Klein vrouwtjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:53 schreef BVO het volgende:
Grote naam
Idd,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze mag ook wel iets meer in beeld. En ze heeft een fijnere stem dan Tooske. En een fijner uiterlijk. Ze is gewoon fijner.
Volgens mij welquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:55 schreef --Globe-- het volgende:
Hoe gaat dat straks met de liveshows, gaat ze die ook alleen presenteren?
Ik vond Chantal ook wel leuker denk ik, Wendy is te braaf.quote:
Ze probeert af en toe iets te lievig over te komen geloof ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Mooi hoe ze probeerde verbaasd te zijn toen Hugo zei dat hij niet door was.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy zo raar toen ze dr verontschuldigingen aanbood voor Renè. Tooske of Chantal zouden dat never nooooooit gedaan hebben. Ze stond er echt bij als een meiske dat betrapt is op roken op het toilet.
Ee lieve versie van Bridgetquote:Op zondag 5 november 2006 11:02 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat lief en geïnteresseerd nogal eens door elkaar wordt gehaald: Wendy praat júist met die typisch waar wij ons thuis om kunnen bescheuren (oke, deden de anderen ook), en stelt zich daarbij heel leuk en gezellig op, maar ondertussen sluipt er soms 'n toontje of 'n blik doorheen wat één en al spot drijft...
(maar als 't erop aankomt is ze wel lief natuurlijk, als trooster is ze perfect gecast!)
misschien laat ze tijdens dit programma wel zien dat ze dat juist wel heeft...(denk het niet, maar het kan)quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef superhero87 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Wendy: Ze is leuk, lief, schattig, meelevend.. maar dat alles zal dan na een tijdje gewoon saai worden.. ze heeft geen bitchy kant en das jammer![]()
Mwah, die blikken waar babette het over heeft vielen me gisteren ook wel opquote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef superhero87 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Wendy: Ze is leuk, lief, schattig, meelevend.. maar dat alles zal dan na een tijdje gewoon saai worden.. ze heeft geen bitchy kant en das jammer![]()
suptiele valsheid, I love itquote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef BVO het volgende:
Mwah, die blikken waar babette het over heeft vielen me gisteren ook wel op.
Dat vind ik eigenlijk best een goede typering. Leedvermaak maar wel mensen in hun waarde laten en heel geïnteresseerd overkomen.quote:
Ohja, bij René was dat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij die ene man die 'She' zong had ze geadviseerd naar Marianne toe te zingen.
Wendyquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy zo raar toen ze dr verontschuldigingen aanbood voor Renè. Tooske of Chantal zouden dat never nooooooit gedaan hebben. Ze stond er echt bij als een meiske dat betrapt is op roken op het toilet.
Thank god! She's human.quote:
Ow, dat is dan weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 13 november 2006 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
told you so... (en 't wordt nog erger)
Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 13 november 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Wendy leuk. Ze doet het goed, komt oprecht en vriendelijk over, gaat het juryhok in, tof dus,
Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:36 schreef Lynx666 het volgende:
Vind Wendy een topwijfen ze doet het leuk... Maar ben vooral benieuwd hoe ze het in de liveshows zal gaan doen
oeh... of samen met Ushiquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:38 schreef superhero87 het volgende:
Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh... of samen met Ushi
dát zou tof zijn![]()
Oh ja, hahahah, echt tofquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
doyouhavesexinthemorningorintheevening???
Ik zag pas een herhaling van dat programma op tv.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja, hahahah, echt tofHet moet weer terug op tv
![]()
Inderdaad ja.. heeft ze wel eens eerder zoiets gedaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de liveshows gaat doen.
Versprekinkjes steeds. En.... autocue is tch niet zo makkelijk blijkt maar weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze doet het toch oke tot dusver?
Nee dat is het, maar bij Chantal zag je dat ze van de autocue las. Doe mij deze aanpak maar, een paar keer een verspreking is niet erg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Versprekinkjes steeds. En.... autocue is tch niet zo makkelijk blijkt maar weer.
weinig aan toe te voegen... ennuh ik zou zo'n iemand kunnen zijn die haar die jurk adviseerdequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
Man dit was nog slechter dan Chantal of Tooske!! Ze las de autocue 10x te langzaam voor en dan OOK NOG met versprekingen... dan kon ze ook al niet goed hengelen met de microfoon tussen de diverse mensen van de groepjes terwijl ze vragen stelde, zodat die mensen niet wisten wie er moest antwoorden... hetzelfde gold voor de juryleden, pas halverwege het programma begon ze gelijk een jurylid bij naam te noemen en dan de vraag te stellen... en tja dan nog het ergste: DE JURK!!!!!!!! Als iemand je die aanraadt, moet die een bloedhekel aan je hebbenNee ik vond haar het al niet leuk doen, maar dit was gewoon helemaal niks! Alle andere presentatrices waren beter!
Het schijnt dat Dyanne Beekman (ja, die 'stylisch verantwoorde' doos) bijna altijd Wendy's styling doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Kidney_Bean het volgende:en tja dan nog het ergste: DE JURK!!!!!!!! Als iemand je die aanraadt, moet die een bloedhekel aan je hebben
Vind ik nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Chantal en Martijn waren natuurlijk veel toffer, maar Wendy doet het niet slecht.
Klopt... Wendy had gewoon veel zenuwen denk ik... Komt wel goedquote:Op zondag 31 december 2006 17:18 schreef Skaai het volgende:
Met de audities en de afleveringen voor de liveshows vond ik haar veel leuker, lekker los.
Dat was het eerste wat ik zei zaterdagavond na 2 minuten. Zo, die valt door de mand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze viel vanavond gewoon ontzettend door de mand.
Op www.mediacourant.nl lijken ze die mening te delen.
Jup. Chantal en Martijn vorig jaar zaten er ook nog niet lekker in tijdens de eerste liveshows van Idols. En erger dan de combi Tooske/Reinout kan het toch niet wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteravond wilde ze het emotioneel maken, ze moet nog groeien bij X-Factor.![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet al een goede opvolger voor volgend jaar: Renate Verbaan
Goh, Chantal heb ik nu al diverse malen horen zeggen dat ze op zijn zachtst gezegd niet echt blij was met die duo presentatie.quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Chantal en Martijn waren natuurlijk veel toffer, maar Wendy doet het niet slecht.
ze moet het ook alleen doen. Chantal is leuk!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, Chantal heb ik nu al diverse malen horen zeggen dat ze op zijn zachtst gezegd niet echt blij was met die duo presentatie.
Wendy vind ik ook niets. Zelfs die doos van een Tooske doet het beter.
Als dat zou kunnen...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor een volgende editie XFA/IDO (ik denk dat het XFA zal worden, indien er een opvolger komt) lijkt zij me idd de meest waasrchijnlijke kandidaatquote:Op maandag 1 januari 2007 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
neee joh gadver geen renate verbaan... dat vind ik zo'n doosquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor een volgende editie XFA/IDO (ik denk dat het XFA zal worden, indien er een opvolger komt) lijkt zij me idd de meest waasrchijnlijke kandidaat.
Alstjeblieft niet zegquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor een volgende editie XFA/IDO (ik denk dat het XFA zal worden, indien er een opvolger komt) lijkt zij me idd de meest waasrchijnlijke kandidaat.
Die hebben ze bij RTL gehaald om vooral de jonge hippe programma's, zoals ook Beauty en the Nerd, te laten presenteren. Dus let maar op, Renate doet het volgend jaarquote:
Denk dat 't ook (deels) kwam door de manier waarop ze erin ging. 'De volgende die ook zijn lied mag laten horen...' of iets in die strekking, dan weet je meteen dat het een man is die ze gaat noemen. Als alleen Ruben er nog staat, dan is het niet erg moeilijk te raden.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy miste gister totaal de spanning tijdens het bekend maken van de acts die veilig waren
Dat ging juist wel lekker, geen domme spannningsopbouw maar gewoon zeggen wie er door is. Ik vind dit een stuk prettiger.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy miste gister totaal de spanning tijdens het bekend maken van de acts die veilig waren
Die spanningsopbouw is juist prachtig en hoort bij zo'n progamma..nu zaten de kandidaten ook niet echt in spanning..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ging juist wel lekker, geen domme spannningsopbouw maar gewoon zeggen wie er door is. Ik vind dit een stuk prettiger.
Dit irriteerde me inderdaad ook. Iets minder betrokkenheid en medeleven mag wel.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef Cee het volgende:
Ik vond haar tijdens de reguliere liveshow wel meevallen, maar ik heb net de uitslag-show gekeken en ze overdrijft wel heel erg zeg. "OH MIJN GOD MEIDEN WAT ERRRRRG!" en "CHRISTIAN JE BENT DOOR WAT MOET DAT EEN GE-WEL-DIG GEVOEL GEVEN!"
Kalm aan 'n beetje, Wendy. Ze heeft het Hart in Actie gevoel nog niet echt helemaal van zich af geschud.
Wat was er precies zo slecht danquote:
Zo´n onzekere gekke indruk maakt ze, versprekingen, dingen niet begrijpen, ze kijkt stom schichtig om zich heen, staat daar gewoon niet op haar plek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was er precies zo slecht dan
Ik vind dat ze het goed doet!
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb nooit echt gevonden dat ze een slechte presentatrice is, maar dit gaat steeds erger worden. Steeds de zelfde vragen. Steeds dat overdreven gedoe "JE HEBT FANS!!11!! LOL". Ik heb liever Martijn en Chantal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft ze eigenlijk ervaring met grootschalige liveprogramma's?
Hoogstens Domino Day.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft ze eigenlijk ervaring met grootschalige liveprogramma's?
ik kreeg er echt zon Kwebbel idee bij, je weet wel, die van kabouter Plop... wat een ding zegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Andiyan het volgende:
Die styliste van Wendy moet echt ontslagen worden. Na die flater van vorige week nu iets wat op een tuinbroek leek? Kom op zeg!!![]()
![]()
![]()
Kan iemand bevestigen of het inderdaad Dyanne Beekman is die haar die ondingen aanpraat? Aangezien Dyanne heel váák Wendy's styling doet. Qua stijl kan ik me best voorstellen dat zij erachter zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Andiyan het volgende:
Die styliste van Wendy moet echt ontslagen worden. Na die flater van vorige week nu iets wat op een tuinbroek leek? Kom op zeg!!![]()
![]()
![]()
dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje...
PS: Leuke avatar!![]()
Jij vond haar verbazing over het woord buitencategorie niet zo blondquote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind Wendy geweldig, Chantal maakte altijd van die blonde opmerkingen..
ik ook niet (en nu nog niet, want ik let altijd maar half op)quote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat de buitencategorie was.
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef babette21 het volgende:
En wat ze aanheeft maakt me nog minder uit; daar gaat ze zelf niet over en het is nog lachwekkend ook...
nou ja, ik breng het wat kort door de bocht: ze hebben natuurlijk zelf wel 't laatste woord, maar de stylisten komen doorgaans alléén maar met dwaze dingen, dus de kans dat 'n artiest er een beetje tof bij loopt is sowieso vrij klein. Wendy kan echt niet zeggen: goh, vandaag heb ik zin in 'n spijkerbroek... of 'n galajurk.... Zij is ook maar 'n poppetje in 't grote poppentheaterquote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk wel!
Ik vind deze jury veeel leuker dan de jaren ervoor, omdat ze het vaak oneens met elkaar zijn en dat zorgt voor goede televisiequote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
al met al vond ik de jury velen malen vervelender!
HenkJan ook hoor, met zn ontzettende geslijm bij zn eigen kandidaten en expres commentaar leveren op de anderenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Henk blijft bagger.
sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 17:50 schreef sbientje het volgende:
het jury topic zit hiernaast, dit gaat over wendy! ksssst!
Ik denk dat ik in dit topic degene ben die het meest fel tegen haar is, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ha, waar is BVO nu opeens met z'n Wendy-adoratie![]()
?
Grapjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dit topic degene ben die het meest fel tegen haar is, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.
Ik ook inderdaad. Ik dacht dat toen ze de naam van Christian noemde dat het al duidelijk was dat hij door was, en volgens mij dacht hij dat zelf ook voor een secondequote:Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Natalie het volgende:
Ik ergerde rot aan dat 'a la Martijn Krabbé riedeltje' wat ze over Christiaan, Melanie en Ruben aan 't afsteken was, even voordat ze aankondige dat Christian door was. Mèn oh mèn! Ik wilde bijna zappen. Verschrikkelijk. Het ging wel 5 minuten zo door. Mischien wel langer. Aaarrrgghhhh!
Toen ze nog 'Over de rooie' deed, vond ik het een leuke meid. Gewoon zichzelf en inderdaad niet tuttig. Helaas heeft Hilversum een nogal negatieve invloed op haar gehad. Ze is nu zo 'gepolijst', ook qua styling. Het wordt steeds meer zo'n stereotype Gooise trut.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef miki het volgende:
Ik vind Wendy de laatste tijd redelijk 'bekakt' praten, ik irriteer me er rot aan. Vroeger was ze niet zo'n tutje.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook Ushi en van Dijk flashbacks als Wendy Richy aankondigt?
"en hier is ie dan, Richieeeeeeee "![]()
Inderdaad. Dan heb ik 10x liever Wendy.quote:
Liever iemand die staat te blunderen, dan iemand die de ruiten laat barsten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
Volgens Henkjan is de kans op Idols komend jaar hoog, ik ben er 99% zeker van dat Renate het wordt. Zo niet, dan zorg ik er wel voor
.
Renate is tof. En veeel beter hierin dan Wendy. Die staat te blunderen.
Jengelaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef sbientje het volgende:
ja ushi was altijd leuk!
en please geen renate, gewoon chantal terug *jengelt*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Renate Verbaan had dit veel beter gedaan.
Die heeft er denk ik ook veel meer affiniteit mee, ik heb niet echt de indruk dat Wendy dit nou echt geweldig vindt en hier op haar plek zit. Die is meer voor de lieve helpprogramma's enzo.
Dat wilde ik ook al 600 keer posten. Steeds vergeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
Ik vind Renate juist een hele aangename stem hebben. Smaakverschilletje...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Renates stem is zo machtig irritant, kan ze weinig aan doen maar het is wel zo.
Ja, Dat heb ik ook! Maar niet alleen mij Richyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
Over losser gesproken, die jurk hing ook bijna los om haar lichaampje. Ze is echt toch wel erg magertjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit was al een hele verbetering. Stukken losser dan de vorige keren.
Iedereen mag Wendy vervangen behalve zijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
*verlangt weer terug naar de enthousiaste Tooske
Volgens mij was 'schat' het woord van Martijn, zelfs voor de guys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind het echt te ver gaan om Tooske te missen. Ik vind het zelfs riskant. Straks leest iemand van Hoger Hand dit en ga je ze op ideeën brengen. Stop ermee!
Ik mis Martijn."Ach lieverd, kom eens hier."
"You poet de boem boem into my haart".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis Reinout! En dan vooral het hilarische moment dat hij zingend het trapje afkwam tijdens de opening van een liveshow..
Was dat niet in dat prachtige, blauwe pakquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
"You poet de boem boem into my haart".![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
"You poet de boem boem into my haart".![]()
I agree. De uitslagshow van morgen zal wel tenenkrommend worden vrees ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ze was deze week beter. Hopelijk kan ze de stijgende lijn volhouden.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ze was deze week beter. Hopelijk kan ze de stijgende lijn volhouden.
Het was een prachtige jurk, alleen zat er de verkeerde persoon in. Daar moet je iemand in stoppen met een Beyoncé-figuur (en dat heeft Wendy niet).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over losser gesproken, die jurk hing ook bijna los om haar lichaampje. Ze is echt toch wel erg magertjes.
Haha idd...quote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()
Volgende week wat anders aanquote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()
Yep vond ik ook. Echt heel gek, maar ze lijkt nu veel lekkerder in dr vel, op dr gemak.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:39 schreef LeBeau het volgende:
Bij Live & Cooking net was Wendy veel leuker dan bij X-Factor. Zo'n grote schow met een autocue is gewoon niet echt haar ding, denk ik.
idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Silver87 het volgende:
Sophie Hilbrand zou t volgens mij leuk kunnen..
Hoewel ik Wendy hartstikke leuk vind hoor
Nee, dat zou zonde zijn. Laat 'r maar mooi bij BNN blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houden
de low quality stream op internet is altijd een beetje uitgerekt in de breedte, en zelfs daarop leek wendy broodmagerquote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef superhero87 het volgende:
Met dat jurkje wat ze gisteren aanhad, leek het wel of ze anorexia had![]()
Dat vind ik ook van Martijn Krabbé. Die doet het ook een stuk beter bij dat klusprogramma dan keurig in pak op een podium.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Wendy moet niet shows presenteren. Wendy moet op pad..
Presentatoren bemoeien zich vrij weinig met het publiek.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Helemaal mee eens.. Presentatoren van grote shows hebben het ook lastig, moeten en publiek in zaal en tv publiek vermaken.
GEFELICITEERD WENDY ALS JE DIT LEESTquote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze is jarig vandaag
Gefeliciteerd
Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:07 schreef superhero87 het volgende:
Toch wel heel teleurstellend, Wendy van Dijk. Zo blijkt maar weer hoe moeilijk het presenteren eigenlijk is.
Dat had ik van te voren niet verwacht. Ze leek mij er erg geschikt voor. Toch jammer. Volgende editie Renate Verbaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.
Mee eens, maar Froukje zie ik het ook niet snel doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Andiyan het volgende:
Sophie past toch helemaal niet bij dit soort programma's!![]()
Doe dan maar Froukje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |