Haha idd...quote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()

Volgende week wat anders aanquote:Op zondag 14 januari 2007 03:00 schreef droomkoningin het volgende:
dr jurk zat in elk geval geen stijgende lijn in
als je hangtieten hebt moet je GEEN strapless-jurk aantrekken![]()

Yep vond ik ook. Echt heel gek, maar ze lijkt nu veel lekkerder in dr vel, op dr gemak.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:39 schreef LeBeau het volgende:
Bij Live & Cooking net was Wendy veel leuker dan bij X-Factor. Zo'n grote schow met een autocue is gewoon niet echt haar ding, denk ik.

idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Silver87 het volgende:
Sophie Hilbrand zou t volgens mij leuk kunnen..
Hoewel ik Wendy hartstikke leuk vind hoor

Nee, dat zou zonde zijn. Laat 'r maar mooi bij BNN blijven.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd ja! sophie hilbrand! leuke meid vind ik dat, lekker spontaan. Maar aan de andere kant weet ik niet of zij zich aan de autocue zou willen houden

de low quality stream op internet is altijd een beetje uitgerekt in de breedte, en zelfs daarop leek wendy broodmagerquote:Op maandag 15 januari 2007 12:34 schreef superhero87 het volgende:
Met dat jurkje wat ze gisteren aanhad, leek het wel of ze anorexia had![]()

Dat vind ik ook van Martijn Krabbé. Die doet het ook een stuk beter bij dat klusprogramma dan keurig in pak op een podium.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Wendy moet niet shows presenteren. Wendy moet op pad..

Presentatoren bemoeien zich vrij weinig met het publiek.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Helemaal mee eens.. Presentatoren van grote shows hebben het ook lastig, moeten en publiek in zaal en tv publiek vermaken.

GEFELICITEERD WENDY ALS JE DIT LEESTquote:Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze is jarig vandaag
Gefeliciteerd

Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:07 schreef superhero87 het volgende:
Toch wel heel teleurstellend, Wendy van Dijk. Zo blijkt maar weer hoe moeilijk het presenteren eigenlijk is.

Dat had ik van te voren niet verwacht. Ze leek mij er erg geschikt voor. Toch jammer. Volgende editie Renate Verbaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Ze valt zwaar door de mand en irriteert.

Mee eens, maar Froukje zie ik het ook niet snel doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Andiyan het volgende:
Sophie past toch helemaal niet bij dit soort programma's!![]()
Doe dan maar Froukje ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |