Veel koffie bv maakt bitter, kiwi's eten schijnt te helpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:54 schreef DropjesLover het volgende:
ze vond het echt te ranzig smaken
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket.
Tis wel weer goed met jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
En jij, doe jij het?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat als vrouwen daar niet van gediend zijn, zij daarom liever niet willen pijpen. Maar waarom vinden sommige vrouwen dat juist prettig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
Dat vind ik juist geilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef ChillOutje het volgende:
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
ik vind t ook geen geil omdat hij dan dominanter enzo is, maar dan moe tik wel heel goed op mn adem letten hele tijd om kokhalsen tegen te gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
[..]
Dat vind ik juist geil![]()
ja maar dat geldt ook andersom dan, je ligt met je neus in ene flamoes, en dat verwachten ze vaak wel, terwijl ze zelf niet willen pijpen..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:
op zich geen probleem mee hoor.
moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. [..]
Daarnaast voor wat hoort wat ook bij vrouwen.
van mij hoeft het niet iedere keer hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef dvr het volgende:
[..]
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.
"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."
Pompen en wegwezen. Dikke doei.
Waarom nou zo grof?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.
"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."
Pompen en wegwezen. Dikke doei.
't zegt wat over de persoon he.quote:
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.quote:
waarom moet een voor wat hoort wat principe altijd opgaan. Je kunt toch ook de ene keer haar plezieren en zij een dag (of dagen )later jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
Het was in haar bed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.
Ow bah een voor-wat-hoort-wat-ventquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
Zie boven je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
precies, vroeger ach, maar tegenwoordig..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Nilfisk er is geen betere..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Met recht!quote:
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het was in haar bed.
Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??
zal wel het vrouwelijk perspectief zijn![]()
ik weet niet hoe lang die sexrelatie al speelt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.
Ik moet er wel even bijzetten dat ze gewoon erg preuts over kwam en dat dat natuurlijk ook meespeelde.
en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Marjolijnnn het volgende:
Nee, niet iedere vrouw pijpt. Een paar vriendinnen van mij weigeren pertinent een vent te pijpen.
dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
respect in een relatie lijkt me sowieso vanzelfsprekend maar ik zou het wel bijzonder jammer vinden als mijn vriendin niet zou pijpenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef B.A.Trix het volgende:
Bij mij hoort pijpen er eigenlijk gewoon bij.. snap ook niet zo goed wat er vies aan is..
Oke dat je niet slikt dat kan ik wel begrijpen maar niet pijpen.... maarja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he.
Vind wel dat je als man zijnde respect moet hebben als een vrouw iets niet wilt doen ( maar dat is vanzelf sprekend neem ik aan).
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:16 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer..Hans Teeuwen
Maareh.. ik krijg de indruk dat je er haast een ego-kwestie van maakt. Alsof jij je in je mannelijkheid voelt aangetast als zij je niet pijpt.kan het mis hebben natuurlijk.. Ik zou er eigenlijk niet zo'n punt van maken als zij niet wil.
Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:
op zich geen probleem mee hoor.
moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. Want dan is wordt het een principekwestie van niet doen.
Als ik me op m'n gemak voel dan komt het vast wel goed
Daarnaast voor wat hoort wat ook bij vrouwen.
Dat is ook weer zo... ik vind dat je alles wel geprobeerd moet hebbenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
Volgens mij ben ik een van de weinige die je wel begrijpt.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
Dit vraag ik me eigenlijk ook af. Ik vind juist dat je op zo'n moment in een machtspositie zit - jij bepaalt precies wat die ander voelt, in welk tempo etc. En doordat je niet te veel wordt afgeleid kun je heel goed peilen wat je partner wel/niet interessant vindt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom lees ik meerdere malen dat bij pijpen de vrouw onderdanig is? Je kan het ook andersom zien, het is maar net hoe het gebeurd.
Ben je sarcastisch? Ik snap dat soort spoorboekjes nooit. Uit principe op de eerste date niet verder gaan dan zoenen, geen standjes tijdens de eerste keer of pijpen bewaren voor De Ware. Als het geil is en je vindt het allebei leuk, waarom zou je dan wachten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik doe het alleen als ik echt van iemand houd.
wat een onzin, waarom ben je ondergeschikt als je pijpt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte radequote:Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slecht
Als ik een uur lang lekker bef verwacht ik niet niet naderhand ook een pijpsessie van een uur... het zou wel fijn zijn, maar daar doe ik het niet voor
Ja idd... omdat ik het lekker vindquote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte rade
Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
appels met perenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?
En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.quote:
strak punt, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?
want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.
Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.
Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef BigFire het volgende:
[..]
want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijk![]()
En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.
Gebruik je wel eens zeep?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?
Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?
Je zou het dier ook eerst kunnen wassen.quote:
Om te kunnen oordelen of het smerig is? Ja dan moet je het eerst proeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.
En dat zeg je dan heel stoer tegen je vriendenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef Chrishop het volgende:
ik zeg gewoon altijd:
You, actin, like you, don't, do, dicks
That's the kinda bitch I hate fuckin wit
Baby was a virgin, that's what she said
So I gave her some Hennesey, she gave me some head
Me dunkt.
Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef RobinK het volgende:
[..]
en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?
Of is het een feministisch iets?
Of zijn ze 'gewoon' pot?
ik suggereer alleen een paar opties...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Marjolijnnn het volgende:
[..]
Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!
Ik geniet ervan, vind het heerlijk om een man te laten genieten en te zien wat het met hem doet!
En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft).
dat zeg ik.. gefrustreerdquote:Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef FUFR het volgende:
soms leidt pijpen dan ook ontzettend af.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:49 schreef Liewec het volgende:
[..]
Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...
Tot ze over 20 jaar me kan pijpen terwijl haar kunstgebit op het nachtkastje ligt, maar dan krijgt ze ook de wind van vorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]ik kijk dan altijd extra goed uit wat ik zeg
![]()
Jezus idioot lees die posts dan gewoon. Daarin stond dat ze preuts was en ook nog eens niet wilde pijpen. Ik wilde iemand die seksueel gezien op hetzelfde niveau zit. Klaar. Einde verhaal.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ?Ik vind dat je er nogal gefrustreerd over doet, maar goed das mijn mening..
[..]
dat zeg ik.. gefrustreerd
Ah, eens per jaar dus. Lullig voor jequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:59 schreef Dennisch het volgende:
Mijn vrouwtje wel iig, verjaardagscadeautje![]()
![]()
Pfoe, gelukkig niet, deze x was het vanwege gebrek aan geld dat ik zei, geen cadeautje kopen, ik heb wel een ideetje waar je me voor wakker kan makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, eens per jaar dus. Lullig voor je
Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje".quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En dat zeg je dan heel stoer tegen je vrienden
Tsja, vrouwen hebben nou eenmaal een handleiding, wat betreft beffen, mannen zijn toch sneller tevredenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft word. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje"..
gewoon doen danquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Tja, zo kan je alles wel zeggen, maar als je dat ding zo vies vindt dat je na douchen nog niets eens wil proberen, waarom stop je dat gore ding dan wel in je??????quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach ja je weet hoe het gaat dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komt
Ik ken dat soort jongens wel jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ach ja je weet hoe het gaat dus..
oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatiequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...
Vind het er trouwens niet standaard bij horen...
de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:16 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatie![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..![]()
mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..![]()
dude, jij bent nog niet bij onze bakker geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Dennisch het volgende:
[..]
mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?
idd. misschien wassen de mannen hier 'm te weinig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
Wie zulke vragen stelt, moet zich beter wassen.
Kwestie van er iets van zeggen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Marjolijnnn het volgende:
Sommige mannen wassen 'm inderdaad te weinig en niets is goorder dan een ongewassen pik. Dat stinkt een uur in de wind. Nog niet te spreken van oud sperma van een trekbeurt eerder op de dag GADVER!
Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vind het er trouwens niet standaard bij horen...
de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
Het mag ook wanneer jij zin heb hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.
Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Kwestie van er iets van zeggen?
Oud zaad en ongewassen piemels, dat ruik je nog voordat je het ondergoed uittrekt, dat moet toch reden genoeg zijn om te zeggen, ga hem eerst eens wassen?
Gelukkig is die van mij schoon, en ruikt ie ook nog lekker ook, volgens m'n vriendin..
Hardleers,dan geen gesabbel he, leren ze hem vanzelf wel wassen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef Marjolijnnn het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.
Dat je vriendin 'm lekker vindt ruiken komt door de feromonen. Leuke dingen zijn dat.
Als ik de topics op fok lees. Vinden veel vrouwen dat juist cool (the non-obvious approach)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Jij al een meid?quote:Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Als ik de topics op fok lees. Vinden veel vrouwen dat juist cool (the non-obvious approach)
Ik denk ook dat de feministen-beweging vond dat vrouwen gedenigreerd werden in pornografie enzo.
En dat zo dit idee is ontstaan dat vrouwen het allemaal vies vinden. Mischien is het tegendeel juist waar.
+1 not funny.quote:
Wacht......... je vindt het vies om gepijpt te worden? Of om te pijpen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef GeileSmurf het volgende:
Myn lieverd vindt het maar vies en ik ook![]()
Nee hoor dat zeg ik ook niet. Was maar gewoon een vraag. Bedoel begrijp niet waarom je zo'n moeite daarmee hebt om een vriendin te krijgen. Gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
+1 not funny.
Maar ik hoef toch geen ervaring te hebben om zo iets te kunnen relativeren toch?
me = Vies om gepypt te wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wacht......... je vindt het vies om gepijpt te worden? Of om te pijpen?![]()
Ik heb het niet over het zien van porno, maar gewoon de ongeremde keiharde seks in een relatie. Die zul jij nooit hebben als ik het zo hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef GeileSmurf het volgende:
porno vind ik ook vies![]()
ik wil geen andere man zyn spel zien![]()
van knuffelen kryg je geen AIDS , daar al eens aan gedacht ?
wy doen het minimum 2 keer in de weekdus bye knuffelseks
![]()
ik zeg niet dat je vriendin een slet is, zo zie ik het toch.
tja ik heb respect voor vrouwen, ben dan ook opgegroeid met 3 zussen en een ma![]()
Je beft wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef GeileSmurf het volgende:
porno vind ik ook vies![]()
ik wil geen andere man zyn spel zien![]()
van knuffelen kryg je geen AIDS , daar al eens aan gedacht ?
wy doen het minimum 2 keer in de weekdus bye knuffelseks
![]()
ik zeg niet dat je vriendin een slet is, zo zie ik het toch.
tja ik heb respect voor vrouwen, ben dan ook opgegroeid met 3 zussen en een ma![]()
by myn lieverd welquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je beft wel?
Of vinden jullie dat samen ook vies?
Dus zodra je een paar haartjes ziet bef je niet meer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
by myn lieverd welze scheert het ook.
Anders niet.
Doorrammen kan behoorlijk genieten zijn voor een vrouw, en ook voor een man. Het vocht uit haar vagina voelen spuiten is het bewijs dat dat genieten is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef GeileSmurf het volgende:
wouw![]()
ik ben sprakeloos![]()
tietten heben een functieen zyn geen speelgoed
![]()
nee hoornatuurlyk geef ik er ook graag een lap op
![]()
maar elk gaatje, en doorrammen als een zot , nee dank u
deze jongen geniet liever![]()
En waarom is dát dan niet sletterig? Omdat het 'lief' is ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
by myn lieverd welze scheert het ook.
Anders niet.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je je vriendin liever behandeld als een teer popje ipv als een echte vrouw.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef GeileSmurf het volgende:
wouw![]()
ik ben sprakeloos![]()
tietten heben een functieen zyn geen speelgoed
![]()
nee hoornatuurlyk geef ik er ook graag een lap op
![]()
maar elk gaatje, en doorrammen als een zot , nee dank u
deze jongen geniet liever![]()
Inderdaad. Het is bijna te hópen voor zn vriendin EN voor hem dat ze een keer vreemdgaan en échte seks ervarenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat je je vriendin liever behandeld als een teer popje ipv als een echte vrouw.
Volgens mij ben je echt verwijfd opgevoed.
Van doorrammen kun je ook genieten. En zij geniet er zeer zeker weten wel van.
dan ga ik nog veel afzienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En als ze gewoon volmondig ja zou zeggen en jaren frustratie er uit gooit?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik verwyfd ?Ik ry met een golf 2 1.8Naft met Turbo
...........
compensatie autoquote:
En dat heeft wat te maken met pijpen?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik heb ook nog een Fiat busje van het werk 2.8Turbo Diesel![]()
is dat dan in ?
offtopic smurfjes![]()
![]()
dat vind jij.........quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met pijpen?![]()
![]()
Naja, mijn vriend heeft in ieder geval geluk![]()
U bent een stoute smurfquote:
SeaOfLove is smurfinnetjequote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Het is toch echt een smurfinnetje ....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef GeileSmurf het volgende:
U bent een stoute smurf![]()
![]()
@ Locusta
Gegroet mooie smurf![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
SeaOfLove is smurfinnetje![]()
Locusta is mooie smurf![]()
en jij bent blinde smurf![]()
Nu ontopic smurfjes anders worden de moderatortjes boos![]()
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
..
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
..
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Voor mijn ex was het echt een sport.
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
Dat was wel even een wennen.
Zeker omdat mijn partner daarvoor er ook niet vies van was.
En mijn ex al dus helemaal.
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
dat zeg jijquote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
[..]
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Dit is pas een vent !!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
maar ik vind het wel lekker hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
Dit is pas een vent !!![]()
pak hem vrouwelyke smurfjes![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
Shit man!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon!)
u verdiend een kusjequote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon! )
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?quote:
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
hy is nog een klein kindje dus ja![]()
![]()
![]()
vrouwenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef Pumatje het volgende:
die van mij vind het zelfs lekker om in haar mond geneukt te worden![]()
ik had het op FUFRquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.
Maar er staat toch echt 04-05-1982 hoor.
Doch vind ik je antwoord verders wel heel lief!![]()
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
dom volk moet je niet geloven, in fact zijn het de eerste letters van de naam van een djcollectief.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
ik had het op FUFR
iemand vertelde de betekenis van zyn naampje en dat was myn antwoord erop![]()
Buttercup!!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
En je hebt dus nog geen nieuwe vriendin, anders had je inmiddels wel met zekerheid kunnen stellen of je ex er waardeloos in wasquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
mijn ex deed het maar heeeeeeeel af en toe, enkel als voorspel, want als k in haar had gezeten vond ze het te vies... en volgens mij was ze nogal waardeloos er in, aangezien k slechts af en toe zo'n gevoel kreeg van WOW, maar dus heel af en toe.
maar das nu mn ex dus![]()
koop een teddybeerquote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef DropjesLover het volgende:
idd, maar k ben niet zo'n womanizer, dat k eenvoudig meiden versier en dergelijk![]()
tips iemand?
ergens heb k wel zin om ff de slet uit te hangen, al as het alleen maar om mn ex echt uit mn kop te kunnen zetten. mis dr warme lichaam nog steeds, droom over dr en dergelijk, tis al bijna n maand uit![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
zwaar overtrokken hoor die reactie, natuurlijk niet alleen daaromquote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Coolcat het volgende:
[..]
OMG dat is pas triest! En haar ondertussen wel missen???![]()
Tuurlijk is dat niet de enige vorm van geile sex ... maar het hoort er toch allemaal bij ... als je niets anders doet dan altijd maar de missionarishouding ... tja ... dat kan je toch niet geil noemen!quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Astoreth het volgende:
Dus hier wordt verondersteld dat pijpen de enige vorm van geile seks is...
Wat een kankerhoer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?
Je moeder..quote:
* Kiteless checkt profile....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
het zal wel aan mij liggen maar klaarkomen in haar mond vind ik niet geil... wel om in haar gezicht te komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
bewijst niets, maar ik wijzig me profile nooit, dus ja...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
`quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Wat hij zegt. Dus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Ow? Ook tijdens gamen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Ja, je bent een echte heer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vind.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
Gelukkig heb je daar alle reden voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vindt.
oh nee he, grammarhoerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:37 schreef Adeline het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar alle reden voor..
oh nee he, dislectische boerenquote:
Achja, zolang ze maar slikt, he?quote:
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j29/n29/13459quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Adeline het volgende:
[..]
Achja, zolang ze maar slikt, he?.
Ik ben geen vrouw, zak hooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..![]()
oeps, my bad, je naam liet me even anders denken.quote:
Geeft niksquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef Adeline het volgende:
Niet dat ik slik, trouwens. Of pijp, for that matter.
Meisjes hebben gelukkig toch geen piemels.quote:
rofl inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Nette meisjes pijpen niet zeker?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Maar zij was ook zeer netjes
quote:
geen idee, ik ken ze nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
En ik ben haar vriendquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
jij ook al?quote:
Doorzetten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een reactie als "Ik vind het vies" een kut smoes vind. Ik bedoel zo smerig is het nou ook weer niet. Ik bef zelf wel hoewel het ook niet altijd even lekker smaakt, maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Soms moet je een beetje doorbijten om je partner te bevredigen en alleen neuken...tja, t is zo saai. :p
ik had het net andersom, mn (ex) vriendin wilde niet met me zoenen als k haar net gebeft hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Coolcat het volgende:
Waar ik pas op afknap is als je een jongen hebt gepijpt en hij je daarna niet eens wil zoenen!! Dat vind ik zo triest, ben je gewoon vies van jezelf, maar wil wel perse gepijpt worden...
Ik bedoelde dat ze ging kotsen van de lul in je keel je weet wel hetzelfde als je je vinger in je keel doetquote:Op woensdag 15 november 2006 01:52 schreef KlaasOosterbos het volgende:
"Ze wil het niet want het smaakt vies" = geen geldige reden?!
"Ïk zoen haar wel daarna, maar kom niet in haar mond" ...want dat zoent niet lekker achteraf?!
Is het nou wel of niet vies volgens de fallusdragers ?
"Beffen is ook niet altijd even lekker"...Jongens toch..een waslap eroverheen en anders snel een check op buitenlichamelijke bacteriën!!
Kijk vrouwen in gezonde staat smaken zoet of naar niks; sperma smaakt altijd..naar erwtensoep of iets vergelijkends..tja je lust het of lust het niet! (gesteriliseerde mannen smaken overigens "lichter" voor de informatie) Hygiene heeft niets daar mee te maken, twee keer openneer en hij is schoon, de rest zit fijn schoontjes binnenin.
Wanneer een vrouw het lekker vindt dan smaakt het ook goed..dan is er geen gekock![]()
Ik denk dat menig heteroman het zelf erg moeilijk zou vinden zo'n ding in z'n strot geduwt te krijgen..dus pak het poesje met fluwelen handschoentjes aan totdat ze de smaak te pakken heeft!
Voor jullie info; het smaakt mij best, voor na tussendoor of als mainmenu, lekker diep en graag zonder morsen![]()
leg uitquote:Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:
Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
Bij mij komt dat veel vaker voor. Gisteren bijv. heeft de cassiere bij AH me niet gepijptquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
Doe dat nu eens zelf dan....quote:Op donderdag 16 november 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Lieve schat, dat was lesson nr 1quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Ik moet zeggen, ik probeer het zelf wel eens met een banaan en het verbaast me hoever ik 'm naar binnen krijg.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Een must nog welquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij
Sperm slikken is overigens wel een must
Heb je helemaal gelijk in, maar ik doel dan ook meer dat het soms gewoon wel moet als je supergeil bent. Dan is het gewoon geil als je op je knieen voor me zit met je mond open op me sperm te wachten, das gewoon geil. Maar als dat nooit mag, dan ga ik dat gewoon missen, althans, dat vermoeden heb ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken![]()
![]()
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:13 schreef RobinK het volgende:
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
HÈ?!?!!?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
ze kan het er ook van af likkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
In sommige landen krijg je de doodstraf als vrouw zijnde wanneer je dienst weigerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Funksoldier het volgende:
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?
Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...
ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |