Thank god! She's human.quote:

Ow, dat is dan weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 13 november 2006 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
told you so... (en 't wordt nog erger)

Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 13 november 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Wendy leuk. Ze doet het goed, komt oprecht en vriendelijk over, gaat het juryhok in, tof dus,

Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:36 schreef Lynx666 het volgende:
Vind Wendy een topwijfen ze doet het leuk... Maar ben vooral benieuwd hoe ze het in de liveshows zal gaan doen

oeh... of samen met Ushiquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:38 schreef superhero87 het volgende:
Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?

Ik denk het welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, ben ik ook benieuwd naar! Gaat ze het alleen presenteren?

quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh... of samen met Ushi
dát zou tof zijn![]()

Oh ja, hahahah, echt tofquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
doyouhavesexinthemorningorintheevening???

Ik zag pas een herhaling van dat programma op tv.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh ja, hahahah, echt tofHet moet weer terug op tv
![]()

Inderdaad ja.. heeft ze wel eens eerder zoiets gedaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de liveshows gaat doen.

Versprekinkjes steeds. En.... autocue is tch niet zo makkelijk blijkt maar weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze doet het toch oke tot dusver?

Nee dat is het, maar bij Chantal zag je dat ze van de autocue las. Doe mij deze aanpak maar, een paar keer een verspreking is niet erg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Versprekinkjes steeds. En.... autocue is tch niet zo makkelijk blijkt maar weer.

weinig aan toe te voegen... ennuh ik zou zo'n iemand kunnen zijn die haar die jurk adviseerdequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
Man dit was nog slechter dan Chantal of Tooske!! Ze las de autocue 10x te langzaam voor en dan OOK NOG met versprekingen... dan kon ze ook al niet goed hengelen met de microfoon tussen de diverse mensen van de groepjes terwijl ze vragen stelde, zodat die mensen niet wisten wie er moest antwoorden... hetzelfde gold voor de juryleden, pas halverwege het programma begon ze gelijk een jurylid bij naam te noemen en dan de vraag te stellen... en tja dan nog het ergste: DE JURK!!!!!!!! Als iemand je die aanraadt, moet die een bloedhekel aan je hebbenNee ik vond haar het al niet leuk doen, maar dit was gewoon helemaal niks! Alle andere presentatrices waren beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |