Het schijnt dat Dyanne Beekman (ja, die 'stylisch verantwoorde' doos) bijna altijd Wendy's styling doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Kidney_Bean het volgende:en tja dan nog het ergste: DE JURK!!!!!!!! Als iemand je die aanraadt, moet die een bloedhekel aan je hebben
Vind ik nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Chantal en Martijn waren natuurlijk veel toffer, maar Wendy doet het niet slecht.
Klopt... Wendy had gewoon veel zenuwen denk ik... Komt wel goedquote:Op zondag 31 december 2006 17:18 schreef Skaai het volgende:
Met de audities en de afleveringen voor de liveshows vond ik haar veel leuker, lekker los.
Dat was het eerste wat ik zei zaterdagavond na 2 minuten. Zo, die valt door de mand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Ze viel vanavond gewoon ontzettend door de mand.
Op www.mediacourant.nl lijken ze die mening te delen.
Jup. Chantal en Martijn vorig jaar zaten er ook nog niet lekker in tijdens de eerste liveshows van Idols. En erger dan de combi Tooske/Reinout kan het toch niet wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteravond wilde ze het emotioneel maken, ze moet nog groeien bij X-Factor.![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet al een goede opvolger voor volgend jaar: Renate Verbaan
Goh, Chantal heb ik nu al diverse malen horen zeggen dat ze op zijn zachtst gezegd niet echt blij was met die duo presentatie.quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Chantal en Martijn waren natuurlijk veel toffer, maar Wendy doet het niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |