Dit irriteerde me inderdaad ook. Iets minder betrokkenheid en medeleven mag wel.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef Cee het volgende:
Ik vond haar tijdens de reguliere liveshow wel meevallen, maar ik heb net de uitslag-show gekeken en ze overdrijft wel heel erg zeg. "OH MIJN GOD MEIDEN WAT ERRRRRG!" en "CHRISTIAN JE BENT DOOR WAT MOET DAT EEN GE-WEL-DIG GEVOEL GEVEN!"
Kalm aan 'n beetje, Wendy. Ze heeft het Hart in Actie gevoel nog niet echt helemaal van zich af geschud.
Wat was er precies zo slecht danquote:
Zo´n onzekere gekke indruk maakt ze, versprekingen, dingen niet begrijpen, ze kijkt stom schichtig om zich heen, staat daar gewoon niet op haar plek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was er precies zo slecht dan
Ik vind dat ze het goed doet!
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb nooit echt gevonden dat ze een slechte presentatrice is, maar dit gaat steeds erger worden. Steeds de zelfde vragen. Steeds dat overdreven gedoe "JE HEBT FANS!!11!! LOL". Ik heb liever Martijn en Chantal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft ze eigenlijk ervaring met grootschalige liveprogramma's?
Hoogstens Domino Day.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft ze eigenlijk ervaring met grootschalige liveprogramma's?
ik kreeg er echt zon Kwebbel idee bij, je weet wel, die van kabouter Plop... wat een ding zegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Andiyan het volgende:
Die styliste van Wendy moet echt ontslagen worden. Na die flater van vorige week nu iets wat op een tuinbroek leek? Kom op zeg!!![]()
![]()
![]()
Kan iemand bevestigen of het inderdaad Dyanne Beekman is die haar die ondingen aanpraat? Aangezien Dyanne heel váák Wendy's styling doet. Qua stijl kan ik me best voorstellen dat zij erachter zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef Andiyan het volgende:
Die styliste van Wendy moet echt ontslagen worden. Na die flater van vorige week nu iets wat op een tuinbroek leek? Kom op zeg!!![]()
![]()
![]()
dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje...
PS: Leuke avatar!![]()
Jij vond haar verbazing over het woord buitencategorie niet zo blondquote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind Wendy geweldig, Chantal maakte altijd van die blonde opmerkingen..
ik ook niet (en nu nog niet, want ik let altijd maar half op)quote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat de buitencategorie was.
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef babette21 het volgende:
En wat ze aanheeft maakt me nog minder uit; daar gaat ze zelf niet over en het is nog lachwekkend ook...
nou ja, ik breng het wat kort door de bocht: ze hebben natuurlijk zelf wel 't laatste woord, maar de stylisten komen doorgaans alléén maar met dwaze dingen, dus de kans dat 'n artiest er een beetje tof bij loopt is sowieso vrij klein. Wendy kan echt niet zeggen: goh, vandaag heb ik zin in 'n spijkerbroek... of 'n galajurk.... Zij is ook maar 'n poppetje in 't grote poppentheaterquote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk wel!
Ik vind deze jury veeel leuker dan de jaren ervoor, omdat ze het vaak oneens met elkaar zijn en dat zorgt voor goede televisiequote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
al met al vond ik de jury velen malen vervelender!
HenkJan ook hoor, met zn ontzettende geslijm bij zn eigen kandidaten en expres commentaar leveren op de anderenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Henk blijft bagger.
sorryquote:Op zondag 7 januari 2007 17:50 schreef sbientje het volgende:
het jury topic zit hiernaast, dit gaat over wendy! ksssst!
Ik denk dat ik in dit topic degene ben die het meest fel tegen haar is, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ha, waar is BVO nu opeens met z'n Wendy-adoratie![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |