dan ga ik nog veel afzienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En als ze gewoon volmondig ja zou zeggen en jaren frustratie er uit gooit?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik verwyfd ?Ik ry met een golf 2 1.8Naft met Turbo
...........
compensatie autoquote:
En dat heeft wat te maken met pijpen?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik heb ook nog een Fiat busje van het werk 2.8Turbo Diesel![]()
is dat dan in ?
offtopic smurfjes![]()
![]()
dat vind jij.........quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met pijpen?![]()
![]()
Naja, mijn vriend heeft in ieder geval geluk![]()
U bent een stoute smurfquote:
SeaOfLove is smurfinnetjequote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Het is toch echt een smurfinnetje ....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef GeileSmurf het volgende:
U bent een stoute smurf![]()
![]()
@ Locusta
Gegroet mooie smurf![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
SeaOfLove is smurfinnetje![]()
Locusta is mooie smurf![]()
en jij bent blinde smurf![]()
Nu ontopic smurfjes anders worden de moderatortjes boos![]()
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
..
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
..
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Voor mijn ex was het echt een sport.
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
Dat was wel even een wennen.
Zeker omdat mijn partner daarvoor er ook niet vies van was.
En mijn ex al dus helemaal.
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
dat zeg jijquote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
[..]
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Dit is pas een vent !!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
maar ik vind het wel lekker hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
Dit is pas een vent !!![]()
pak hem vrouwelyke smurfjes![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
Shit man!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon!)
u verdiend een kusjequote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon! )
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?quote:
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
hy is nog een klein kindje dus ja![]()
![]()
![]()
vrouwenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef Pumatje het volgende:
die van mij vind het zelfs lekker om in haar mond geneukt te worden![]()
ik had het op FUFRquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.
Maar er staat toch echt 04-05-1982 hoor.
Doch vind ik je antwoord verders wel heel lief!![]()
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
dom volk moet je niet geloven, in fact zijn het de eerste letters van de naam van een djcollectief.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
ik had het op FUFR
iemand vertelde de betekenis van zyn naampje en dat was myn antwoord erop![]()
Buttercup!!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
En je hebt dus nog geen nieuwe vriendin, anders had je inmiddels wel met zekerheid kunnen stellen of je ex er waardeloos in wasquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
mijn ex deed het maar heeeeeeeel af en toe, enkel als voorspel, want als k in haar had gezeten vond ze het te vies... en volgens mij was ze nogal waardeloos er in, aangezien k slechts af en toe zo'n gevoel kreeg van WOW, maar dus heel af en toe.
maar das nu mn ex dus![]()
koop een teddybeerquote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef DropjesLover het volgende:
idd, maar k ben niet zo'n womanizer, dat k eenvoudig meiden versier en dergelijk![]()
tips iemand?
ergens heb k wel zin om ff de slet uit te hangen, al as het alleen maar om mn ex echt uit mn kop te kunnen zetten. mis dr warme lichaam nog steeds, droom over dr en dergelijk, tis al bijna n maand uit![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |