Neuh, gewoon een ouwe zeiksnorquote:
Zit dus in dezelfde groep als Loesje en Scanaapquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een ouwe zeiksnor![]()
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.
stokje...voor steekt enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:43 schreef demins het volgende:
Dit is hét moment voor een Bommie of zelfs een Nossie!![]()
![]()
![]()
Waarom probeer je me steeds zo keihard op mijn ziel te trappen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergeleken met zo'n ADHD-kleuter als jij, is iedereen een ouwe lul.
Wie kaatst kan de bal verwachten enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds zo keihard op mijn ziel te trappen?
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten enzo
optie 1: je bent gewoon bang dat je harem uitgedund wordtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!
Of bedoel je het andersom? In dat geval wil ik zien waar ik mijn bal werp![]()
Een legitieme eis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zou ze moeten weten, maar ik wil haar niet beschadigen!
Of bedoel je het andersom? In dat geval wil ik zien waar ik mijn bal werp![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
optie 1: je bent gewoon bang dat je harem uitgedund wordt
optie 2: die ballen werp je continu en misschien is ze wel gekwetst omdat je niet je volledige focus op haar gericht hebt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond! Brrrrrrrrrrr!
dat bedoel ik maar! en van dat "terugverwachten" is vaak weinig sprake!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een legitieme eis!Je kan het tenslotte maar twee keer doen!
![]()
Ach ga kokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond! Brrrrrrrrrrr!
Ga je Ritalin eens innemen lamzakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
die snotneus weet niet waar hij over praat
![]()
Wereldwijd misschien maar in het persoonlijke vlak toch ook maar hoogstens twee keer!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar! en van dat "terugverwachten" is vaak weinig sprake!
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!quote:
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjesquote:
Kep hier wel arsenicum voor jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjes
en als toetje fruitsalade![]()
Waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!
Zou je dan niet beter af en toe zwijgen in plaats van die brutale pubermuil open te trekken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in godsnaam doen
Ben je al onder de douche geweest? Een zoutzuur douche schijnt nogal effectief te zijn voor jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier wel arsenicum voor je![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter af en toe zwijgen in plaats van die brutale pubermuil open te trekken?
Met je ritalin, je zit op dezelfde frequentie als moi te posten nuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je al onder de douche geweest? Een zoutzuur douche schijnt nogal effectief te zijn voor jou
Hoi Demins, doorn in mijn oog!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:31 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Als jij je nou lekker blijft focussen op Versabommie, dan kan ik me een tijdje rustigjes inposten!![]()
Hoi Talitha, love of my life!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen SC!![]()
![]()
![]()
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biefstuk, salade en aardappelwafeltjes
en als toetje fruitsalade![]()
Fijn dat je je lotsbestemming omarmd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Demins, doorn in mijn oog!![]()
![]()
![]()
Geen tijd voor Bommie. Ik moet me zo gaan focussen op het poetsen van de wc.
Mag ik die biefstuk dan ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!Mag ik je verwijzen naar de dichtsbijzijnde MacDonalds?
Ik zit nog niet in de brugklasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het gebruikelijke menu voor een brugklasser dus!Mag ik je verwijzen naar de dichtsbijzijnde MacDonalds?
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef demins het volgende:
Nog meer psychologie van de koude grond:
Je moet niet proberen Bommie te slim af te zijn, daar wordt hij alleen maar scherper van!
Nee, je moet hem zonder tromgeroffel naderen en in het duister van de nacht je slag slaan. Dan weet hij niet wat hem overkomen is en daar wordt ie helemaal gék van!![]()
Ik stuur hem je per kerende post!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik die biefstuk dan ?
Denk dat ik vanavond voor de verandering weer ga gourmetten....is toch zeker anderhalve week geleden nu
Wijsheid is niet leeftijdsgebonden. Kijk maar naar jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij eens studeren in het grote mensenboek des levens , aapje!
En daar weet jij alles van, he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een betere strategie is volgens mij compleet negeren. Dan kwijnt ie weg als een bloempje zonder water.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wijsheid is niet leeftijdsgebonden. Kijk maar naar jou.![]()
En waarom was je vorig jaar dan verdwenen van dit forumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!
Beetje het idee van links lullen rechts vullen dit![]()
Nee idd. Mannetjes zoals jij hebben me compleet weggeplaagd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En waarom was je vorig jaar dan verdwenen van dit forumKon je de druk niet meer aan
quote:
Begin nou niet meteen te brullen! Het is de beste strategie, maar ik zeg niet dat ik hem ga toepassen. Jij weet wel beter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, mag ik je helpen herinneren dat ik vorig jaar zonder een centje pijn plots verdween van dit forum? Negeren kan maar dan zadel je andere fora met jouw probleem op en ik had jou toch een stuk socialer ingeschat!
Beetje het idee van links lullen rechts vullen dit![]()
We kunnen toch een poging wagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil Bommie niet laten wegkwijnen en negeren is sowieso niet mijn stijl.![]()
NIET WAAR!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
Let op, afleidingsmanouvre:
Hey die Demins schijnt harige hobbitpoten te hebben!![]()
Eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
<------------------ en jij weet wel waarom
Onder de gordel is my place to be!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is onder de gordel!
Ik wil Bommie niet laten wegkwijnen en negeren is sowieso niet mijn stijl.![]()
Nog steeds onder je gordel bezig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Onder de gordel is my place to be!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |