Maar ik moet jou wel gelovenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat shirtje er overheen![]()
Mooi topic he pik?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
ik ben echt 31 hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Klote Bommie![]()
En nee dat ga ik niet uitleggen![]()
Wat heeft bier hiermee te makenquote:
Al klaar, doekjequote:
van donker bier krijg je nog grotere jopenquote:
Ik had iets vergelijkbaars klaar staanquote:
kon het niet aan toeval of kribbet overlatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben echt 31 hoorvraag Bommie maar
maar dan ipv bommie stond er kribbiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Pleonasmequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon het niet aan toeval of kribbet overlaten
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.htmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
van donker bier krijg je nog grotere jopen
je gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zus![]()
Zou nooit een topic met mijn eigen naam erin openenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar dan ipv bommie stond er kribbie![]()
nooit van gehoord,maar heb dat ook niet nodigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.html
Het is echt lekker![]()
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
je gaat door voor de koelkastwel niemand zeggen dat die bommie mijn broer is he
schaam me al genoeg
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
gefeliciteerd met de honderd en superbedankt! jullie bezorgen me steevast op zijn minst een glimlach en dikwijls een schaterlach![]()
al vragen mijn collegaatjes bij de nachtploeg zich vaak af wat er nu eigenlijk zo grappig en leuk kan zijn om 3u 's nachts als je moet werken
Echt een lekker biertje, de eigenaar kwam geregeld bij mij in de kroeg want we waren de enige kroeg die het op tap hadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
nooit van gehoord,maar heb dat ook niet nodig![]()
En je gaat ook met dit zooite mee doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
gefeliciteerd met de honderd en superbedankt! jullie bezorgen me steevast op zijn minst een glimlach en dikwijls een schaterlach![]()
al vragen mijn collegaatjes bij de nachtploeg zich vaak af wat er nu eigenlijk zo grappig en leuk kan zijn om 3u 's nachts als je moet werken
Ik schaam me kapot dat ons zwarte schaap in limburg woontquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:
http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp
![]()
kan ik niet bij jou terecht voor morele steun ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:
http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp
![]()
Leuk bericht!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Familie van Bommie mag niet in mijn buurt komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou terecht voor morele steun ?
Die van ons ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot dat ons zwarte schaap in limburg woont![]()
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
En je gaat ook met dit zooite mee doen![]()
Elke newbie zal als een lang verloren vriend behandeld worden![]()
En deze newbie laat je met rustquote:
Kribbet vindt zelf zijn lul welquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.
En jullie gastvrijheid naar groentjes toe is legendarisch. Zal ik alvast beginnen met op men eigen kop te zitten? Ik ben een domme belg
Oke, in stijl van SC: poepen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.
En jullie gastvrijheid naar groentjes toe is legendarisch. Zal ik alvast beginnen met op men eigen kop te zitten? Ik ben een domme belg
quote:
quote:
ik ook tot kribbie zijn naaktfoto stuurdequote:
poepen op zijn vlaams of op zijn nederlands? groooot verschil hoor...quote:
Die had ik je prive gePMtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook tot kribbie zijn naaktfoto stuurde![]()
vroeg je niet om je piemol er af te scherenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik je prive gePMtJe wilde zien of ik kaal was
![]()
Wie laat jij in vredesnaam toe danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
We zijn altijd heel erg lief tegen newbies (behalve Bommie maar dat is altijd een lul)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Het was geen sollicitatie hoor Kribbet... Eerder een erkenning van de oldbies. Mag ik gewoon leuk meedoen voor je eerst op mijn kop gaat zitten? Tof!![]()
[..]
poepen op zijn vlaams of op zijn nederlands? groooot verschil hoor...![]()
Ik heb een vleeslulquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
vroeg je niet om je piemol er af te scheren
Jaloers zekerquote:
Kan je tegenop zekerquote:
Maar iets terug sturen zoals je beloofde zit er weer niet inquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
quote:
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdohquote:
Was te verwachtenquote:
Een bloedlul is stukken groter maar ik sta onder de douche bij Feyenoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdoh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie laat jij in vredesnaam toe danEn waarom ga je die dingetjes uploaden
![]()
Kut Gladys![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was te verwachten
Alleen een grote bek over mij, als ik er niet ben![]()
eeeeendjequote:
Too much infoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een bloedlul is stukken groter maar ik sta onder de douche bij Feyenoord![]()
quote:
Heb je niks beters, jullie lijken kribje welquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdoh![]()
![]()
quote:
nou zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Heb je niks beters, jullie lijken kribje wel![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Heb je niks beters, jullie lijken kribje wel![]()
Ik zei het tochquote:
Sorry, die was wat te grof onder de gordelquote:
quote:
Jij bent ex crewquote:
Ik lees nog mee... Leuk dat je er weer bent! Ik heb je leuke commentaren wel gemist... Al geef ik toe dat ik dat nog niet luidop gezegd hebquote:
T zou kunnen dat H de Vries dat isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent ex crew![]()
Weet jij trouwens wie jouw plek daar heeft ingenomen, ik denk die henk de vries namelijk![]()
Je bent de leukste lurker/kloon die ik vandaag tegenkomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:29 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Ik lees nog mee... Leuk dat je er weer bent! Ik heb je leuke commentaren wel gemist... Al geef ik toe dat ik dat nog niet luidop gezegd hebVrees dat ik in het begin de kat nog een beetje uit de boom kijk voor ik volle bak mee ga doen.
Niet? ik hoorde allemaal leuke verhalenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T zou kunnen dat H de Vries dat ismaargoed dat zal allemaal wel, en nee heb geen voorkeurs-positie zoveel heb ik namelijk niet gedaan in de tijd dat ik crew was
Nou dan zou ik graag een linkje willen hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet? ik hoorde allemaal leuke verhalen
Lurker is iemand die nauwelijks iets plaatst maar wel meeleest, en een kloon is dat je meerdere accounts gebruikt om mee te postenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:34 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Een kloon ben ik niet, dus dat maakt me dan een lurker? Help me effe want geen idee wat dat dan weer betekent![]()
Meelezen en niks zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:34 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Een kloon ben ik niet, dus dat maakt me dan een lurker? Help me effe want geen idee wat dat dan weer betekent![]()
Dat zoek je maar ff lekker zelf op, te lang geledenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik graag een linkje willen hebben
Oja, dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zoek je maar ff lekker zelf op, te lang geleden![]()
Was iets met verkeerde knopjes, en iets deleten geloof ik
Dat is een prequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog welWas een hele toestand maargoed, ik pas niet in Crew (blog omdat ik niet genoeg inspiratie en tijd heb en forum omdat ik geen politie agentje zou willen spelen, ik kan dat niet)
En dat heb ik nietquote:
Een vlaamsequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Lees nog maar mee vanaf deze BB. Doe ook nog maar kort nachtwerk. En twijfelde een beetje omdat hier in Belgie volume van internet beperkt is en ik enkel streams vind van minstens 400kb. Die hou ik voor de feestjes![]()
En ik dacht, als ik niet kijk, kan ik niet posten. Maar dat is het geweldige van SCHet is hier gewoon altijd gezellig.
En PC, ik laat je vannacht nog in de waan dat het speciaal voor jou was. Morgen terug met de voetjes op de grond, goed?
Daar hoef je geen mod voor te zijn heb ik ondervondenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat heb ik niet(ergens maar beter ook, het zou de verhoudingen die ik nu heb behoorlijk kunnen verstoren en dat zou jammer zijn)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te zijn/worden heb ik ondervonden![]()
Helaas niet altijd, ik heb de toestand toen gelezen en dat je voorgoed FOK! wilde verlaten maar gelukkig ben je nu weer terugquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te zijn heb ik ondervonden![]()
Had er al 3 geprobeerd op de vorige pagina, maar was nog niet helemaal overtuigd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een vlaamse![]()
Je eerste post hier was toch net, waarin je mij weer verwelkomde
Vind je het dan gek dat het voor mij liefde op de eerste post is?![]()
Maar het is dus puur toeval![]()
![]()
Wat er ook is, sterkte en als je vragen hebt of je wil iets kwijt, stuur een PM of mailquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
komt morgen nog wel terug,heb effe steun nodig elders![]()
![]()
Aah moet beter research doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Had er al 3 geprobeerd op de vorige pagina, maar was nog niet helemaal overtuigd.
En toen kwam jij terug... en ik ook. Maar daarom zie ik je niet minder graag hoor
Heb ik weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
komt morgen nog wel terug,heb effe steun nodig elders![]()
![]()
Die muzieklinks dat trek ik niet , dat weet je he, DJ bongquote:
Ik doe mijn best, en het is de moeite waard (maybe niet altijd)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die muzieklinks dat trek ik niet , dat weet je he, DJ bong
Werkze en leuk dat je ff kwam meepostenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:05 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Hier begint het werk weer, dus zal nog maar een beetje gaan doen waar ik eigenlijk voor betaald word![]()
Tot een volgende, ik vond het een fijne eerste dag![]()
PC speciaal voor jou![]()
En jouw sig is met enorme voorsprong mijn meest favoriete ooit![]()
Ik vond het ook weer een fijns eerste dag, en dat heeft alles met jou te maken, ook al was dat eerst berust op een misverstand, maar dat ben je weer aan het inhalenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:05 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Hier begint het werk weer, dus zal nog maar een beetje gaan doen waar ik eigenlijk voor betaald word![]()
Tot een volgende, ik vond het een fijne eerste dag![]()
PC speciaal voor jou![]()
En jouw sig is met enorme voorsprong mijn meest favoriete ooit![]()
Wat jij wilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en het is de moeite waard (maybe niet altijd)
eendjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil
Ik ben niet moeilijk vandaag
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil
Ik ben niet moeilijk vandaag
And here it is: Into the Dreamquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook nietWil nog wel een nummertje fabriceren dus moment
Dan gooi je er toch weer ff een nummertje tegenaanquote:
Had je mn vorige dan al beluisterd? (into the dream)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan gooi je er toch weer ff een nummertje tegenaan
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je mn vorige dan al beluisterd? (into the dream)
Ik heb de uitzending gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom anders op 'Ik Vertrek' lekker kletsen, een IRL
Heb je hem weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom anders op 'Ik Vertrek' lekker kletsen, een IRL
Geen idee, maar was een leuke uitzending iigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je weet wel die buurman die geen buurman schijnt te zijn....
Goedemorguh Litha!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:00 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen
Eendje is weer terug zie ik!
Morgen Bommie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorguh Litha!
Ja balen he!
smorgens, neem wat extra suiker meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Bommie.En nee, niet balen. We kunnen wel wat meer mensen in de SC gebruiken. Straks ben je nog overspannen van al dat posten.
En ik ben weer weg: boodschappen doen.
overspannen van posten ..yeah rightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Bommie.En nee, niet balen. We kunnen wel wat meer mensen in de SC gebruiken. Straks ben je nog overspannen van al dat posten.
En ik ben weer weg: boodschappen doen.
dat over jezelf zeggen?quote:
vraag je om complimentjes?quote:
quote:
Kom eens deze kant op dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:24 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat er niemand toe in staat is!![]()
OM je te zien huiliën?quote:
Morgen Bommiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:45 schreef versabommie het volgende:
Morguh Manu!
Nee lieverd, maar dan hoef je me niet weg te sturen als ik met mijn kopje voor de deur staquote:
Antenne verrot?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen Bommie
M'n draadloos is er vannacht gvd mee opgehouden![]()
Even proberen te repareren
grrrrrrrrrrrr ja iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat werkt effectiever dan een pak slaag.![]()
Jou zal ik toch nooit wegsturen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar dan hoef je me niet weg te sturen als ik met mijn kopje voor de deur sta![]()
Lekker bakkie koffie schat, hiero, bosje bloemenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jou zal ik toch nooit wegsturen!![]()
Koffie of thee?
Nee, heb net alle instellingen weer opnieuw ingezet en aan en uit gezet en hij doet het weerquote:
Het is zóóóóó makkelijk om van jou te winnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrr ja iddvrouwen!
Koffie? Dan moet ik even terug naar de winkel. En je had gelijk: de suiker is ook op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker bakkie koffeii schat, hiero, bosje bloemen
sla deze opmerking nog even op...krijg je spijt vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is zóóóóó makkelijk om van jou te winnen.![]()
die versatelmodems zijn wat dat betreft perfect...die zijn zo snel ingesteld! equote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb net alle instellingen weer opnieuw ingezet en aan en uit gezet en hij doet het weer![]()
Had met dat kutding van mij behoorlijk moeite, maar hij doet het nu gelukkig weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die versatelmodems zijn wat dat betreft perfect...die zijn zo snel ingesteld! e
Belofte maakt schuld!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
sla deze opmerking nog even op...krijg je spijt van![]()
Morgen opa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Goedemorgen samen, eerst een bakkie pleur pakkuh!!!
quote:
Neuh, gewoon een ouwe zeiksnorquote:
Zit dus in dezelfde groep als Loesje en Scanaapquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een ouwe zeiksnor![]()
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.
stokje...voor steekt enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:43 schreef demins het volgende:
Dit is hét moment voor een Bommie of zelfs een Nossie!![]()
![]()
![]()
Waarom probeer je me steeds zo keihard op mijn ziel te trappen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.
Wie kaatst kan de bal verwachten enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds zo keihard op mijn ziel te trappen?
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten enzo
optie 1: je bent gewoon bang dat je harem uitgedund wordtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!
Of bedoel je het andersom? In dat geval wil ik zien waar ik mijn bal werp![]()
Een legitieme eis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!
Of bedoel je het andersom? In dat geval wil ik zien waar ik mijn bal werp![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
optie 1: je bent gewoon bang dat je harem uitgedund wordt
optie 2: die ballen werp je continu en misschien is ze wel gekwetst omdat je niet je volledige focus op haar gericht hebt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond! Brrrrrrrrrrr!
dat bedoel ik maar! en van dat "terugverwachten" is vaak weinig sprake!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een legitieme eis!Je kan het tenslotte maar twee keer doen!
![]()
Ach ga kokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond! Brrrrrrrrrrr!
Ga je Ritalin eens innemen lamzakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
die snotneus weet niet waar hij over praat
![]()
Wereldwijd misschien maar in het persoonlijke vlak toch ook maar hoogstens twee keer!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar! en van dat "terugverwachten" is vaak weinig sprake!
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!quote:
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjesquote:
Kep hier wel arsenicum voor jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjes
en als toetje fruitsalade![]()
Waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!
Zou je dan niet beter af en toe zwijgen in plaats van die brutale pubermuil open te trekken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in godsnaam doen
Ben je al onder de douche geweest? Een zoutzuur douche schijnt nogal effectief te zijn voor jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier wel arsenicum voor je![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter af en toe zwijgen in plaats van die brutale pubermuil open te trekken?
Met je ritalin, je zit op dezelfde frequentie als moi te posten nuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je al onder de douche geweest? Een zoutzuur douche schijnt nogal effectief te zijn voor jou
Hoi Demins, doorn in mijn oog!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:31 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Als jij je nou lekker blijft focussen op Versabommie, dan kan ik me een tijdje rustigjes inposten!![]()
Hoi Talitha, love of my life!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen SC!![]()
![]()
![]()
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjes
en als toetje fruitsalade![]()
Fijn dat je je lotsbestemming omarmd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Demins, doorn in mijn oog!![]()
![]()
![]()
Geen tijd voor Bommie. Ik moet me zo gaan focussen op het poetsen van de wc.
Mag ik die biefstuk dan ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!Mag ik je verwijzen naar de dichtsbijzijnde MacDonalds?
Ik zit nog niet in de brugklasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!Mag ik je verwijzen naar de dichtsbijzijnde MacDonalds?
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef demins het volgende:
Nog meer psychologie van de koude grond:
Je moet niet proberen Bommie te slim af te zijn, daar wordt hij alleen maar scherper van!
Nee, je moet hem zonder tromgeroffel naderen en in het duister van de nacht je slag slaan. Dan weet hij niet wat hem overkomen is en daar wordt ie helemaal gék van!![]()
Ik stuur hem je per kerende post!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik die biefstuk dan ?
Denk dat ik vanavond voor de verandering weer ga gourmetten....is toch zeker anderhalve week geleden nu
Wijsheid is niet leeftijdsgebonden. Kijk maar naar jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!
En daar weet jij alles van, he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wijsheid is niet leeftijdsgebonden. Kijk maar naar jou.![]()
En waarom was je vorig jaar dan verdwenen van dit forumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!
Beetje het idee van links lullen rechts vullen dit![]()
Nee idd. Mannetjes zoals jij hebben me compleet weggeplaagd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En waarom was je vorig jaar dan verdwenen van dit forumKon je de druk niet meer aan
quote:
Begin nou niet meteen te brullen! Het is de beste strategie, maar ik zeg niet dat ik hem ga toepassen. Jij weet wel beter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!
Beetje het idee van links lullen rechts vullen dit![]()
We kunnen toch een poging wagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil Bommie niet laten wegkwijnen en negeren is sowieso niet mijn stijl.![]()
NIET WAAR!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
Let op, afleidingsmanouvre:
Hey die Demins schijnt harige hobbitpoten te hebben!![]()
Eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
<------------------ en jij weet wel waarom
Onder de gordel is my place to be!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is onder de gordel!
Ik wil Bommie niet laten wegkwijnen en negeren is sowieso niet mijn stijl.![]()
Nog steeds onder je gordel bezig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Onder de gordel is my place to be!![]()
Niemand? Ik moet zo weer weg, dus...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog steeds onder je gordel bezig?![]()
Doe ik even een Bommie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand? Ik moet zo weer weg, dus...
Nou schieten mij ook weer alleen maar "onder de gordeltjes" te binnen!quote:
Denk je dat? Ik ben wel eens twee weken te laat gekomen. Dan ben je als partner niet blij heur!quote:
Heeft je partner wel iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik ben wel eens twee weken te laat gekomen. Dan ben je als partner niet blij heur!![]()
kreeg visite waar ik me op af kon reageren ....die zijn nu daas het huis uit hehehequote:
Het einde van de kwelling, bedoel je? En verder heb ik geen andere partner dan jij, dat weet je best!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft je partner wel iets om naar uit te kijken.![]()
Hoi Newbie!quote:
quote:
Newbie!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Niks newbie! Onze usernrs schelen bijna niks! Daarnaast heb ik nog een kloontje van twee jaar eerder achter de hand...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zat gisteren met een ex BB winnares in de sauna!![]()
Lig er helemaal klaar voor!quote:
Hoezo ex? Dat is dan toch gewoon een BB-winnaresquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
Pas maar op, anders open ik het volgende SC topic weer tegelijk met jou. Heb ik al twee keer gewonnen dus een derde keer gaat ook nog wel lukken...quote:
geneuqt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef Mike1964 het volgende:
Mag ik dan ergens naar uit gaan kijken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Het einde van de kwelling, bedoel je? En verder heb ik geen andere partner dan jij, dat weet je best!![]()
Ga nou weeeeeeeeeeg! Je moest toch weeeeeeeeeeg?
Ze was anders best de moeite waard hoor!quote:
Pronken is zooooooooooooo bb5!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze was anders best de moeite waard hoor!
Klopt...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Hoezo ex? Dat is dan toch gewoon een BB-winnares![]()
maar wie? bianca ofzo??quote:
Nee... deze houdt niet zo van mannen geloof ik....quote:
Bianca dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee... deze houdt niet zo van mannen geloof ik....
Kijk maar eens uit naar een leuk jurkje!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik dan ergens naar uit gaan kijken?![]()
Ik ben weg ja. Bezoek komt zo.![]()
Jij wel he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee... deze houdt niet zo van mannen geloof ik....
met die poten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk maar eens uit naar een leuk jurkje!![]()
Klopt als een bus! Maar ze had nog een andere ex deelneemster bij zich volgens mij. Althans, die dame kwam me ook heel bekend voor. Maar geen idee wie dat was...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wie? bianca ofzo??
weet me de winnaressen niet zo makkelijk voor de geest te halen..![]()
* zich schrap zet*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
ATTENTIONE!
![]()
Jullie worden getroffen door een ADHD Storm!
/ ATTENTIONE!
Basje? Dan zijn ze zo weer online...Basje komt al klaar als die een reclame van de playboy zietquote:
nope, die ging naar walibiquote:
Je kan het nog steeds niet hebben dat ik je topic gekaapt heb he?quote:
Hallo, mijn navigatiesysteem op dit klaverblad van liefdevolle emoties!quote:
Waar is die lamzak eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje? Dan zijn ze zo weer online...Basje komt al klaar als die een reclame van de playboy ziet![]()
was het al vergeten, dus je maakt het nu allemaal niet echt makkelijker voor jezelf he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet hebben dat ik je topic gekaapt heb he?![]()
quote:
naa één of andere aanvaring in de fb niet meer gezien...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is die lamzak eigenlijkHeb hem al een paar dagen niet gezien, zit hij de hele dag te rukken ofzo
![]()
Wie heeft hem die pornolinks doorgestuurd![]()
Plasje heeft geprobeerd iedereen die naar die verderfelijke oorties klipoogte te elimineren, TL, Klodder en Luusje...maar ze bleken allemaal een brug te ver voor hemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is die lamzak eigenlijkHeb hem al een paar dagen niet gezien, zit hij de hele dag te rukken ofzo
![]()
Wie heeft hem die pornolinks doorgestuurd![]()
Als ze weg is durf je wel weer beledigende opmerkingen over Talitha te maken! Wat is dat toch met jouw angst voor vrouwen?quote:
Yeah! Zo zie ik vrouwen het liefst!quote:
Ik vind je erg agressief vandaag...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het al vergeten, dus je maakt het nu allemaal niet echt makkelijker voor jezelf he?
Dacht dat ze er nog wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze weg is durf je wel weer beledigende opmerkingen over Talitha te maken! Wat is dat toch met jouw angst voor vrouwen?
Talitha heeft inderdaad een tamelijk milde vorm van elefantiasis, maar daar zijn speciale winkels voor, heur!
i knew that...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeah! Zo zie ik vrouwen het liefst!
assertief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind je erg agressief vandaag...
*even terug gaat lezen wie Bommie zo gepest heeft*
Die was vannacht terugquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof het nooit. en trouwens: ik wil eend terug!![]()
Mooi! en dat is wel nodig ookquote:
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meer aan...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
gaat er nog iemand posten ?
rare kleur?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meet aan...
echt!quote:
Bovendien vertrouw ik dat opschrift TNT niet...quote:
Helemaal waar! Het begin van de apocalyps. Het komt nooit meer goed met ons!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meer aan...
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..quote:
ik ging inderdaad in een rechte streep naar de FB..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..![]()
Ach die kun je gewoon aan Bommie vragen tegenwoordig geloof ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..![]()
Ik zei enkel: als je ons zoekt zitten we in het fb vannacht...en waar zaten we? nou nou nou ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach die kun je gewoon aan Bommie vragen tegenwoordig geloof ik
ik gelijk naar med... zie niks...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je mag er strax je eigen naam lezen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gelijk naar med... zie niks...
![]()
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!![]()
ehhh...in de FB?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zei enkel: als je ons zoekt zitten we in het fb vannacht...en waar zaten we? nou nou nou ?
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal banquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!![]()
Kan nooit lang meer duren volgens mij...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal ban
Bewaar hem nog maar eventjes....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Moet trouwens weer een nieuwe sig bedenken!![]()
Of zou het de moeite niet zijn?
en wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!
Waarvandaan denk jij dat ik uitzend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal ban
me toedeloe...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Moet trouwens weer een nieuwe sig bedenken!![]()
Of zou het de moeite niet zijn?
Eerst bewijs en dan ben je 3 maanden van me af hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarvandaan denk jij dat ik uitzend?Bommie, hij vraagt er zelf om!
![]()
niets, wilde je gewoon ff laten zwetenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat heb ik jou nou weer misdaan?![]()
Schandalig toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh...in de FB?
Volgens mij is de helft trouwens allang alweer gewist.
Kutnewbie!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!
???quote:
Hoi mike!quote:
de Jubileum afterparty? SVP zonder mijn naam in het topic!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
Bijna vol, heeft iedereen al een nieuwe topic verzonnen![]()
TOP! al zit hij bijna volquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik ook ff een tvp in het jubel topic zetten..![]()
Én gefeliciteerd met je elfduizendzeshonderdste post!quote:
komt voor het bakkertje...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
de Jubileum afterparty? SVP zonder mijn naam in het topic!
Een bewijs in elkaar knutselen wat jij accepteert? Hoe moeilijk kan dat zijn! Begin maar vast met afscheid nemen van je vriendjes hier op Fok!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst bewijs en dan ben je 3 maanden van me af hier
tragish idd.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Én gefeliciteerd met je elfduizendzeshonderdste post!![]()
is al up!quote:
Hey Kribbie! Bedankt voor je recept!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
Bijna vol, heeft iedereen al een nieuwe topic verzonnen![]()
gefeli pik! Lekker welkom bij de rest van de kanslozenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
tragish idd.........een verdubbeling van mijn eigen aantal in slechts een paar maanden tijd...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |