensen. Hand-, voet- en mondziekte komt alleen bij mensen voor en is niet besmettelijk voor dieren.
pi_43100961
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voor mensen is MKZ volstrekt ongevaarlijk, ook voor kinderen, zieken en ouderen. Mensen kunnen de ziekte wel krijgen, maar dat is zeer zeldzaam. Het is alleen mogelijk door contact met besmet vee, door het drinken van besmette, rauwe (ongepasteuriseerde) melk of het eten van besmet, rauw vlees. Er zijn enkele uitzonderlijke gevallen geweest van mensen die lichte ziekteverschijnselen kregen in de vorm van pijnloze blaasjes rondom de mond. Deze verdwenen na enkele dagen vanzelf.
Dit gaat over mond en klauwzeer, wat eigenlijk alleen bij dieren voorkomt waardoor je het dus idd op zou kunnen lopen door het eten van besmet rauw vlees
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:40:01 #147
81992 Githa
pi_43101414
THNX! Reese.com.
Ik denk dat ze er de operatie wel voor uit zouden stellen, ze nemen natuurlijk geen kinderen op met een besmetelijke ziekte, dat wordt dus toch vervanging zoeken op mijn werk.

Bar wat lief! tis alleen niet zo handig omdat ik in de ochtend ook met hem naar het ziekenhuis moet en 3 uur rijden ( 1,5 uur heen en 1,5 uur terug) om hem even weg te brengen red ik dan niet Jordy zou dat best gezellig vinden
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:13:26 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43105046
Ladywrb GEFELCITEERD

Cattie, hoe bevalt de droger?

Wij hebben er een gekregen van mijn ouders toen we gingen samenwonen (wasmachine ook aardige paps en mams ) en ik kan echt zonder dat ding. Alleen t-shirt, truien, BH's en mijn spijkerbroeken gaan er niet in, maar verder eigenlijk alles. Ik heb ook weinig ruimte om iets op te hangen. Ja in de zomer... dan kan het op het balkon (doe ik dan meestal ook, behalve de handdoeken).

Strijken doe ik zo min mogelijk.. allen shirts, truien en broeken, maar verder niet.. ik HAAT strijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:28:03 #150
81992 Githa
pi_43105455
Hier hebben wij de droger ook gekregen van mijn schoonouders toen we het huis kochten.
Ze hadden hem stiekem bij dezelfde winkel gekocht als wij onze wasmachine en ervoor gezorgd dat het gelijktijdig werdt gebracht, maar daar hadden ze mij dus niks van verteld.
Toen die man alles kwam bezorgen had ik hem bijna weer terug gestuurd met de droger, want die had ik tenslotte niet besteld gelukkig kwam mijn schoonmoeder net aan die het dus kon verklaren ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')