Ik vond het ook weer een fijns eerste dag, en dat heeft alles met jou te maken, ook al was dat eerst berust op een misverstand, maar dat ben je weer aan het inhalenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:05 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Hier begint het werk weer, dus zal nog maar een beetje gaan doen waar ik eigenlijk voor betaald word![]()
Tot een volgende, ik vond het een fijne eerste dag![]()
PC speciaal voor jou![]()
En jouw sig is met enorme voorsprong mijn meest favoriete ooit![]()
Wat jij wilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en het is de moeite waard (maybe niet altijd)
eendjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil
Ik ben niet moeilijk vandaag
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil
Ik ben niet moeilijk vandaag
And here it is: Into the Dreamquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook nietWil nog wel een nummertje fabriceren dus moment
Dan gooi je er toch weer ff een nummertje tegenaanquote:
Had je mn vorige dan al beluisterd? (into the dream)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan gooi je er toch weer ff een nummertje tegenaan
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je mn vorige dan al beluisterd? (into the dream)
Ik heb de uitzending gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom anders op 'Ik Vertrek' lekker kletsen, een IRL
Heb je hem weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom anders op 'Ik Vertrek' lekker kletsen, een IRL
Geen idee, maar was een leuke uitzending iigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je weet wel die buurman die geen buurman schijnt te zijn....
Goedemorguh Litha!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:00 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen
Eendje is weer terug zie ik!
Morgen Bommie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorguh Litha!
Ja balen he!
smorgens, neem wat extra suiker meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Bommie.En nee, niet balen. We kunnen wel wat meer mensen in de SC gebruiken. Straks ben je nog overspannen van al dat posten.
En ik ben weer weg: boodschappen doen.
overspannen van posten ..yeah rightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Bommie.En nee, niet balen. We kunnen wel wat meer mensen in de SC gebruiken. Straks ben je nog overspannen van al dat posten.
En ik ben weer weg: boodschappen doen.
dat over jezelf zeggen?quote:
vraag je om complimentjes?quote:
quote:
Kom eens deze kant op dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:24 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat er niemand toe in staat is!![]()
OM je te zien huiliën?quote:
Morgen Bommiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:45 schreef versabommie het volgende:
Morguh Manu!
Nee lieverd, maar dan hoef je me niet weg te sturen als ik met mijn kopje voor de deur staquote:
Antenne verrot?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen Bommie
M'n draadloos is er vannacht gvd mee opgehouden![]()
Even proberen te repareren
grrrrrrrrrrrr ja iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat werkt effectiever dan een pak slaag.![]()
Jou zal ik toch nooit wegsturen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar dan hoef je me niet weg te sturen als ik met mijn kopje voor de deur sta![]()
Lekker bakkie koffie schat, hiero, bosje bloemenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jou zal ik toch nooit wegsturen!![]()
Koffie of thee?
Nee, heb net alle instellingen weer opnieuw ingezet en aan en uit gezet en hij doet het weerquote:
Het is zóóóóó makkelijk om van jou te winnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrr ja iddvrouwen!
Koffie? Dan moet ik even terug naar de winkel. En je had gelijk: de suiker is ook op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker bakkie koffeii schat, hiero, bosje bloemen
sla deze opmerking nog even op...krijg je spijt vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is zóóóóó makkelijk om van jou te winnen.![]()
die versatelmodems zijn wat dat betreft perfect...die zijn zo snel ingesteld! equote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb net alle instellingen weer opnieuw ingezet en aan en uit gezet en hij doet het weer![]()
Had met dat kutding van mij behoorlijk moeite, maar hij doet het nu gelukkig weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die versatelmodems zijn wat dat betreft perfect...die zijn zo snel ingesteld! e
Belofte maakt schuld!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
sla deze opmerking nog even op...krijg je spijt van![]()
Morgen opa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Goedemorgen samen, eerst een bakkie pleur pakkuh!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |