Grapjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dit topic degene ben die het meest fel tegen haar is, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.
Ik ook inderdaad. Ik dacht dat toen ze de naam van Christian noemde dat het al duidelijk was dat hij door was, en volgens mij dacht hij dat zelf ook voor een secondequote:Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Natalie het volgende:
Ik ergerde rot aan dat 'a la Martijn Krabbé riedeltje' wat ze over Christiaan, Melanie en Ruben aan 't afsteken was, even voordat ze aankondige dat Christian door was. Mèn oh mèn! Ik wilde bijna zappen. Verschrikkelijk. Het ging wel 5 minuten zo door. Mischien wel langer. Aaarrrgghhhh!
Toen ze nog 'Over de rooie' deed, vond ik het een leuke meid. Gewoon zichzelf en inderdaad niet tuttig. Helaas heeft Hilversum een nogal negatieve invloed op haar gehad. Ze is nu zo 'gepolijst', ook qua styling. Het wordt steeds meer zo'n stereotype Gooise trut.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef miki het volgende:
Ik vind Wendy de laatste tijd redelijk 'bekakt' praten, ik irriteer me er rot aan. Vroeger was ze niet zo'n tutje.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook Ushi en van Dijk flashbacks als Wendy Richy aankondigt?
"en hier is ie dan, Richieeeeeeee "![]()
Inderdaad. Dan heb ik 10x liever Wendy.quote:
Liever iemand die staat te blunderen, dan iemand die de ruiten laat barsten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef BVO het volgende:
Volgens Henkjan is de kans op Idols komend jaar hoog, ik ben er 99% zeker van dat Renate het wordt. Zo niet, dan zorg ik er wel voor
.
Renate is tof. En veeel beter hierin dan Wendy. Die staat te blunderen.
Jengelaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef sbientje het volgende:
ja ushi was altijd leuk!
en please geen renate, gewoon chantal terug *jengelt*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Renate Verbaan had dit veel beter gedaan.
Die heeft er denk ik ook veel meer affiniteit mee, ik heb niet echt de indruk dat Wendy dit nou echt geweldig vindt en hier op haar plek zit. Die is meer voor de lieve helpprogramma's enzo.
Dat wilde ik ook al 600 keer posten. Steeds vergeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
Ik vind Renate juist een hele aangename stem hebben. Smaakverschilletje...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Renates stem is zo machtig irritant, kan ze weinig aan doen maar het is wel zo.
Ja, Dat heb ik ook! Maar niet alleen mij Richyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef sbientje het volgende:
Over losser gesproken, die jurk hing ook bijna los om haar lichaampje. Ze is echt toch wel erg magertjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit was al een hele verbetering. Stukken losser dan de vorige keren.
Iedereen mag Wendy vervangen behalve zijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
*verlangt weer terug naar de enthousiaste Tooske
Volgens mij was 'schat' het woord van Martijn, zelfs voor de guys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind het echt te ver gaan om Tooske te missen. Ik vind het zelfs riskant. Straks leest iemand van Hoger Hand dit en ga je ze op ideeën brengen. Stop ermee!
Ik mis Martijn."Ach lieverd, kom eens hier."
"You poet de boem boem into my haart".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis Reinout! En dan vooral het hilarische moment dat hij zingend het trapje afkwam tijdens de opening van een liveshow..
Was dat niet in dat prachtige, blauwe pakquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
"You poet de boem boem into my haart".![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
"You poet de boem boem into my haart".![]()
I agree. De uitslagshow van morgen zal wel tenenkrommend worden vrees ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ze was deze week beter. Hopelijk kan ze de stijgende lijn volhouden.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ze was deze week beter. Hopelijk kan ze de stijgende lijn volhouden.
Het was een prachtige jurk, alleen zat er de verkeerde persoon in. Daar moet je iemand in stoppen met een Beyoncé-figuur (en dat heeft Wendy niet).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over losser gesproken, die jurk hing ook bijna los om haar lichaampje. Ze is echt toch wel erg magertjes.
Haha idd...quote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()
Volgende week wat anders aanquote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()
Yep vond ik ook. Echt heel gek, maar ze lijkt nu veel lekkerder in dr vel, op dr gemak.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:39 schreef LeBeau het volgende:
Bij Live & Cooking net was Wendy veel leuker dan bij X-Factor. Zo'n grote schow met een autocue is gewoon niet echt haar ding, denk ik.
idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Silver87 het volgende:
Sophie Hilbrand zou t volgens mij leuk kunnen..
Hoewel ik Wendy hartstikke leuk vind hoor
Nee, dat zou zonde zijn. Laat 'r maar mooi bij BNN blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houden
de low quality stream op internet is altijd een beetje uitgerekt in de breedte, en zelfs daarop leek wendy broodmagerquote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef superhero87 het volgende:
Met dat jurkje wat ze gisteren aanhad, leek het wel of ze anorexia had![]()
Dat vind ik ook van Martijn Krabbé. Die doet het ook een stuk beter bij dat klusprogramma dan keurig in pak op een podium.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Wendy moet niet shows presenteren. Wendy moet op pad..
Presentatoren bemoeien zich vrij weinig met het publiek.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Helemaal mee eens.. Presentatoren van grote shows hebben het ook lastig, moeten en publiek in zaal en tv publiek vermaken.
GEFELICITEERD WENDY ALS JE DIT LEESTquote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze is jarig vandaag
Gefeliciteerd
Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:07 schreef superhero87 het volgende:
Toch wel heel teleurstellend, Wendy van Dijk. Zo blijkt maar weer hoe moeilijk het presenteren eigenlijk is.
Dat had ik van te voren niet verwacht. Ze leek mij er erg geschikt voor. Toch jammer. Volgende editie Renate Verbaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.
Mee eens, maar Froukje zie ik het ook niet snel doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Andiyan het volgende:
Sophie past toch helemaal niet bij dit soort programma's!![]()
Doe dan maar Froukje ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |