abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43005278
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?

Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...

ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_43005316
nope, mijn (ex) vriendin weigerde het...

ze vond het echt te ranzig smaken, naja wanneer ik kwam dan, daarvoor vond ze het wel ok...

ik drink geen koffie, maat at/eet wel veel dropjes. ze zeggen dat je er impotent van wordt (tijdelijk) maar das niet waar

[ Bericht 44% gewijzigd door DropjesLover op 28-10-2006 11:26:22 ]
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_43005417
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:54 schreef DropjesLover het volgende:

ze vond het echt te ranzig smaken
Veel koffie bv maakt bitter, kiwi's eten schijnt te helpen
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_43005445
Dan is mijn sperma bitter, heb ze nog nooit horen klagen
pi_43005622
nope, niet alle vrouwen
pi_43013845
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
pi_43013863
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43013884
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket .
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
pi_43013921
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
Tis wel weer goed met je .
Get woke, go broke!
pi_43013935
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43013955
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis wel weer goed met je .
.
pi_43013967
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
En jij, doe jij het?
pi_43013980
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43014031
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat als vrouwen daar niet van gediend zijn, zij daarom liever niet willen pijpen. Maar waarom vinden sommige vrouwen dat juist prettig?
pi_43014085
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
pi_43014634
Dat hangt er van af.

Je kunt het als onderdanig zien omdat de 'ontvager' zich volledig kan concentreren op zijn/haar genot en de 'gever' al het werk moet doen om het genot van de ander zo groot mogelijk te maken zonder daar direct genot voor terug te krijgen van de ander.

Ook zal het te maken hebben met wie de leiding neemt.
Iemand pijpen/beffen met ene houding van 'ik zal je eens wat laten beleven' en die ander dan helemaal gek maken zou ik niet als onderdanig zien.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_43016764
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
pi_43017743
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef ChillOutje het volgende:
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
Dat vind ik juist geil
pi_43017808
het zijn wel erg veel pijptopics vandaag...

sja er zijn er vast die niet pijpen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43020007
Een vriendin die (mij) niet pijpt zal spoedig mijn ex zijn. Ik wil het totaalpakket, want dat ben ik immers ook.
pi_43020669
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
[..]

Dat vind ik juist geil
ik vind t ook geen geil omdat hij dan dominanter enzo is, maar dan moe tik wel heel goed op mn adem letten hele tijd om kokhalsen tegen te gaan
pi_43020932
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
ja maar dat geldt ook andersom dan, je ligt met je neus in ene flamoes, en dat verwachten ze vaak wel, terwijl ze zelf niet willen pijpen..
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:06:57 #23
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43034975
nog geen dame tegen gekomen die niet pijpt.
waarom zou het vies zijn?
slikken is geen pre maar wel geil
ik ben lief :)
pi_43105078
Mijn ex, heeft het nog nooit gedaan. En doet het ook per defenitie niet.
pi_43106613
Ik deed t ook nooit, leek me te ranzig! Nu I Love it!!
pi_43107786
op zich geen probleem mee hoor.

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. Want dan is wordt het een principekwestie van niet doen .
Als ik me op m'n gemak voel dan komt het vast wel goed

Daarnaast voor wat hoort wat ook bij vrouwen.
pi_43107855
Idd, pijpen was mij tegen gaan staan door een jongen die maar zat te drammen dat ik hem moest pijpen, doe ik dat uiteindelijk, wil hij daarna niet eens zoenen!!! Wat een asehole!! Maar nu een leuke man ontmoet en toen ging t gewoon vanzelf.... En idd, toch wel voor wat hoor wat
pi_43107970
ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen ik zou het wel een groot gemis vinden. dan de volgende vraag natuurlijk .deepthroat iedere vrouw? laat iedere vrouw over haar gezichtje spuiten? etc
pi_43108002
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. [..]
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
pi_43108576
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef dvr het volgende:

[..]

Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
van mij hoeft het niet iedere keer hoor.

maar het moet niet zo zijn dat ik iedere keer een man moet plezieren met mijn pijptechnieken en ik er nooit wat voor terug krijg.
Maar ik plezier niet een man om hetzelfde terug te verwachten hoor.
Hij mag mij ook spontaan plezieren.
Zal er overigens ook nooit om zeuren. Vind dat het vanzelf moet komen. of er gewoon over praten of voor de grap in de groep gooien als het nooit zou gebeuren.
pi_43109190
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.

"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."

Pompen en wegwezen. Dikke doei.
pi_43110146
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.

-"Nee.."

Whatever you're about to discover we off that.
pi_43110232
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:

-"Nee.."

Waarom nou zo grof?
pi_43110630
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Doagere het volgende:

[..]

Waarom nou zo grof?
't zegt wat over de persoon he.

Ik zou het zelf ook nooit doen de eerste keer dat ik met een vent het bed deel.
Sorry hoor als het je niet bevalt. Zoek je lekker een ander .
Met zo een instelling is de man in kwestie al direct afgeschreven. Zowel voor potentieel vriendje als potentieel sexmaatje.
pi_43111879
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Doagere het volgende:

[..]

Waarom nou zo grof?
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
pi_43112059
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
waarom moet een voor wat hoort wat principe altijd opgaan. Je kunt toch ook de ene keer haar plezieren en zij een dag (of dagen )later jou.
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.

my point of view
pi_43112145
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.
Het was in haar bed.

Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
pi_43112167
quote:

[..]

Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
Whatever you're about to discover we off that.
pi_43112205
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
Zie boven je.
pi_43112227
quote:
precies, vroeger ach, maar tegenwoordig..
ben zowiezo al sexlozig
en mega creatief...maar ja dat hebben meer kunstenaars
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43112257
quote:

[..]

Nilfisk er is geen betere..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43112283
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nilfisk er is geen betere..
De katten zijn er bang voor.
pi_43112315
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

De katten zijn er bang voor.
Met recht!
pi_43113508
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het was in haar bed.

Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??

zal wel het vrouwelijk perspectief zijn
pi_43113640
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door MoChe op 31-10-2006 20:44:04 ]
пусть всегда будет солнце
pi_43114777
tis voor mijn gevoel een kwestie van op de juiste manier benaderen.
daarnaast moet ze natuurlijk wel een beetje in zijn voor meer dan de basic sex dingen.
In het begin moest ik er ook niets van hebben, maar nu ik me meer bewust ben van sex en alle mogelijke alternatieven om zowel jezelf als je (sex)partner te bevredigen heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Een man moet wel aan een aantal (hygiëne) voorschriften voldoen wil ik daar met mijn mond heen gaan en em oraal bevredigen. Maar lijkt dat dat voor zich spreekt. Dat is wederzijds hetzelfde verhaal.

Elke dag een orale bevrediging zal er zeker niet inzitten. Elke dag sex heb ik (vooralsnog) geen problemen mee .
Leuke andere alternatieven zijn altijd welkom.

[ Bericht 19% gewijzigd door tirannetje24 op 31-10-2006 20:45:49 ]
pi_43115144
-edit-

[ Bericht 85% gewijzigd door MoChe op 31-10-2006 20:44:17 ]
пусть всегда будет солнце
pi_43115335
doe d'r de kama sutra kado

ik heb em nog wel digitaal ergens staan denk ik.

maar ff serieus. Denk dat dat toch echt van haar zelf moet komen. Je moet wel de interesses in sex hebben wil je hier verder mee gaan dan de basic dingen.
Kan je zeggen dat ik nooit zo van het initiatief nemen ben (ik zou het wel wat meer willen maar iets weerhoudt me) maar hou wel erg van variatie en van sex.
pi_43116904
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??

zal wel het vrouwelijk perspectief zijn
Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.

Ik moet er wel even bijzetten dat ze gewoon erg preuts over kwam en dat dat natuurlijk ook meespeelde.
pi_43117092
Waarom lees ik meerdere malen dat bij pijpen de vrouw onderdanig is? Je kan het ook andersom zien, het is maar net hoe het gebeurd.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43117265
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.

Ik moet er wel even bijzetten dat ze gewoon erg preuts over kwam en dat dat natuurlijk ook meespeelde.
ik weet niet hoe lang die sexrelatie al speelt.
maar als ik naar mezelf kijk ben ik ook niet altijd even open over mezelf en mijn sexleven. Heeft bij mij niet zo zeer met preuts te maken maarweet ik veel met wat wel . Want naar mate ik me wel op mijn gemak voel kom ik wel los. En dat kan resulteren in verschillende dingen.
Tjah iedere vrouw is anders he, doe je niets aan.

In mijn geval mag/moet een man ook wel wat geduld hebben hoor. Zo makkelijk ben ik nou ook weer niet
pi_43117887
Ik doe het alleen als ik echt van iemand houd.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:50:15 #53
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_43118283
ik zeg gewoon altijd:

You, actin, like you, don't, do, dicks
That's the kinda bitch I hate fuckin wit
Baby was a virgin, that's what she said
So I gave her some Hennesey, she gave me some head

Me dunkt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:24:28 #54
124948 Averon
One of the good guys
pi_43130053
Ja, ik ben gepijped door een vrouw een tijdje terug die pijpen geil vond omdat ze het heerlijk vond als ik haar hoofd beetpakte bij het haar een haar over me heen dwong. Maar, uiteindelijk had ik toch niet het gevoel dat ik nu diegene was die daar de absolute controle had. Een spanningsveld tussen controle en overgave, heerlijk.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43132053
Nee, niet iedere vrouw pijpt. Een paar vriendinnen van mij weigeren pertinent een vent te pijpen.
  woensdag 1 november 2006 @ 11:54:29 #56
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43132080
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Marjolijnnn het volgende:
Nee, niet iedere vrouw pijpt. Een paar vriendinnen van mij weigeren pertinent een vent te pijpen.
en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?
Of is het een feministisch iets?
Of zijn ze 'gewoon' pot?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  woensdag 1 november 2006 @ 11:55:03 #57
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_43132096
Pijpen is vies , bah smerige gewoonte
  woensdag 1 november 2006 @ 14:16:27 #58
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_43136359
quote:

[..]

dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer.. Hans Teeuwen

Maareh.. ik krijg de indruk dat je er haast een ego-kwestie van maakt. Alsof jij je in je mannelijkheid voelt aangetast als zij je niet pijpt. kan het mis hebben natuurlijk.. Ik zou er eigenlijk niet zo'n punt van maken als zij niet wil.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 1 november 2006 @ 14:19:08 #59
124948 Averon
One of the good guys
pi_43136450
Nee, als ze niet wil, niet doen. Er zijn zat andere manieren waarop een meisje iets 'speciaals' kan doen voor een jongentje
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 2 november 2006 @ 12:44:38 #60
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43167626
Bij mij hoort pijpen er eigenlijk gewoon bij.. snap ook niet zo goed wat er vies aan is..
Oke dat je niet slikt dat kan ik wel begrijpen maar niet pijpen.... maarja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he.
Vind wel dat je als man zijnde respect moet hebben als een vrouw iets niet wilt doen ( maar dat is vanzelf sprekend neem ik aan).
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 2 november 2006 @ 12:48:04 #61
131369 RobinK
pi_43167703
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef B.A.Trix het volgende:
Bij mij hoort pijpen er eigenlijk gewoon bij.. snap ook niet zo goed wat er vies aan is..
Oke dat je niet slikt dat kan ik wel begrijpen maar niet pijpen.... maarja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he.
Vind wel dat je als man zijnde respect moet hebben als een vrouw iets niet wilt doen ( maar dat is vanzelf sprekend neem ik aan).
respect in een relatie lijkt me sowieso vanzelfsprekend maar ik zou het wel bijzonder jammer vinden als mijn vriendin niet zou pijpen
pi_43171797
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:16 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer.. Hans Teeuwen

Maareh.. ik krijg de indruk dat je er haast een ego-kwestie van maakt. Alsof jij je in je mannelijkheid voelt aangetast als zij je niet pijpt. kan het mis hebben natuurlijk.. Ik zou er eigenlijk niet zo'n punt van maken als zij niet wil.
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
pi_43172475
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. Want dan is wordt het een principekwestie van niet doen .
Als ik me op m'n gemak voel dan komt het vast wel goed

Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slecht

Als ik een uur lang lekker bef verwacht ik niet niet naderhand ook een pijpsessie van een uur... het zou wel fijn zijn, maar daar doe ik het niet voor
pi_43172489
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
Dat is ook weer zo... ik vind dat je alles wel geprobeerd moet hebben
  donderdag 2 november 2006 @ 16:04:12 #65
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_43174013
quote:

[..]

Volgens mij ben ik een van de weinige die je wel begrijpt.

Voor mij hoeft het ook niet persee maar dan is het ook wel snel over.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_43174209
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom lees ik meerdere malen dat bij pijpen de vrouw onderdanig is? Je kan het ook andersom zien, het is maar net hoe het gebeurd.
Dit vraag ik me eigenlijk ook af. Ik vind juist dat je op zo'n moment in een machtspositie zit - jij bepaalt precies wat die ander voelt, in welk tempo etc. En doordat je niet te veel wordt afgeleid kun je heel goed peilen wat je partner wel/niet interessant vindt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43183892
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik doe het alleen als ik echt van iemand houd.
Ben je sarcastisch? Ik snap dat soort spoorboekjes nooit. Uit principe op de eerste date niet verder gaan dan zoenen, geen standjes tijdens de eerste keer of pijpen bewaren voor De Ware. Als het geil is en je vindt het allebei leuk, waarom zou je dan wachten?
  donderdag 2 november 2006 @ 22:06:44 #68
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43187514
Ik pijp niet .
pi_43187913
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
wat een onzin, waarom ben je ondergeschikt als je pijpt?
ik vind coe...cu...beffen gewoon leuk om te doen en voel me alles behalve gedomineerd..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43187960
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slecht

Als ik een uur lang lekker bef verwacht ik niet niet naderhand ook een pijpsessie van een uur... het zou wel fijn zijn, maar daar doe ik het niet voor
jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte rade
pi_43188659
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte rade
Ja idd... omdat ik het lekker vind
pi_43188763
gepijpt worden is een must voor mij. hoef niet direct ofzo maar als het onbespreekbaar is vanwege een bullshit reden dan houd het op.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43188773
zo denk ik er ook over, mag er graag mee spelen.
soms leidt pijpen dan ook ontzettend af.
pi_43189291
quote:

[..]

Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?

En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_43189439
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:

[..]

Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?

En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
appels met peren

- Edgar Davids
pi_43189569
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef BigFire het volgende:

[..]

appels met peren
Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.
pi_43190155
quote:

[..]

strak punt, dat geef ik toe.
maar voor 90% raak, maar toch

tvp
pi_43191049
quote:

[..]

Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.
pi_43191433
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.
want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijk

- Edgar Davids
pi_43191449
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.
Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.
pi_43191487
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef BigFire het volgende:

[..]

want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijk
Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?
pi_43191488
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.
En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?
Gebruik je wel eens zeep?
pi_43191547
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?
Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.
pi_43191580
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Disorder het volgende:

Gebruik je wel eens zeep?
Je zou het dier ook eerst kunnen wassen.
pi_43196022
en dan nu de hamvraag "what about u, Lucille?"

Jij bent immers ook een vrouw.....
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:09:05 #86
131369 RobinK
pi_43196754
quote:

[..]

Om te kunnen oordelen of het smerig is? Ja dan moet je het eerst proeven.
Je kan wel het idee hebben dat het smerig is...

Wat betreft die paardepik.. het lijkt me, naast dat het me onmogelijk lijkt om zoiets in je anuskanaal te proppen, ook erg smerig.
Maar ik weet het niet zeker (en zal het ook nooit zeker weten) omdat ik het nog nooit heb gedaan.
pi_43198073
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.
Wat?
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:53:44 #88
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43198850
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef Chrishop het volgende:
ik zeg gewoon altijd:

You, actin, like you, don't, do, dicks
That's the kinda bitch I hate fuckin wit
Baby was a virgin, that's what she said
So I gave her some Hennesey, she gave me some head

Me dunkt.
En dat zeg je dan heel stoer tegen je vrienden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_43201789
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef RobinK het volgende:

[..]

en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?
Of is het een feministisch iets?
Of zijn ze 'gewoon' pot?
Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!
Ik geniet ervan, vind het heerlijk om een man te laten genieten en te zien wat het met hem doet!
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:50:12 #90
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202234
Das op zich wel een vereiste, niets zo'n turn of als een vrouw die pijpt omdat ze denkt dat het moet en zelf het niet lekker vind. Of omdat ze graag gebeft wil worden. Dan hoeft het voor mij niet meer.

(heren, dat geld natuurlijk ook andersom)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:27 #91
131369 RobinK
pi_43202452
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Marjolijnnn het volgende:

[..]

Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!
Ik geniet ervan, vind het heerlijk om een man te laten genieten en te zien wat het met hem doet!
ik suggereer alleen een paar opties...
jij trekt daar conclusies uit, hele kortzichtige ook naar mijn idee
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:20:59 #92
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_43203054
quote:
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft).
En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ? Ik vind dat je er nogal gefrustreerd over doet, maar goed das mijn mening..
quote:
Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
dat zeg ik.. gefrustreerd
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:49:18 #93
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203935
quote:
Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:52:57 #94
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43204020
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef FUFR het volgende:

soms leidt pijpen dan ook ontzettend af.
"Nu even niet, ik ben aan het internetbankieren."
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43204056
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:49 schreef Liewec het volgende:

[..]

Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...
ik kijk dan altijd extra goed uit wat ik zeg
pi_43204070
eik zon beetje alle kutwijve die k tegenkom segge nee
wursjip technojunk _O_
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:57:19 #97
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43204132
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik kijk dan altijd extra goed uit wat ik zeg
Tot ze over 20 jaar me kan pijpen terwijl haar kunstgebit op het nachtkastje ligt, maar dan krijgt ze ook de wind van voren
pi_43204169
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ? Ik vind dat je er nogal gefrustreerd over doet, maar goed das mijn mening..
[..]

dat zeg ik.. gefrustreerd
Jezus idioot lees die posts dan gewoon. Daarin stond dat ze preuts was en ook nog eens niet wilde pijpen. Ik wilde iemand die seksueel gezien op hetzelfde niveau zit. Klaar. Einde verhaal.
pi_43204200
Mijn vrouwtje wel iig, verjaardagscadeautje
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:01:29 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_43204251
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:59 schreef Dennisch het volgende:
Mijn vrouwtje wel iig, verjaardagscadeautje
Ah, eens per jaar dus. Lullig voor je
pi_43204301
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah, eens per jaar dus. Lullig voor je
Pfoe, gelukkig niet, deze x was het vanwege gebrek aan geld dat ik zei, geen cadeautje kopen, ik heb wel een ideetje waar je me voor wakker kan maken
Dus geen Newb..
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:04:55 #102
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_43204344
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef Kiteless het volgende:

[..]

En dat zeg je dan heel stoer tegen je vrienden
Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje". .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_43204691
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
pi_43204742
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft word. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Tsja, vrouwen hebben nou eenmaal een handleiding, wat betreft beffen, mannen zijn toch sneller tevreden
Dus geen Newb..
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:28:07 #105
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43204951
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje". .
Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komt
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:28:59 #106
131369 RobinK
pi_43204983
quote:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
gewoon doen dan
pi_43205575
quote:

[..]

Tja, zo kan je alles wel zeggen, maar als je dat ding zo vies vindt dat je na douchen nog niets eens wil proberen, waarom stop je dat gore ding dan wel in je??????

Stront wil ik niet proberen nee, maar ik stop het ook niet in me...zo van dat kan dan wel weer terwijl het zo ranzig is.
Met een paard wil ik ook in het geheel niets op dat gebied doen, nog niet eens iets wat in die richting zou komen.

Dus als iemand zegt, een mensenpik vind ik vies, ik doe er niets mee, ok, maar zeggen ik wil niet pijpen omdat ik dat ding ranzig vind en dan verder wel van alles doen, tja, tja....ik heb er zo mijn bedenkingen over.
Iemand kan prima onzeker zijn in het begin, het eng vinden, zich afvragen of het wel lekker is, maar iemand die principieel niet wil proberen, tja....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:59:48 #108
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_43205779
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komt
Ach ja je weet hoe het gaat dus. .
[b]lauw[/b] (bn.)
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:02:13 #109
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43205846
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ach ja je weet hoe het gaat dus. .
Ik ken dat soort jongens wel ja
pi_43206180
quote:
oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...

Vind het er trouwens niet standaard bij horen...
de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
pi_43206270
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:

[..]

oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...

de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatie
Dus geen Newb..
pi_43206318
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:16 schreef Dennisch het volgende:

[..]

Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatie
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:19:24 #113
131369 RobinK
pi_43206359
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:

[..]

pi_43206362
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:

[..]

mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?
Dus geen Newb..
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:21:38 #115
15869 gr8w8
Better by design.
pi_43206410
Wie zulke vragen stelt, moet zich beter wassen.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_43206586
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Dennisch het volgende:

[..]

mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?
dude, jij bent nog niet bij onze bakker geweest
pi_43206605
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
Wie zulke vragen stelt, moet zich beter wassen.
idd. misschien wassen de mannen hier 'm te weinig.

hierzo 2x per dag onder de douche
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:30:04 #118
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43220480
Mijn vriendin pijpt wel,

maar nog niet vaak genoeg
Yeah, webdesign
pi_43221544
Sommige mannen wassen 'm inderdaad te weinig en niets is goorder dan een ongewassen pik. Dat stinkt een uur in de wind. Nog niet te spreken van oud sperma van een trekbeurt eerder op de dag GADVER!
pi_43221797
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Marjolijnnn het volgende:
Sommige mannen wassen 'm inderdaad te weinig en niets is goorder dan een ongewassen pik. Dat stinkt een uur in de wind. Nog niet te spreken van oud sperma van een trekbeurt eerder op de dag GADVER!
Kwestie van er iets van zeggen?

Oud zaad en ongewassen piemels, dat ruik je nog voordat je het ondergoed uittrekt, dat moet toch reden genoeg zijn om te zeggen, ga hem eerst eens wassen?
Gelukkig is die van mij schoon, en ruikt ie ook nog lekker ook, volgens m'n vriendin..
Dus geen Newb..
pi_43221925
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.
pi_43221954
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.
Het mag ook wanneer jij zin heb hoor
Dus geen Newb..
pi_43222074
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Dennisch het volgende:

[..]

Kwestie van er iets van zeggen?

Oud zaad en ongewassen piemels, dat ruik je nog voordat je het ondergoed uittrekt, dat moet toch reden genoeg zijn om te zeggen, ga hem eerst eens wassen?
Gelukkig is die van mij schoon, en ruikt ie ook nog lekker ook, volgens m'n vriendin..
Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.

Dat je vriendin 'm lekker vindt ruiken komt door de feromonen. Leuke dingen zijn dat.
pi_43222130
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef Marjolijnnn het volgende:

[..]

Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.

Dat je vriendin 'm lekker vindt ruiken komt door de feromonen. Leuke dingen zijn dat.
Hardleers,dan geen gesabbel he, leren ze hem vanzelf wel wassen...
Dus geen Newb..
  zondag 5 november 2006 @ 03:03:11 #125
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_43251783
quote:
Als ik de topics op fok lees. Vinden veel vrouwen dat juist cool (the non-obvious approach)
Ik denk ook dat de feministen-beweging vond dat vrouwen gedenigreerd werden in pornografie enzo.
En dat zo dit idee is ontstaan dat vrouwen het allemaal vies vinden. Mischien is het tegendeel juist waar.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:20:01 #126
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43333692
quote:
Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Als ik de topics op fok lees. Vinden veel vrouwen dat juist cool (the non-obvious approach)
Ik denk ook dat de feministen-beweging vond dat vrouwen gedenigreerd werden in pornografie enzo.
En dat zo dit idee is ontstaan dat vrouwen het allemaal vies vinden. Mischien is het tegendeel juist waar.
Jij al een meid?
Yeah, webdesign
pi_43334655
Myn lieverd vindt het maar vies en ik ook
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:44:20 #128
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_43334854
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Jij al een meid?
+1 not funny.
Maar ik hoef toch geen ervaring te hebben om zo iets te kunnen relativeren toch?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_43335271
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef GeileSmurf het volgende:
Myn lieverd vindt het maar vies en ik ook
Wacht......... je vindt het vies om gepijpt te worden? Of om te pijpen?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:00:35 #130
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43335521
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
+1 not funny.
Maar ik hoef toch geen ervaring te hebben om zo iets te kunnen relativeren toch?
Nee hoor dat zeg ik ook niet. Was maar gewoon een vraag. Bedoel begrijp niet waarom je zo'n moeite daarmee hebt om een vriendin te krijgen. Gewoon nieuwsgierig
Yeah, webdesign
pi_43335800
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wacht......... je vindt het vies om gepijpt te worden? Of om te pijpen?
me = Vies om gepypt te worden
zei = vindt het ook vies om te pypen

tja ik ben een romantisch type en zei ook

Maar seks op wilde plaatsen is ons ding

HVJ Talia
pi_43335922
Een man die het vies vindt om gepijpt te worden kom je niet vaak tegen. Waarom eigenlijk? Wat is er zo precies vies aan?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:13:15 #133
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43336037
Het is Goddeloos
Yeah, webdesign
pi_43336047
Ik heb dan ook een aparte smaak op vrouwen.
En wat de meeste jongens "heet" vinden, is totaal niks voor my .
Geef my maar een seutje van een vrouw

Vies is een groot woord
Het is wel zalig
Maar voel er weining liefde of gevoel voor.
Geef my maar knuffels, likjes, kusjes, ...
Moeilyk om uit te leggen
En myn schat is geen hoer
Het is sletterig ! punt
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:19:00 #135
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43336265
Romantisch typje zeg maar
Yeah, webdesign
pi_43336379
Een Geile Smurf die niet van pijpen houdt. Ik stel een nickchange voor. Knuffelsmurf ofzo. Dat past beter bij je.
pi_43336497
hahaha
tja wist niks beter voor naam

idd heel romantisch type

kaarsen, muziekje op, lakentje op de grond , ...
pi_43336682
Geilesmurf heeft het waarschjinlijk moeilijk met het hebben van de harde pornosex binnenin de relaties. Ze hebben waarschijinliijk alleen van die 'knuffelseks'
Zal waarschjinljik nooit een anus van binnen voelen, of een mond of gezicht goed volkwakken. wat een kut seksleven heb je dan.

En het is niet sletterig. Mijn vriendin is geen slet.
Kutkloon.
pi_43336765
porno vind ik ook vies
ik wil geen andere man zyn spel zien
van knuffelen kryg je geen AIDS , daar al eens aan gedacht ?
wy doen het minimum 2 keer in de week dus bye knuffelseks

ik zeg niet dat je vriendin een slet is, zo zie ik het toch.
tja ik heb respect voor vrouwen, ben dan ook opgegroeid met 3 zussen en een ma
pi_43337092
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef GeileSmurf het volgende:
porno vind ik ook vies

Ik heb het niet over het zien van porno, maar gewoon de ongeremde keiharde seks in een relatie. Die zul jij nooit hebben als ik het zo hoor!
En van het neuken van 1 vriendin krijig je ook geen AIDS, ...
En knuffelseks zeg ik omdat je bovengenoemde keiharde ongeremde 'gebruik alle gaten en laat haar genieten op alle mogelijke wijzes die er zijn' seks nooit zult hebben, je bent liever altijd de romanticus ofzo. Da's knuffelseks.

En als jij zegt dat iets sletterig is, dan maak je iemand dus uit voor slet als die persoon dat doet.

"Je tieten laten zien aan mensen is sletterig"
"Als je je tieten aan mensen laat zien, ben je een slet"

"Piijpen is sletterig"
"Als je iemand pijpt, ben je een slet"

En ik heb ook respect voor vrouwen hoor, de mijne geniet alleen van pijpen en vindt het heerliijk om bruut genomen te worden. Geen zacht gezeik, 't is geen homo, 't is een vrouw!
Kutkloon.
pi_43337151
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef GeileSmurf het volgende:
porno vind ik ook vies

Je beft wel?
Of vinden jullie dat samen ook vies?
pi_43337310
wouw

ik ben sprakeloos

tietten heben een functie en zyn geen speelgoed

nee hoor natuurlyk geef ik er ook graag een lap op
maar elk gaatje, en doorrammen als een zot , nee dank u
deze jongen geniet liever
pi_43337349
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je beft wel?
Of vinden jullie dat samen ook vies?
by myn lieverd wel ze scheert het ook.
Anders niet.
pi_43337371
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

Anders niet.
Dus zodra je een paar haartjes ziet bef je niet meer?
pi_43337378
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef GeileSmurf het volgende:
wouw

ik ben sprakeloos

Doorrammen kan behoorlijk genieten zijn voor een vrouw, en ook voor een man. Het vocht uit haar vagina voelen spuiten is het bewijs dat dat genieten is.
Kutkloon.
pi_43337405
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

Anders niet.
En waarom is dát dan niet sletterig? Omdat het 'lief' is ofzo?
Kutkloon.
pi_43337569
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef GeileSmurf het volgende:
wouw

ik ben sprakeloos

Je bedoelt waarschijnlijk dat je je vriendin liever behandeld als een teer popje ipv als een echte vrouw.
Volgens mij ben je echt verwijfd opgevoed.

Van doorrammen kun je ook genieten. En zij geniet er zeer zeker weten wel van.
pi_43337632
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk dat je je vriendin liever behandeld als een teer popje ipv als een echte vrouw.
Volgens mij ben je echt verwijfd opgevoed.

Van doorrammen kun je ook genieten. En zij geniet er zeer zeker weten wel van.
Inderdaad. Het is bijna te hópen voor zn vriendin EN voor hem dat ze een keer vreemdgaan en échte seks ervaren
Kutkloon.
pi_43338143
Ik verwyfd ? Ik ry met een golf 2 1.8Naft met Turbo
myn job is al zeker niks voor verwyfde kerels
ikke verwyfd ??
wel, ik ga haar mening eens vragen als ze thuis komt.
ik doe echt alles voor haar

ikke verwyfd ??
zoals in belgie zeggen godverdomme miljaarde nondeju , ikke ne gatdabber ??
pi_43338187
oooooooohh je bent een kloon. Nú snap ik 't pas.
Kutkloon.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:07:02 #151
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43338199
En als ze gewoon volmondig ja zou zeggen en jaren frustratie er uit gooit?
pi_43338263
een kloon ??
uitleg aub.
pi_43338305
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En als ze gewoon volmondig ja zou zeggen en jaren frustratie er uit gooit?
dan ga ik nog veel afzien
  woensdag 8 november 2006 @ 00:55:43 #154
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347250
Ik denk dat je je liever voordoet dan je bent. Je bent gewoon stiekum een wilde sexhengst, stiekemerd.
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 09:26:33 #155
131369 RobinK
pi_43350482
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik verwyfd ? Ik ry met een golf 2 1.8Naft met Turbo
...........

stoer man!
pi_43351120
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:26 schreef RobinK het volgende:

[..]

stoer man!
compensatie auto

de tijd dat men stoer was met een golf ligt toch ver achter ons..
pi_43355230
Ik heb ook nog een Fiat busje van het werk 2.8Turbo Diesel
is dat dan in ?

offtopic smurfjes
pi_43363841
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik heb ook nog een Fiat busje van het werk 2.8Turbo Diesel
is dat dan in ?

offtopic smurfjes
En dat heeft wat te maken met pijpen?

Naja, mijn vriend heeft in ieder geval geluk
  woensdag 8 november 2006 @ 17:23:59 #159
131369 RobinK
pi_43364384
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Locusta het volgende:

[..]

En dat heeft wat te maken met pijpen?

Naja, mijn vriend heeft in ieder geval geluk
dat vind jij.........
  woensdag 8 november 2006 @ 17:26:37 #160
161452 creasyllie
doe eens gek, ben jezelf
pi_43364475
de vrouw onderdanig?? ik heb altijd mijn tandjes nog! haha . Orale sex is toch iets wat er wel bij hoort vind ik. En inderdaad als ik het niet bij hem zou doen dan kan ik ook niet verwachten dat hij het bij mij doet.
pi_43364772
ik vind het eerlijk gezegd een van de lekkerste dingen om te doen, vooral als voorspel!
pi_43367267
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef RobinK het volgende:

[..]

dat vind jij.........
U bent een stoute smurf

@ Locusta
Gegroet mooie smurf

[ Bericht 11% gewijzigd door GeileSmurf op 08-11-2006 20:26:45 ]
pi_43371513
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef GeileSmurf het volgende:
@ Locusta
Gegroet mooie smurf
Het is toch echt een smurfinnetje ....

pi_43372176
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Het is toch echt een smurfinnetje ....

[afbeelding]
SeaOfLove is smurfinnetje

Locusta is mooie smurf

en jij bent blinde smurf

Nu ontopic smurfjes anders worden de moderatortjes boos
pi_43381454
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef GeileSmurf het volgende:
U bent een stoute smurf

@ Locusta
Gegroet mooie smurf
pi_43381666
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

SeaOfLove is smurfinnetje

Locusta is mooie smurf

en jij bent blinde smurf

Nu ontopic smurfjes anders worden de moderatortjes boos

Je bedoelt modersmurfjes?

pi_43382684
ik ben een vrouw die zeker niet zonder kan dus JAAAAAAAAA het hoort erbij
  donderdag 9 november 2006 @ 08:49:49 #168
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43385049
Voor mijn ex was het echt een sport.
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
Dat was wel even een wennen.
Zeker omdat mijn partner daarvoor er ook niet vies van was.
En mijn ex al dus helemaal.
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
pi_43385128
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
..
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
..
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
  donderdag 9 november 2006 @ 09:07:16 #170
131369 RobinK
pi_43385286
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Voor mijn ex was het echt een sport.
Dat was wel even een wennen.
Zeker omdat mijn partner daarvoor er ook niet vies van was.
En mijn ex al dus helemaal.
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
pi_43386149
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:

[..]

dat zeg jij
pi_43386872
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:

[..]

UITMAKEN!
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.
pi_43387097
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.
Dit is pas een vent !!

pak hem vrouwelyke smurfjes
pi_43387276
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

Dit is pas een vent !!

pak hem vrouwelyke smurfjes
maar ik vind het wel lekker hoor .
Ben al voorzien maar bedankt voor je hulp
  donderdag 9 november 2006 @ 11:23:22 #175
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43388799
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
Nee hoor.
Eerst was het average, en bij mijn ex was het zelf onderdeel van het VOORSPEL (lucky me) elke keer en nu is het sporadisch zo nu en dan (met mijn huidige girl).
Shit happens.
Dat het af en toe gebeurt zonder dat je weet wanneer heeft ook wel wat hoor!
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
UITMAKEN!
Shit man!
Je hebt helemaal gelijk!
Dit kan eigenlijk zo niet verder he?

Vanavond heb ik een verjaardag met haar bij haar beste vriendin.
Ik denk dat ik het an publique daar ga doen.
Heb ik meteen iedereen gehad en weet iedereen het ook in een keer.

Wegwezen met haar!
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
Inderdaad.
En het is niet dat ze NOOIT pijpt.
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon! )
pi_43389004
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon! )
pi_43390391
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef FUFR het volgende:

[..]

u verdiend een kusje
  donderdag 9 november 2006 @ 20:16:00 #178
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43407217
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

u verdiend een kusje
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
Yeah, webdesign
  donderdag 9 november 2006 @ 21:06:18 #179
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43409341
Mijn girl lust er wel pap van . Wijven die niet pijpen .
pi_43416508
Ken ook geen vrouwen die het niet doen....er zit wel fucking veel verschil in PIJPEN en pijpen. Een beetje likken enzo doet bij mij niets (vrij gevoelloos zooitje daaronder), ze moeten bij mij hun hand(en) gebruiken.
pi_43419360
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
geboortedatum: 00-00-0000

hy is nog een klein kindje dus ja
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:20:08 #182
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43428281
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

geboortedatum: 00-00-0000

hy is nog een klein kindje dus ja
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.
Maar er staat toch echt 04-05-1982 hoor.

Doch vind ik je antwoord verders wel heel lief!

Overigens... over toeval (bestaat niet) gesproken.
Gister avond was het dus raak he?
Mevrouw nam hem onverwacht naar veel getease en gespeel mijn Flurry (zoals haar favoriete koosnaampje ervoor betreft) in haar mond en daar ging ze dan.
Ze zei ook dat het vast nog wel een keertje verder gaat als in klaarkomen in haar mond.
Maar ze vind het eigenlijk verders best leuk en gaat het waarschijnlijk vaker doen als ze me gewoon op een handdoek laat spuiten.
Heel cool!
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:36:21 #183
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_43428798
die van mij vind het zelfs lekker om in haar mond geneukt te worden
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_43429951
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef Pumatje het volgende:
die van mij vind het zelfs lekker om in haar mond geneukt te worden
vrouwen

pi_43430016
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.
Maar er staat toch echt 04-05-1982 hoor.

Doch vind ik je antwoord verders wel heel lief!
ik had het op FUFR
iemand vertelde de betekenis van zyn naampje en dat was myn antwoord erop

mensen die my lief vinden krygen ook een kusje

toeval bestaat idd niet
veel plezier met je smurfenvrouwtje

[ Bericht 2% gewijzigd door GeileSmurf op 10-11-2006 16:21:17 ]
pi_43430467
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?
pi_43430531
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

ik had het op FUFR
iemand vertelde de betekenis van zyn naampje en dat was myn antwoord erop
dom volk moet je niet geloven, in fact zijn het de eerste letters van de naam van een djcollectief.
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:31:16 #188
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43439389
Nevermind.
Denk dat het wat scheef is geworden omdat je mijn tekst hebt gequote en zijn naam er neer hebt gezet met zelfs een stukje in bold van wat ik heb geschreven.
Vervolgens reageert Webdesign21 en legde ik al de link niet meer dat het om FUFR ging.
Vandaar dus!
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:13:07 #189
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_43454886
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

vrouwen

maandag 13 november 2006 @ 00:08:12 #190
149346 Miauwww
rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_43495161
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43495176
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
Buttercup!!!
  maandag 13 november 2006 @ 00:23:11 #192
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43495610
pijpen is oke

kan me trouwens goed voorstellen [en herinneren] dat de eerste keer best eng is. veel mensen zien het toch als vies ofzo volgens mij

maar ik vind t heerlijk
an urge to help mankind overcomes me
pi_43502884
mijn ex deed het maar heeeeeeeel af en toe, enkel als voorspel, want als k in haar had gezeten vond ze het te vies... en volgens mij was ze nogal waardeloos er in, aangezien k slechts af en toe zo'n gevoel kreeg van WOW, maar dus heel af en toe.

maar das nu mn ex dus
  maandag 13 november 2006 @ 11:58:43 #194
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43502999
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
mijn ex deed het maar heeeeeeeel af en toe, enkel als voorspel, want als k in haar had gezeten vond ze het te vies... en volgens mij was ze nogal waardeloos er in, aangezien k slechts af en toe zo'n gevoel kreeg van WOW, maar dus heel af en toe.

maar das nu mn ex dus
En je hebt dus nog geen nieuwe vriendin, anders had je inmiddels wel met zekerheid kunnen stellen of je ex er waardeloos in was
pi_43503141
idd, maar k ben niet zo'n womanizer, dat k eenvoudig meiden versier en dergelijk

tips iemand?
ergens heb k wel zin om ff de slet uit te hangen, al as het alleen maar om mn ex echt uit mn kop te kunnen zetten. mis dr warme lichaam nog steeds, droom over dr en dergelijk, tis al bijna n maand uit
  maandag 13 november 2006 @ 12:23:42 #196
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43503760
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef DropjesLover het volgende:
idd, maar k ben niet zo'n womanizer, dat k eenvoudig meiden versier en dergelijk

tips iemand?
ergens heb k wel zin om ff de slet uit te hangen, al as het alleen maar om mn ex echt uit mn kop te kunnen zetten. mis dr warme lichaam nog steeds, droom over dr en dergelijk, tis al bijna n maand uit
koop een teddybeer
pi_43504244
een teddybeer kan niet pijpen

om maar ff on topic te blijven
pi_43504724
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:39 schreef DropjesLover het volgende:
een teddybeer kan niet pijpen
Je ex ook niet, schijnt
pi_43505322
mede daarom is t ook mn ex
  maandag 13 november 2006 @ 13:53:24 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43506401
Nee dus . Maarja, om een meid enkel daarop af te serveren gaat me ook weer zover.. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 13 november 2006 @ 14:01:45 #201
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_43506641
Klopt, en dan is het wel leuk. Als het niet 'moet'.
Maar dat geldt voor bijna alles.
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
  maandag 13 november 2006 @ 17:14:02 #202
131369 RobinK
pi_43513141
quote:
  maandag 13 november 2006 @ 17:23:57 #203
161685 Astoreth
pi_43513518
Dus hier wordt verondersteld dat pijpen de enige vorm van geile seks is...
pi_43517322
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef DropjesLover het volgende:
mede daarom is t ook mn ex
OMG dat is pas triest! En haar ondertussen wel missen???
pi_43525184
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Coolcat het volgende:

[..]

OMG dat is pas triest! En haar ondertussen wel missen???
zwaar overtrokken hoor die reactie, natuurlijk niet alleen daarom maar t werd wel erg eentonig in de slaapkamer...
  maandag 13 november 2006 @ 23:58:18 #206
149346 Miauwww
rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_43529426
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Astoreth het volgende:
Dus hier wordt verondersteld dat pijpen de enige vorm van geile seks is...
Tuurlijk is dat niet de enige vorm van geile sex ... maar het hoort er toch allemaal bij ... als je niets anders doet dan altijd maar de missionarishouding ... tja ... dat kan je toch niet geil noemen!
Afwisseling en af en toe nieuwe dingen proberen houden toch zoveel leuker
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_43530754
Vrouwen wie het niet wil doen, heb het gewoon nog nooit geprobeert.
Ik denk niet dat mannen er voor moet vragen, jullie moet het afwachten tot dat de vrouw het doen.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_43530819
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Wat een kankerhoer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_43530862
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef FUFR het volgende:

[..]

goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_43537041
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een kankerhoer.
Je moeder..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_43537609
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:56:26 #212
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43537885
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.

dinsdag 14 november 2006 @ 12:40:14 #213
131369 RobinK
pi_43538953
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar klaarkomen in haar mond vind ik niet geil... wel om in haar gezicht te komen
pi_43539809
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:

[..]

bewijst niets, maar ik wijzig me profile nooit, dus ja...

GamerTag
pi_43539861
Ik kan nu alleen maar naar die foto kijken en denken "Goh die jongen links komt dus klaar in de mond van de dame rechts"

Edit: andersom dus, er stond eerst een andere foto
pi_43540034
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gelukkig heb ik BS om ze de klering te laten bezorgen.
pi_43540292
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
`

Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
GamerTag
pi_43540367
quote:
Wat hij zegt. Dus.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:28:15 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_43540395
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

`

Ow? Ook tijdens gamen?
The truth was in here.
pi_43540432
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

`

Ja, je bent een echte heer.
pi_43540650
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vind.

[ Bericht 1% gewijzigd door masterdave op 14-11-2006 13:49:16 ]
GamerTag
pi_43540704
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef masterdave het volgende:

[..]

Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vindt.
Gelukkig heb je daar alle reden voor. .
pi_43540830
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:37 schreef Adeline het volgende:

[..]

Gelukkig heb je daar alle reden voor. .
oh nee he, grammarhoeren
GamerTag
pi_43540888
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef masterdave het volgende:

[..]

oh nee he, grammarhoeren
oh nee he, dislectische boeren
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_43540988
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef masterdave het volgende:

[..]

oh nee he, grammarhoeren
Achja, zolang ze maar slikt, he? .
pi_43541093
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j29/n29/13459
pi_43541117
waar zien jully noch vaudmeldingun dan?
GamerTag
pi_43541144
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Adeline het volgende:

[..]

Achja, zolang ze maar slikt, he? .
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..
GamerTag
pi_43541180
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:

[..]

ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..
Ik ben geen vrouw, zak hooi.
pi_43541206
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef Adeline het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, zak hooi.
oeps, my bad, je naam liet me even anders denken.
GamerTag
pi_43541323
Niet dat ik slik, trouwens. Of pijp, for that matter.
pi_43541469
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef Adeline het volgende:
Niet dat ik slik, trouwens. Of pijp, for that matter.
Geeft niks
pi_43541536
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geeft niks
Meisjes hebben gelukkig toch geen piemels. .
pi_43541603
quote:
rofl inderdaad
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:04:09 #235
21138 Danaq
Vrij en Openminded
pi_43543882
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
pi_43543916
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Maar zij was ook zeer netjes
Nette meisjes pijpen niet zeker?
pi_43545215
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

lol rip
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_43545806
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:43 schreef Onno_Quist het volgende:

[..]

lol rip
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:37:30 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43547110
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

geen idee, ik ken ze niet .
Get woke, go broke!
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:06:59 #240
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_43548229
quote:
Dat dus
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:56:24 #241
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_43551723
quote:
En ik ben haar vriend
pi_43552636
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

En ik ben haar vriend
jij ook al?
GamerTag
pi_43554927
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een reactie als "Ik vind het vies" een kut smoes vind. Ik bedoel zo smerig is het nou ook weer niet. Ik bef zelf wel hoewel het ook niet altijd even lekker smaakt, maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Soms moet je een beetje doorbijten om je partner te bevredigen en alleen neuken...tja, t is zo saai. :p
Here to stay....
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:53:03 #244
161685 Astoreth
pi_43561403
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een reactie als "Ik vind het vies" een kut smoes vind. Ik bedoel zo smerig is het nou ook weer niet. Ik bef zelf wel hoewel het ook niet altijd even lekker smaakt, maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Soms moet je een beetje doorbijten om je partner te bevredigen en alleen neuken...tja, t is zo saai. :p
Doorzetten...

Persoonlijk zie ik seks meer als een vorm van plezier, niet omdat het moet.
Die tijd hebben we toch wel gehad dacht ik.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:54:12 #245
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_43561453
lees ik daar nu, ff doorzetten

oke, stop dan maar met sex en word een ezel alsjeblieft.. je hebt er geen fuck van begrepen zo te lezen.
pi_43563317
Waar ik pas op afknap is als je een jongen hebt gepijpt en hij je daarna niet eens wil zoenen!! Dat vind ik zo triest, ben je gewoon vies van jezelf, maar wil wel perse gepijpt worden...
pi_43565897
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Coolcat het volgende:
Waar ik pas op afknap is als je een jongen hebt gepijpt en hij je daarna niet eens wil zoenen!! Dat vind ik zo triest, ben je gewoon vies van jezelf, maar wil wel perse gepijpt worden...
ik had het net andersom, mn (ex) vriendin wilde niet met me zoenen als k haar net gebeft had
pi_43565982
Mijn vriendin wil het wel maar niet te ver anders gaat ze kocken
zoenen doe ik wel gewoon erna ( ik kom niet klaar in dr)
Punk !
  woensdag 15 november 2006 @ 01:52:21 #249
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_43566531
"Ze wil het niet want het smaakt vies" = geen geldige reden?!
"Ïk zoen haar wel daarna, maar kom niet in haar mond" ...want dat zoent niet lekker achteraf?!
Is het nou wel of niet vies volgens de fallusdragers ?
"Beffen is ook niet altijd even lekker"...Jongens toch..een waslap eroverheen en anders snel een check op buitenlichamelijke bacteriën!!

Kijk vrouwen in gezonde staat smaken zoet of naar niks; sperma smaakt altijd..naar erwtensoep of iets vergelijkends..tja je lust het of lust het niet! (gesteriliseerde mannen smaken overigens "lichter" voor de informatie) Hygiene heeft niets daar mee te maken, twee keer openneer en hij is schoon, de rest zit fijn schoontjes binnenin.

Wanneer een vrouw het lekker vindt dan smaakt het ook goed..dan is er geen gekock

Ik denk dat menig heteroman het zelf erg moeilijk zou vinden zo'n ding in z'n strot geduwt te krijgen..dus pak het poesje met fluwelen handschoentjes aan totdat ze de smaak te pakken heeft!

Voor jullie info; het smaakt mij best, voor na tussendoor of als mainmenu, lekker diep en graag zonder morsen
Dingendoendingendoendingen..
pi_43595552
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:52 schreef KlaasOosterbos het volgende:
"Ze wil het niet want het smaakt vies" = geen geldige reden?!
"Ïk zoen haar wel daarna, maar kom niet in haar mond" ...want dat zoent niet lekker achteraf?!
Is het nou wel of niet vies volgens de fallusdragers ?
"Beffen is ook niet altijd even lekker"...Jongens toch..een waslap eroverheen en anders snel een check op buitenlichamelijke bacteriën!!

Kijk vrouwen in gezonde staat smaken zoet of naar niks; sperma smaakt altijd..naar erwtensoep of iets vergelijkends..tja je lust het of lust het niet! (gesteriliseerde mannen smaken overigens "lichter" voor de informatie) Hygiene heeft niets daar mee te maken, twee keer openneer en hij is schoon, de rest zit fijn schoontjes binnenin.

Wanneer een vrouw het lekker vindt dan smaakt het ook goed..dan is er geen gekock

Ik denk dat menig heteroman het zelf erg moeilijk zou vinden zo'n ding in z'n strot geduwt te krijgen..dus pak het poesje met fluwelen handschoentjes aan totdat ze de smaak te pakken heeft!

Voor jullie info; het smaakt mij best, voor na tussendoor of als mainmenu, lekker diep en graag zonder morsen
Ik bedoelde dat ze ging kotsen van de lul in je keel je weet wel hetzelfde als je je vinger in je keel doet
Punk !
  donderdag 16 november 2006 @ 00:29:22 #251
161838 KlaasOosterbos
pi_43595731
..dan doet ze -of jij- iets niet goed..meer ontspannen zijn he, dus rustig aan met haar! (mijn fluwelen opmerking ) Over die vinger in je keel heb je toch ook zelf de controle..of stoppen jullie die perongeluk zo diep?
Succes!
pi_43598562
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
GamerTag
pi_43599252
M'n ex wou er niks van weten .

Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
JOHNNY HEITINGA
pi_43611497
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:
Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
leg uit
  donderdag 16 november 2006 @ 16:15:07 #255
124948 Averon
One of the good guys
pi_43611712
Dezelfde groep mensen met wie ik geen sex hoef te hebben?
pi_43612311
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
Bij mij komt dat veel vaker voor. Gisteren bijv. heeft de cassiere bij AH me niet gepijpt

[ Bericht 1% gewijzigd door BigBadPete op 16-11-2006 17:01:16 ]
pi_43612477
bij Super de Boer wel hoor?

Zegeltjes?
Nee
Pijpen?
ja, graag
pi_43621707
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Doe dat nu eens zelf dan....

Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter ), praat daarna nog eens erover...

Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43625326
Tja ik pijp liever niet! Bij mijn ex af en toe wel eens gedaan, omdat hij het wel lekker vond. Maar ik persoonlijk vind het niks en voor mij heeft het echt geen toegoevoegde waarde aan de sex partij
pi_43627405
-Op vraag van de gebruiker verwijderd-

[ Bericht 59% gewijzigd door Tally op 22-03-2007 10:26:35 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_43628928
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter ), praat daarna nog eens erover...

Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Lieve schat, dat was lesson nr 1 dat het daarna nog steeds niet makkelijk is weet ik ook wel, maar het is wel een goeie tip om mee te beginnen dunkt mij.
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:25:19 #262
159159 onsite
ik ben hier
pi_43629079
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, ik probeer het zelf wel eens met een banaan en het verbaast me hoever ik 'm naar binnen krijg.

Mijn meis, die een stuk jonger is, pijpt gelukkig met plezier en ze neemt mijn sjekkel een aanzienlijk stuk in d'r mond Alleen zij zei laatst dat dát volgens haar deepthroath is. Ach ja ze is nog jong en als ik dan uitleg wat/hoe het wel is wordt er weer 's gezegd "jaja, jij weet dat natuurlijk allemaal wel"
De films waar ook pikken geslikt worden moeten nog komen
pi_43629218
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij

Sperm slikken is overigens wel een must
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:12:02 #264
161838 KlaasOosterbos
pi_43630988
Ik heb wel eens gehoord van een paar vriendinnen dat zij "het" even bewaren en dan gauw uitspugen!
Ten eerste is dat in kwestie viese smaak onwijs dom daar je smaakpapillen op je tong zitten (wiskey gorgelen is bekant net zo vies) en ten tweede vind ik het niet respectvol en jamaha (japanners maken alles half af)
Je neemt het helemaal óf je stopt optijd en richt richting het plafond, je gezicht of waardan ook of gaat er gauw op zitten..maar uitspugen nee dat vindt ik een teken van jeegh.."oh dat was lekker lieverd"
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:08:59 #265
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_43637579
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij

Sperm slikken is overigens wel een must
Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:13:25 #266
131369 RobinK
pi_43637701
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
pi_43637731
Vrouwen die niet slikken

Het is gezond, zekersteweten lekker voor het vrouwtje (tenzij je een bier en koffiezuipende dikzak hebt, maar ja, die pijp je als het goed is uberhaupt niet), makkelijk want het laat geen rommel achter, en de dominantie van de man is ook maa weer eens duidelijk.

Vrouwen die slikken
Kutkloon.
pi_43637762
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:

[..]

Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken
Heb je helemaal gelijk in, maar ik doel dan ook meer dat het soms gewoon wel moet als je supergeil bent. Dan is het gewoon geil als je op je knieen voor me zit met je mond open op me sperm te wachten, das gewoon geil. Maar als dat nooit mag, dan ga ik dat gewoon missen, althans, dat vermoeden heb ik.
GamerTag
pi_43637777
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:13 schreef RobinK het volgende:
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
Kutkloon.
pi_43637845
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
HÈ?!?!!?
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:05 #271
131369 RobinK
pi_43637903
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

ze kan het er ook van af likken
pi_43638531
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef RobinK het volgende:

[..]

ze kan het er ook van af likken
dan heeft ze een lange tong...
pi_43696451
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Funksoldier het volgende:
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?

Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...

ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..
In sommige landen krijg je de doodstraf als vrouw zijnde wanneer je dienst weigerd.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')