abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 00:29:22 #251
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_43595731
..dan doet ze -of jij- iets niet goed..meer ontspannen zijn he, dus rustig aan met haar! (mijn fluwelen opmerking ) Over die vinger in je keel heb je toch ook zelf de controle..of stoppen jullie die perongeluk zo diep?
Succes!
Dingendoendingendoendingen..
pi_43598562
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43599252
M'n ex wou er niks van weten .

Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
JOHNNY HEITINGA
pi_43611497
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:
Maar er is een bepaalde groep die van mij niet hoeft te pijpen
leg uit
  donderdag 16 november 2006 @ 16:15:07 #255
124948 Averon
One of the good guys
pi_43611712
Dezelfde groep mensen met wie ik geen sex hoef te hebben?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43612311
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef Danaq het volgende:
Het is me tot nu toe maar 1x voorgekomen dat een meid me niet gepijpt heeft. Maar zij was ook zeer netjes en onervaren (maagd). Ik heb d'r ook niet 'gedwongen' ofzo, als 't niet vanuit de meid zelf komt hoeft 't van mij niet. Als ze 't zelf wel wil, doet ze 't wel, en is het veel leuker.
Bij mij komt dat veel vaker voor. Gisteren bijv. heeft de cassiere bij AH me niet gepijpt

[ Bericht 1% gewijzigd door BigBadPete op 16-11-2006 17:01:16 ]
pi_43612477
bij Super de Boer wel hoor?

Zegeltjes?
Nee
Pijpen?
ja, graag
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43621707
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
dames dames, gebruik de lul om je tong naar beneden te drukken, dan hoef je niet te kocken, deepthroat lesson nr 1
Doe dat nu eens zelf dan....

Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter ), praat daarna nog eens erover...

Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43625326
Tja ik pijp liever niet! Bij mijn ex af en toe wel eens gedaan, omdat hij het wel lekker vond. Maar ik persoonlijk vind het niks en voor mij heeft het echt geen toegoevoegde waarde aan de sex partij
pi_43627405
-Op vraag van de gebruiker verwijderd-

[ Bericht 59% gewijzigd door Tally op 22-03-2007 10:26:35 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_43628928
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Koop een winterpeen ja, laat deze eens rustig aan je keel in zakken en vertel me dan eens of dat zo dodelijk simpel is, doe het daarna ook nog eens even vlotjes, gewoon even doordrukken(even erdoorheen meisje, het wordt zo beter ), praat daarna nog eens erover...

Beter nog, doe het niet zelf, maar laat het eens doen, geloof me , dat maakt alles anders, als je het zelf wel kan is het niet gezegt dat het lukt als iemand anders het doet.
Lieve schat, dat was lesson nr 1 dat het daarna nog steeds niet makkelijk is weet ik ook wel, maar het is wel een goeie tip om mee te beginnen dunkt mij.
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:25:19 #262
159159 onsite
ik ben hier
pi_43629079
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, ik probeer het zelf wel eens met een banaan en het verbaast me hoever ik 'm naar binnen krijg.

Mijn meis, die een stuk jonger is, pijpt gelukkig met plezier en ze neemt mijn sjekkel een aanzienlijk stuk in d'r mond Alleen zij zei laatst dat dát volgens haar deepthroath is. Ach ja ze is nog jong en als ik dan uitleg wat/hoe het wel is wordt er weer 's gezegd "jaja, jij weet dat natuurlijk allemaal wel"
De films waar ook pikken geslikt worden moeten nog komen
pi_43629218
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij

Sperm slikken is overigens wel een must
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:12:02 #264
161838 KlaasOosterbos
...beter bijdehand dan één.
pi_43630988
Ik heb wel eens gehoord van een paar vriendinnen dat zij "het" even bewaren en dan gauw uitspugen!
Ten eerste is dat in kwestie viese smaak onwijs dom daar je smaakpapillen op je tong zitten (wiskey gorgelen is bekant net zo vies) en ten tweede vind ik het niet respectvol en jamaha (japanners maken alles half af)
Je neemt het helemaal óf je stopt optijd en richt richting het plafond, je gezicht of waardan ook of gaat er gauw op zitten..maar uitspugen nee dat vindt ik een teken van jeegh.."oh dat was lekker lieverd"
Dingendoendingendoendingen..
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:08:59 #265
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_43637579
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:38 schreef masterdave het volgende:
Als mij pik geslikt wordt, ben ik niet blij

Sperm slikken is overigens wel een must
Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:13:25 #266
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43637701
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43637731
Vrouwen die niet slikken

Het is gezond, zekersteweten lekker voor het vrouwtje (tenzij je een bier en koffiezuipende dikzak hebt, maar ja, die pijp je als het goed is uberhaupt niet), makkelijk want het laat geen rommel achter, en de dominantie van de man is ook maa weer eens duidelijk.

Vrouwen die slikken
Kutkloon.
pi_43637762
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:

[..]

Een must nog wel
Nou ben ik iemand die wel slikt, maar ik beslis nog steeds of en wanneer ik slik, kan er zomaar ineens geen trek in hebben om te slikken
Heb je helemaal gelijk in, maar ik doel dan ook meer dat het soms gewoon wel moet als je supergeil bent. Dan is het gewoon geil als je op je knieen voor me zit met je mond open op me sperm te wachten, das gewoon geil. Maar als dat nooit mag, dan ga ik dat gewoon missen, althans, dat vermoeden heb ik.
GamerTag
pi_43637777
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:13 schreef RobinK het volgende:
slikken is absoluut geen must... vind het ook niet geil.
het mag wel hoor maar ik spuit liever in haar gezicht, dat is pas een geil gezicht
Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
Kutkloon.
pi_43637845
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ja, en dan na anderhalve minuut een met yoghurt bedekt gezicht met een vrouwmensch in paniek eraan in paniek rennend naar de douche zien terwijl jij stuiptrekkingen van het lachen hebt omdat ze het onder de seks wel geil vond maar nu haast maakt het kwakje van dr smoel te halen
HÈ?!?!!?
GamerTag
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:05 #271
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43637903
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

ze kan het er ook van af likken
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43638531
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef RobinK het volgende:

[..]

ze kan het er ook van af likken
dan heeft ze een lange tong...
pi_43696451
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Funksoldier het volgende:
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?

Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...

ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..
In sommige landen krijg je de doodstraf als vrouw zijnde wanneer je dienst weigerd.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')