dan ga ik nog veel afzienquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En als ze gewoon volmondig ja zou zeggen en jaren frustratie er uit gooit?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik verwyfd ?Ik ry met een golf 2 1.8Naft met Turbo
...........
compensatie autoquote:
En dat heeft wat te maken met pijpen?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik heb ook nog een Fiat busje van het werk 2.8Turbo Diesel![]()
is dat dan in ?
offtopic smurfjes![]()
![]()
dat vind jij.........quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met pijpen?![]()
![]()
Naja, mijn vriend heeft in ieder geval geluk![]()
U bent een stoute smurfquote:
SeaOfLove is smurfinnetjequote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Het is toch echt een smurfinnetje ....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef GeileSmurf het volgende:
U bent een stoute smurf![]()
![]()
@ Locusta
Gegroet mooie smurf![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
SeaOfLove is smurfinnetje![]()
Locusta is mooie smurf![]()
en jij bent blinde smurf![]()
Nu ontopic smurfjes anders worden de moderatortjes boos![]()
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
..
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
..
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...quote:Op donderdag 9 november 2006 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Voor mijn ex was het echt een sport.
Maar mijn huidige girl is er niet echt een fan van, dus het komt zelden maar dan ook zelden voor nog.
Dat was wel even een wennen.
Zeker omdat mijn partner daarvoor er ook niet vies van was.
En mijn ex al dus helemaal.
En bij mijn huidige girl is het boem klap crash helemaal noppes meer in ene...
dat zeg jijquote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
[..]
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Dit is pas een vent !!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
maar ik vind het wel lekker hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
Dit is pas een vent !!![]()
pak hem vrouwelyke smurfjes![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef RobinK het volgende:
hmmm dan ga je er dus elke keer op achteruit...
Shit man!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef SlimShady het volgende:
zonde, dat ze geen zin heeft in jouw fallus.
UITMAKEN!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef FUFR het volgende:
ik weet dat het een schok voor je is maar een relatie bestaat uit meer dan pijpen alleen.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon!)
u verdiend een kusjequote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daarmee moet ik rekening houden met het feit dat ik haar eerste partner ben en haar sexueele wereld sindskort pas geopend is.
(Ook al hebben we het over vanaf afgelopen februari... zoiets duurt gewoon even, en dat respecteer ik gewoon! )
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?quote:
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
hy is nog een klein kindje dus ja![]()
![]()
![]()
vrouwenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef Pumatje het volgende:
die van mij vind het zelfs lekker om in haar mond geneukt te worden![]()
ik had het op FUFRquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerde profiel aangeklikt, begon gewoon bij zelf te twijfelen.
Maar er staat toch echt 04-05-1982 hoor.
Doch vind ik je antwoord verders wel heel lief!![]()
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een kusje als ik zeg dat zijn gebruikersnaam staat voor 'fucked up fucking rasmongool'?
dom volk moet je niet geloven, in fact zijn het de eerste letters van de naam van een djcollectief.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
ik had het op FUFR
iemand vertelde de betekenis van zyn naampje en dat was myn antwoord erop![]()
Buttercup!!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
En je hebt dus nog geen nieuwe vriendin, anders had je inmiddels wel met zekerheid kunnen stellen of je ex er waardeloos in wasquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
mijn ex deed het maar heeeeeeeel af en toe, enkel als voorspel, want als k in haar had gezeten vond ze het te vies... en volgens mij was ze nogal waardeloos er in, aangezien k slechts af en toe zo'n gevoel kreeg van WOW, maar dus heel af en toe.
maar das nu mn ex dus![]()
koop een teddybeerquote:Op maandag 13 november 2006 12:03 schreef DropjesLover het volgende:
idd, maar k ben niet zo'n womanizer, dat k eenvoudig meiden versier en dergelijk![]()
tips iemand?
ergens heb k wel zin om ff de slet uit te hangen, al as het alleen maar om mn ex echt uit mn kop te kunnen zetten. mis dr warme lichaam nog steeds, droom over dr en dergelijk, tis al bijna n maand uit![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
zwaar overtrokken hoor die reactie, natuurlijk niet alleen daaromquote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Coolcat het volgende:
[..]
OMG dat is pas triest! En haar ondertussen wel missen???![]()
Tuurlijk is dat niet de enige vorm van geile sex ... maar het hoort er toch allemaal bij ... als je niets anders doet dan altijd maar de missionarishouding ... tja ... dat kan je toch niet geil noemen!quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Astoreth het volgende:
Dus hier wordt verondersteld dat pijpen de enige vorm van geile seks is...
Wat een kankerhoer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?
Je moeder..quote:
* Kiteless checkt profile....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
het zal wel aan mij liggen maar klaarkomen in haar mond vind ik niet geil... wel om in haar gezicht te komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
bewijst niets, maar ik wijzig me profile nooit, dus ja...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
`quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Wat hij zegt. Dus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Ow? Ook tijdens gamen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Ja, je bent een echte heer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vind.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
Gelukkig heb je daar alle reden voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vindt.
oh nee he, grammarhoerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:37 schreef Adeline het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar alle reden voor..
oh nee he, dislectische boerenquote:
Achja, zolang ze maar slikt, he?quote:
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j29/n29/13459quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Adeline het volgende:
[..]
Achja, zolang ze maar slikt, he?.
Ik ben geen vrouw, zak hooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..![]()
oeps, my bad, je naam liet me even anders denken.quote:
Geeft niksquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef Adeline het volgende:
Niet dat ik slik, trouwens. Of pijp, for that matter.
Meisjes hebben gelukkig toch geen piemels.quote:
rofl inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Nette meisjes pijpen niet zeker?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Maar zij was ook zeer netjes
quote:
geen idee, ik ken ze nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
En ik ben haar vriendquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
jij ook al?quote:
Doorzetten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een reactie als "Ik vind het vies" een kut smoes vind. Ik bedoel zo smerig is het nou ook weer niet. Ik bef zelf wel hoewel het ook niet altijd even lekker smaakt, maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Soms moet je een beetje doorbijten om je partner te bevredigen en alleen neuken...tja, t is zo saai. :p
ik had het net andersom, mn (ex) vriendin wilde niet met me zoenen als k haar net gebeft hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Coolcat het volgende:
Waar ik pas op afknap is als je een jongen hebt gepijpt en hij je daarna niet eens wil zoenen!! Dat vind ik zo triest, ben je gewoon vies van jezelf, maar wil wel perse gepijpt worden...
Ik bedoelde dat ze ging kotsen van de lul in je keel je weet wel hetzelfde als je je vinger in je keel doetquote:Op woensdag 15 november 2006 01:52 schreef KlaasOosterbos het volgende:
"Ze wil het niet want het smaakt vies" = geen geldige reden?!
"Ïk zoen haar wel daarna, maar kom niet in haar mond" ...want dat zoent niet lekker achteraf?!
Is het nou wel of niet vies volgens de fallusdragers ?
"Beffen is ook niet altijd even lekker"...Jongens toch..een waslap eroverheen en anders snel een check op buitenlichamelijke bacteriën!!
Kijk vrouwen in gezonde staat smaken zoet of naar niks; sperma smaakt altijd..naar erwtensoep of iets vergelijkends..tja je lust het of lust het niet! (gesteriliseerde mannen smaken overigens "lichter" voor de informatie) Hygiene heeft niets daar mee te maken, twee keer openneer en hij is schoon, de rest zit fijn schoontjes binnenin.
Wanneer een vrouw het lekker vindt dan smaakt het ook goed..dan is er geen gekock![]()
Ik denk dat menig heteroman het zelf erg moeilijk zou vinden zo'n ding in z'n strot geduwt te krijgen..dus pak het poesje met fluwelen handschoentjes aan totdat ze de smaak te pakken heeft!
Voor jullie info; het smaakt mij best, voor na tussendoor of als mainmenu, lekker diep en graag zonder morsen![]()
leg uitquote:Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:
Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
Bij mij komt dat veel vaker voor. Gisteren bijv. heeft de cassiere bij AH me niet gepijptquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
Doe dat nu eens zelf dan....quote:Op donderdag 16 november 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Lieve schat, dat was lesson nr 1quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Ik moet zeggen, ik probeer het zelf wel eens met een banaan en het verbaast me hoever ik 'm naar binnen krijg.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Een must nog welquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij
Sperm slikken is overigens wel een must
Heb je helemaal gelijk in, maar ik doel dan ook meer dat het soms gewoon wel moet als je supergeil bent. Dan is het gewoon geil als je op je knieen voor me zit met je mond open op me sperm te wachten, das gewoon geil. Maar als dat nooit mag, dan ga ik dat gewoon missen, althans, dat vermoeden heb ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken![]()
![]()
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:13 schreef RobinK het volgende:
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
HÈ?!?!!?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
ze kan het er ook van af likkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
In sommige landen krijg je de doodstraf als vrouw zijnde wanneer je dienst weigerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Funksoldier het volgende:
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?
Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...
ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |