Pfoe, gelukkig niet, deze x was het vanwege gebrek aan geld dat ik zei, geen cadeautje kopen, ik heb wel een ideetje waar je me voor wakker kan makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, eens per jaar dus. Lullig voor je
Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje".quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En dat zeg je dan heel stoer tegen je vrienden
Tsja, vrouwen hebben nou eenmaal een handleiding, wat betreft beffen, mannen zijn toch sneller tevredenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft word. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja zo van "hé ze wou niet maar een beetje aandringen wat tandjes trekken en ductape en toen schoof ik hem toch vrij makkelijk in dat mondje"..
gewoon doen danquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Tja, zo kan je alles wel zeggen, maar als je dat ding zo vies vindt dat je na douchen nog niets eens wil proberen, waarom stop je dat gore ding dan wel in je??????quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?
En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
Ach ja je weet hoe het gaat dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Waarna je weer thuis in je bed gaat liggen dromen over hoe de eerste keer zal zijn als een meisje niet gillend wegrent zodra je binnen een straal van 8 meter van haar komt
Ik ken dat soort jongens wel jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ach ja je weet hoe het gaat dus..
oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Het hoort er gewoon standaard bij. Het is wel zo dat ik liever pijp dan dat ik gebeft wordt. Ik kan daar gewoon iets meer van genieten.
Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatiequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh? das vreemd.. Dat ben ik toch nog niet tegengekomen...
Vind het er trouwens niet standaard bij horen...
de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:16 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik dnek dat ze bedoeld :in een relatie![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..![]()
mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat ze niet bij de bakker bedoelde had ik ook wel door..![]()
dude, jij bent nog niet bij onze bakker geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Dennisch het volgende:
[..]
mja, daarom hoef jij niet iedere keer gepijpt te worden?
idd. misschien wassen de mannen hier 'm te weinig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
Wie zulke vragen stelt, moet zich beter wassen.
Kwestie van er iets van zeggen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Marjolijnnn het volgende:
Sommige mannen wassen 'm inderdaad te weinig en niets is goorder dan een ongewassen pik. Dat stinkt een uur in de wind. Nog niet te spreken van oud sperma van een trekbeurt eerder op de dag GADVER!
Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vind het er trouwens niet standaard bij horen...
de ene keer wel de andere keer niet. Ik hoef echt niet iedere keer gepijpt te worden..
Het mag ook wanneer jij zin heb hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet standaard iedere keer.
Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Kwestie van er iets van zeggen?
Oud zaad en ongewassen piemels, dat ruik je nog voordat je het ondergoed uittrekt, dat moet toch reden genoeg zijn om te zeggen, ga hem eerst eens wassen?
Gelukkig is die van mij schoon, en ruikt ie ook nog lekker ook, volgens m'n vriendin..
Hardleers,dan geen gesabbel he, leren ze hem vanzelf wel wassen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:21 schreef Marjolijnnn het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn te hardleers. Maar dan ben ik dat ook. En klopt dat je dat ruikt voordat de onderbroek uit is.
Dat je vriendin 'm lekker vindt ruiken komt door de feromonen. Leuke dingen zijn dat.
Als ik de topics op fok lees. Vinden veel vrouwen dat juist cool (the non-obvious approach)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |