leg uitquote:Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:
Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
Bij mij komt dat veel vaker voor. Gisteren bijv. heeft de cassiere bij AH me niet gepijptquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
Doe dat nu eens zelf dan....quote:Op donderdag 16 november 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Lieve schat, dat was lesson nr 1quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Ik moet zeggen, ik probeer het zelf wel eens met een banaan en het verbaast me hoever ik 'm naar binnen krijg.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Doe dat nu eens zelf dan....
Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter), praat daarna nog eens erover...
Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Een must nog welquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij
Sperm slikken is overigens wel een must
Heb je helemaal gelijk in, maar ik doel dan ook meer dat het soms gewoon wel moet als je supergeil bent. Dan is het gewoon geil als je op je knieen voor me zit met je mond open op me sperm te wachten, das gewoon geil. Maar als dat nooit mag, dan ga ik dat gewoon missen, althans, dat vermoeden heb ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken![]()
![]()
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:13 schreef RobinK het volgende:
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
HÈ?!?!!?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
ze kan het er ook van af likkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
In sommige landen krijg je de doodstraf als vrouw zijnde wanneer je dienst weigerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Funksoldier het volgende:
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?
Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...
ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |