Ik vind je erg agressief vandaag...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het al vergeten, dus je maakt het nu allemaal niet echt makkelijker voor jezelf he?
Dacht dat ze er nog wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze weg is durf je wel weer beledigende opmerkingen over Talitha te maken! Wat is dat toch met jouw angst voor vrouwen?
Talitha heeft inderdaad een tamelijk milde vorm van elefantiasis, maar daar zijn speciale winkels voor, heur!
i knew that...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeah! Zo zie ik vrouwen het liefst!
assertief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind je erg agressief vandaag...
*even terug gaat lezen wie Bommie zo gepest heeft*
Die was vannacht terugquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof het nooit. en trouwens: ik wil eend terug!![]()
Mooi! en dat is wel nodig ookquote:
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meer aan...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
gaat er nog iemand posten ?
rare kleur?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meet aan...
echt!quote:
Bovendien vertrouw ik dat opschrift TNT niet...quote:
Helemaal waar! Het begin van de apocalyps. Het komt nooit meer goed met ons!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh...sinds ze alle brievenbussen oranje geschilderd hebben vind ik er niets meer aan...
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..quote:
ik ging inderdaad in een rechte streep naar de FB..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..![]()
Ach die kun je gewoon aan Bommie vragen tegenwoordig geloof ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon even naar de FB, hij heeft alweer geprobeerd een nieuwe ban te ritselen..![]()
Ik zei enkel: als je ons zoekt zitten we in het fb vannacht...en waar zaten we? nou nou nou ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach die kun je gewoon aan Bommie vragen tegenwoordig geloof ik
ik gelijk naar med... zie niks...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je mag er strax je eigen naam lezen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gelijk naar med... zie niks...
![]()
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!![]()
ehhh...in de FB?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zei enkel: als je ons zoekt zitten we in het fb vannacht...en waar zaten we? nou nou nou ?
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal banquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie ritsel je even een kwartaalban voor Manu? Thnx pik!![]()
Kan nooit lang meer duren volgens mij...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal ban
Bewaar hem nog maar eventjes....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Moet trouwens weer een nieuwe sig bedenken!![]()
Of zou het de moeite niet zijn?
en wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!
Waarvandaan denk jij dat ik uitzend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij naar het bejaardentehuis gaat wil ik een kwartaal ban
me toedeloe...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Moet trouwens weer een nieuwe sig bedenken!![]()
Of zou het de moeite niet zijn?
Eerst bewijs en dan ben je 3 maanden van me af hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarvandaan denk jij dat ik uitzend?Bommie, hij vraagt er zelf om!
![]()
niets, wilde je gewoon ff laten zwetenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat heb ik jou nou weer misdaan?![]()
Schandalig toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh...in de FB?
Volgens mij is de helft trouwens allang alweer gewist.
Kutnewbie!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst ff buurvrouw voor een maandje af laten kicken!
???quote:
Hoi mike!quote:
de Jubileum afterparty? SVP zonder mijn naam in het topic!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
Bijna vol, heeft iedereen al een nieuwe topic verzonnen![]()
TOP! al zit hij bijna volquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik ook ff een tvp in het jubel topic zetten..![]()
Én gefeliciteerd met je elfduizendzeshonderdste post!quote:
komt voor het bakkertje...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
de Jubileum afterparty? SVP zonder mijn naam in het topic!
Een bewijs in elkaar knutselen wat jij accepteert? Hoe moeilijk kan dat zijn! Begin maar vast met afscheid nemen van je vriendjes hier op Fok!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst bewijs en dan ben je 3 maanden van me af hier
tragish idd.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Én gefeliciteerd met je elfduizendzeshonderdste post!![]()
is al up!quote:
Hey Kribbie! Bedankt voor je recept!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
Bijna vol, heeft iedereen al een nieuwe topic verzonnen![]()
gefeli pik! Lekker welkom bij de rest van de kanslozenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
tragish idd.........een verdubbeling van mijn eigen aantal in slechts een paar maanden tijd...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |