Maar ik moet jou wel gelovenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat shirtje er overheen![]()
Mooi topic he pik?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
ik ben echt 31 hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Klote Bommie![]()
En nee dat ga ik niet uitleggen![]()
Wat heeft bier hiermee te makenquote:
Al klaar, doekjequote:
van donker bier krijg je nog grotere jopenquote:
Ik had iets vergelijkbaars klaar staanquote:
kon het niet aan toeval of kribbet overlatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben echt 31 hoorvraag Bommie maar
maar dan ipv bommie stond er kribbiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Pleonasmequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon het niet aan toeval of kribbet overlaten
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.htmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
van donker bier krijg je nog grotere jopen
je gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zus![]()
Zou nooit een topic met mijn eigen naam erin openenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar dan ipv bommie stond er kribbie![]()
nooit van gehoord,maar heb dat ook niet nodigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.html
Het is echt lekker![]()
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
je gaat door voor de koelkastwel niemand zeggen dat die bommie mijn broer is he
schaam me al genoeg
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
gefeliciteerd met de honderd en superbedankt! jullie bezorgen me steevast op zijn minst een glimlach en dikwijls een schaterlach![]()
al vragen mijn collegaatjes bij de nachtploeg zich vaak af wat er nu eigenlijk zo grappig en leuk kan zijn om 3u 's nachts als je moet werken
Echt een lekker biertje, de eigenaar kwam geregeld bij mij in de kroeg want we waren de enige kroeg die het op tap hadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
nooit van gehoord,maar heb dat ook niet nodig![]()
En je gaat ook met dit zooite mee doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
gefeliciteerd met de honderd en superbedankt! jullie bezorgen me steevast op zijn minst een glimlach en dikwijls een schaterlach![]()
al vragen mijn collegaatjes bij de nachtploeg zich vaak af wat er nu eigenlijk zo grappig en leuk kan zijn om 3u 's nachts als je moet werken
Ik schaam me kapot dat ons zwarte schaap in limburg woontquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:
http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp
![]()
kan ik niet bij jou terecht voor morele steun ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:
http://www.korrelatie.nl/content/html/17.asp
![]()
Leuk bericht!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Familie van Bommie mag niet in mijn buurt komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik niet bij jou terecht voor morele steun ?
Die van ons ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot dat ons zwarte schaap in limburg woont![]()
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
En je gaat ook met dit zooite mee doen![]()
Elke newbie zal als een lang verloren vriend behandeld worden![]()
En deze newbie laat je met rustquote:
Kribbet vindt zelf zijn lul welquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.
En jullie gastvrijheid naar groentjes toe is legendarisch. Zal ik alvast beginnen met op men eigen kop te zitten? Ik ben een domme belg
Oke, in stijl van SC: poepen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Tja, je moet iets om wakker te blijven! En streams kijken lukt niet, dus blijf ik alvast wijselijk uit de COS.
En jullie gastvrijheid naar groentjes toe is legendarisch. Zal ik alvast beginnen met op men eigen kop te zitten? Ik ben een domme belg
quote:
quote:
ik ook tot kribbie zijn naaktfoto stuurdequote:
poepen op zijn vlaams of op zijn nederlands? groooot verschil hoor...quote:
Die had ik je prive gePMtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook tot kribbie zijn naaktfoto stuurde![]()
vroeg je niet om je piemol er af te scherenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik je prive gePMtJe wilde zien of ik kaal was
![]()
Wie laat jij in vredesnaam toe danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
We zijn altijd heel erg lief tegen newbies (behalve Bommie maar dat is altijd een lul)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Het was geen sollicitatie hoor Kribbet... Eerder een erkenning van de oldbies. Mag ik gewoon leuk meedoen voor je eerst op mijn kop gaat zitten? Tof!![]()
[..]
poepen op zijn vlaams of op zijn nederlands? groooot verschil hoor...![]()
Ik heb een vleeslulquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
vroeg je niet om je piemol er af te scheren
Jaloers zekerquote:
Kan je tegenop zekerquote:
Maar iets terug sturen zoals je beloofde zit er weer niet inquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
quote:
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdohquote:
Was te verwachtenquote:
Een bloedlul is stukken groter maar ik sta onder de douche bij Feyenoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdoh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie laat jij in vredesnaam toe danEn waarom ga je die dingetjes uploaden
![]()
Kut Gladys![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was te verwachten
Alleen een grote bek over mij, als ik er niet ben![]()
eeeeendjequote:
Too much infoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een bloedlul is stukken groter maar ik sta onder de douche bij Feyenoord![]()
quote:
Heb je niks beters, jullie lijken kribje welquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar zou die anders van gemaakt moeten zijn, playdoh![]()
![]()
quote:
nou zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Heb je niks beters, jullie lijken kribje wel![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Heb je niks beters, jullie lijken kribje wel![]()
Ik zei het tochquote:
Sorry, die was wat te grof onder de gordelquote:
quote:
Jij bent ex crewquote:
Ik lees nog mee... Leuk dat je er weer bent! Ik heb je leuke commentaren wel gemist... Al geef ik toe dat ik dat nog niet luidop gezegd hebquote:
T zou kunnen dat H de Vries dat isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent ex crew![]()
Weet jij trouwens wie jouw plek daar heeft ingenomen, ik denk die henk de vries namelijk![]()
Je bent de leukste lurker/kloon die ik vandaag tegenkomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:29 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Ik lees nog mee... Leuk dat je er weer bent! Ik heb je leuke commentaren wel gemist... Al geef ik toe dat ik dat nog niet luidop gezegd hebVrees dat ik in het begin de kat nog een beetje uit de boom kijk voor ik volle bak mee ga doen.
Niet? ik hoorde allemaal leuke verhalenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T zou kunnen dat H de Vries dat ismaargoed dat zal allemaal wel, en nee heb geen voorkeurs-positie zoveel heb ik namelijk niet gedaan in de tijd dat ik crew was
Nou dan zou ik graag een linkje willen hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet? ik hoorde allemaal leuke verhalen
Lurker is iemand die nauwelijks iets plaatst maar wel meeleest, en een kloon is dat je meerdere accounts gebruikt om mee te postenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:34 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Een kloon ben ik niet, dus dat maakt me dan een lurker? Help me effe want geen idee wat dat dan weer betekent![]()
Meelezen en niks zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:34 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Een kloon ben ik niet, dus dat maakt me dan een lurker? Help me effe want geen idee wat dat dan weer betekent![]()
Dat zoek je maar ff lekker zelf op, te lang geledenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik graag een linkje willen hebben
Oja, dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zoek je maar ff lekker zelf op, te lang geleden![]()
Was iets met verkeerde knopjes, en iets deleten geloof ik
Dat is een prequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog welWas een hele toestand maargoed, ik pas niet in Crew (blog omdat ik niet genoeg inspiratie en tijd heb en forum omdat ik geen politie agentje zou willen spelen, ik kan dat niet)
En dat heb ik nietquote:
Een vlaamsequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Lees nog maar mee vanaf deze BB. Doe ook nog maar kort nachtwerk. En twijfelde een beetje omdat hier in Belgie volume van internet beperkt is en ik enkel streams vind van minstens 400kb. Die hou ik voor de feestjes![]()
En ik dacht, als ik niet kijk, kan ik niet posten. Maar dat is het geweldige van SCHet is hier gewoon altijd gezellig.
En PC, ik laat je vannacht nog in de waan dat het speciaal voor jou was. Morgen terug met de voetjes op de grond, goed?
Daar hoef je geen mod voor te zijn heb ik ondervondenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat heb ik niet(ergens maar beter ook, het zou de verhoudingen die ik nu heb behoorlijk kunnen verstoren en dat zou jammer zijn)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te zijn/worden heb ik ondervonden![]()
Helaas niet altijd, ik heb de toestand toen gelezen en dat je voorgoed FOK! wilde verlaten maar gelukkig ben je nu weer terugquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te zijn heb ik ondervonden![]()
Had er al 3 geprobeerd op de vorige pagina, maar was nog niet helemaal overtuigd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een vlaamse![]()
Je eerste post hier was toch net, waarin je mij weer verwelkomde
Vind je het dan gek dat het voor mij liefde op de eerste post is?![]()
Maar het is dus puur toeval![]()
![]()
Wat er ook is, sterkte en als je vragen hebt of je wil iets kwijt, stuur een PM of mailquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
komt morgen nog wel terug,heb effe steun nodig elders![]()
![]()
Aah moet beter research doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Had er al 3 geprobeerd op de vorige pagina, maar was nog niet helemaal overtuigd.
En toen kwam jij terug... en ik ook. Maar daarom zie ik je niet minder graag hoor
Heb ik weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
komt morgen nog wel terug,heb effe steun nodig elders![]()
![]()
Die muzieklinks dat trek ik niet , dat weet je he, DJ bongquote:
Ik doe mijn best, en het is de moeite waard (maybe niet altijd)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die muzieklinks dat trek ik niet , dat weet je he, DJ bong
Werkze en leuk dat je ff kwam meepostenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:05 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Hier begint het werk weer, dus zal nog maar een beetje gaan doen waar ik eigenlijk voor betaald word![]()
Tot een volgende, ik vond het een fijne eerste dag![]()
PC speciaal voor jou![]()
En jouw sig is met enorme voorsprong mijn meest favoriete ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |