wie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben al met een lekkere vent aan t skypen![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben al met een lekkere vent aan t skypen![]()
Ah, de lafaard uit Utrecht -zonder foto in zijn fotoboek- is ook in da house.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef versabommie het volgende:
Keek net in je fobo, daar kan laxo niet tegenop!
Ben je blij me te zien of heb je downsyndroom?
Of een man van 50 die zich voordoet als een ventje van 11quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook een ventje van 11 jaar zijn
![]()
quote:
nou dan heeft ie wel een verdomd lekkere zware stem voor zijn 11 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook een ventje van 11 jaar zijn
![]()
Is gewoon mijn foto knurft!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de lafaard uit Utrecht -zonder foto in zijn fotoboek- is ook in da house.![]()
Bij Gladijs kan je alles verwachtenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of een man van 50 die zich voordoet als een ventje van 11![]()
lukt alleen niet zo hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Gladijs kan je alles verwachten![]()
Ik doe heel vaak een man na![]()
Zoiets als; "Ik ben Kribbet ik ben .. jaar en ik doe nu een man na"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Gladijs kan je alles verwachten![]()
Ik doe heel vaak een man na![]()
Gladys en ik zijn dik aan, lees je in ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef versabommie het volgende:
Een bitchfight tussen morwen en Gladys? met modder enzo ?
ben achter de schermen al flink aan het stokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gladys en ik zijn dik aan, lees je in ofzo![]()
Dat is alles? Voor een zware doorgerookte stem ga je al.............quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou dan heeft ie wel een verdomd lekkere zware stem voor zijn 11 jaar
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
dubbelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben achter de schermen al flink aan het stoken![]()
ja he schatjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
MIEP MIEP, zoeffffquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoiets als; "Ik ben Kribbet ik ben .. jaar en ik doe nu een man na"![]()
Mijn vriend vindt van wel hoorquote:
heej boefjequote:
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...quote:
yeps glijen tot en met hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is alles? Voor een zware doorgerookte stem ga je al.............![]()
wat vind je vrouw daarvan ?quote:
heb geen bikiniquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...
Ik zie ...nomen...morwen.......gladys...ik zie modder .....ik zie bikini's.....
Ik heb helemaal geen bikiniquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...
Ik zie ...nomen...morwen.......gladys...ik zie modder .....ik zie bikini's.....
NOU GLADYSquote:
laat je die thuisquote:
ik ben 31 pikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NOU GLADYSHad ik niet achter je gezocht maar ach, zodra dames boven de 40 komen
![]()
Ze vindt die voorbinddildo's helemaal te gekquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus alleen maar broekjes??
Maak iedereen gek hier!!!![]()
Ach jee, het is nog een meisjequote:
mijn geb,datum staat er ook hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach jee, het is nog een meisjeWat kunnen foto's toch een verkeerd beeld geven he??
![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus alleen maar broekjes??
Maak iedereen gek hier!!!![]()
snappiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
Ik kan ook geen moment even weg gaan heh![]()
En nee, ik ga niet terug lezen en quoten, jullie moeten allemaal opzouten. Behalve Snappie, Gladys en de rest![]()
Lekkere tettenquote:
Dat is iedereen die het snaptquote:
Bij de meeste klopt dat nietquote:
Fijn dat ik onder de rest valquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
Ik kan ook geen moment even weg gaan heh![]()
En nee, ik ga niet terug lezen en quoten, jullie moeten allemaal opzouten. Behalve Snappie, Gladys en de rest![]()
Lijkt me niet want ik snap nooit iets en zowel... is het al veel te laatquote:
tuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij de meeste klopt dat nietIk ben 19
![]()
Geil !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Fijn dat ik onder de rest valGoed dat ik t weet
![]()
Alleen jammer van dat shirtje er overheenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekkere tetten![]()
En nee, ik ben niet bi, denk ik![]()
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
vind ik ook !
jopen roeleren !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat shirtje er overheen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |