quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
zwaar overtrokken hoor die reactie, natuurlijk niet alleen daaromquote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Coolcat het volgende:
[..]
OMG dat is pas triest! En haar ondertussen wel missen???![]()
Tuurlijk is dat niet de enige vorm van geile sex ... maar het hoort er toch allemaal bij ... als je niets anders doet dan altijd maar de missionarishouding ... tja ... dat kan je toch niet geil noemen!quote:Op maandag 13 november 2006 17:23 schreef Astoreth het volgende:
Dus hier wordt verondersteld dat pijpen de enige vorm van geile seks is...
Wat een kankerhoer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
goh, helemaal zelf verzonnen met de ene hersenhelft van je, snotneus?
Je moeder..quote:
* Kiteless checkt profile....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
het zal wel aan mij liggen maar klaarkomen in haar mond vind ik niet geil... wel om in haar gezicht te komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef masterdave het volgende:
Ik denk als ik nou een vriendin zou krijgen die niet slikt, dan zou ik volgens mij echt teleurgesteld zijn. Sex is voor mij superbelangrijk en neuk het liefst de hele dag door. Maar als je dan daarna niet ff lekker in der mond mag klaarkomen wat toch wel ubergeil is, damn wat een domper. Als het NOOIT mag heb ik het dan over he. hoef echt niet altijd klaar te komen in der mond.
bewijst niets, maar ik wijzig me profile nooit, dus ja...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
`quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Wat hij zegt. Dus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Mijn god, eerst een verhaal over pijpseks neerplempen en daarna een foto van je vriendin. Hoe vreselijk galant.
Ow? Ook tijdens gamen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Ja, je bent een echte heer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
`
Oeh wat een ramp, me vriendin pijpt....
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vind.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile....
Relatie: Nee.
Gelukkig heb je daar alle reden voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Checkt profiel, hmmm jammer, geen lelijk wijf, op hetgeen na dat ik gothics gigantisch arrogante pleuriswijven vindt.
oh nee he, grammarhoerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:37 schreef Adeline het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar alle reden voor..
oh nee he, dislectische boerenquote:
Achja, zolang ze maar slikt, he?quote:
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j29/n29/13459quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking, je gebruikt immers maar ~10/15% van je hersenen.
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Adeline het volgende:
[..]
Achja, zolang ze maar slikt, he?.
Ik ben geen vrouw, zak hooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
ahhh mevrouw slikt niet en voelt zich nu aangevallen..![]()
oeps, my bad, je naam liet me even anders denken.quote:
Geeft niksquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef Adeline het volgende:
Niet dat ik slik, trouwens. Of pijp, for that matter.
Meisjes hebben gelukkig toch geen piemels.quote:
rofl inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Adeline het volgende:
Nette meisjes pijpen niet zeker?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Maar zij was ook zeer netjes
quote:
geen idee, ik ken ze nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
Vrouwen die niet pijpen kunnen toch nooit weten wat echte geile sex is ... ikzelf vind het heerlijk om te doen .. als voorspel, tussendoor en tot mijn vriend klaarkomt ... slik :p
En ik ben haar vriendquote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef Miauwww het volgende:
jij ook al?quote:
Doorzetten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een reactie als "Ik vind het vies" een kut smoes vind. Ik bedoel zo smerig is het nou ook weer niet. Ik bef zelf wel hoewel het ook niet altijd even lekker smaakt, maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Soms moet je een beetje doorbijten om je partner te bevredigen en alleen neuken...tja, t is zo saai. :p
ik had het net andersom, mn (ex) vriendin wilde niet met me zoenen als k haar net gebeft hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Coolcat het volgende:
Waar ik pas op afknap is als je een jongen hebt gepijpt en hij je daarna niet eens wil zoenen!! Dat vind ik zo triest, ben je gewoon vies van jezelf, maar wil wel perse gepijpt worden...
Ik bedoelde dat ze ging kotsen van de lul in je keel je weet wel hetzelfde als je je vinger in je keel doetquote:Op woensdag 15 november 2006 01:52 schreef KlaasOosterbos het volgende:
"Ze wil het niet want het smaakt vies" = geen geldige reden?!
"Ïk zoen haar wel daarna, maar kom niet in haar mond" ...want dat zoent niet lekker achteraf?!
Is het nou wel of niet vies volgens de fallusdragers ?
"Beffen is ook niet altijd even lekker"...Jongens toch..een waslap eroverheen en anders snel een check op buitenlichamelijke bacteriën!!
Kijk vrouwen in gezonde staat smaken zoet of naar niks; sperma smaakt altijd..naar erwtensoep of iets vergelijkends..tja je lust het of lust het niet! (gesteriliseerde mannen smaken overigens "lichter" voor de informatie) Hygiene heeft niets daar mee te maken, twee keer openneer en hij is schoon, de rest zit fijn schoontjes binnenin.
Wanneer een vrouw het lekker vindt dan smaakt het ook goed..dan is er geen gekock![]()
Ik denk dat menig heteroman het zelf erg moeilijk zou vinden zo'n ding in z'n strot geduwt te krijgen..dus pak het poesje met fluwelen handschoentjes aan totdat ze de smaak te pakken heeft!
Voor jullie info; het smaakt mij best, voor na tussendoor of als mainmenu, lekker diep en graag zonder morsen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |