Cafca je was eerder al close, alleen wat specifieker graag in de vorm van een stadsnaamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef erkel het volgende:
Vele mensen denken dat Lance pas na zijn ziekte (kanker) grote successen boekte, wat misschien op dopinggebruik zou wijzen, maar ook voor zijn ziekte heeft hij oa 1 grote titel gewonnen. Welke was dit en waar was dit?
Heb ik toch maar weer even naar driehonderd veranderdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Neleos het volgende:
Welkom bij alweer het vierhonderd-drie-en-zestigste deel van de Algemene Kennis Quiz.
Als je dat wil doen héél graag!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:53 schreef Nesle het volgende:
Zal ik ff tellen?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
of was het in noorwegen?
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 365
puntjes
Wel duidelijk dat we geen gezeik hadden met Jayhawk. Moet je dat aantal behaalde punten zien![]()
Wyccie +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Take That
Man, dat duurde lang.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:10 schreef erkel het volgende:
Manchester?
Neuh, viel wel mee. Dacht dat Londen en Liverpool de eerste twee gokken zouden zijn voordat het geraden werd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
demn moeilijk...
Tja ik was even wat anders doen.. en daardoor ook te laat...quote:
Potdorie Peace, dat bedoel ik helemaal niet. Ik weet wel dat jij wat meer te doen hebt. Ik bedoel alleen zoals ik hierboven al zeg dat het een simpele gok is. 't Is niet dat ik vraag naar één of ander dorpje uit Wales dat bestaat uit 136 letters.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef peaceman het volgende:
Tja ik was even wat anders doen.. en daardoor ook te laat...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Potdorie Peace, dat bedoel ik helemaal niet. Ik weet wel dat jij wat meer te doen hebt. Ik bedoel alleen zoals ik hierboven al zeg dat het een simpele gok is. 't Is niet dat ik vraag naar één of ander dorpje uit Wales dat bestaat uit 136 letters.
En 't was een grap: Man, dat duurde lang. Manchester.
De Gillettekatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef erkel het volgende:
wat is de naam van zo'n schattige 'donzige' kat
[afbeelding]
Ha, speelde wel mee in reclame van Gilette, maar Kniertjeuh heeft het goedquote:
kniertjeh +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef kniertjeh het volgende:
sphinx
Komt me wel bekend voor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:26 schreef kniertjeh het volgende:
![]()
wist dat ik hem goed had dus patsboem volgende vraag... *gheghe*
Welke zanger heeft bij zijn geboorte de naam Reggie Dwight gehad?
Yurithemaster 1 punt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Elton john
Jeejquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:29 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Yurithemaster 1 punt!
hij gaat lekkerrr.
Nee, het is de voorzitter van een club.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef erkel het volgende:
Wilfred Genee?
Nee, maar volgens mij ben ik de enige die Baantjer zit te kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
Ron Jans?
Juist, heb je het ook gezien? Hij kwam net uit de kamer van mevr. de Cock. Erkel +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:41 schreef erkel het volgende:
Scheringa?
idderdaad heb net little britain zitten kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij ben ik de enige die Baantjer zit te kijken.![]()
Dat is zoo tofquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
idderdaad heb net little britain zitten kijken
Nee niet gezien, maar leek mij de enige voorzitter die mediageil genoeg is om zo'n rol te spelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Juist, heb je het ook gezien? Hij kwam net uit de kamer van mevr. de Cock. Erkel +1
Was weliswaar geen algemene kennis maar wel geinig
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
idderdaad heb net little britain zitten kijken
punt...tong...dingesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef erkel het volgende:
Scheringa is DSB, DSB is schaatsen, dus een schaatsvraag![]()
Welke schaatser troefde Uytdenhaage af op de 1500 m tijdens de Winterspelen van 2002?
Yeeezzquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef PatriotOnline het volgende:
derek parra
damn, dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef erkel het volgende:
Zeilstra
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Las het vanmiddag toevallig. Mart Smeets ging 1 of andere docu maken in Australië samen met Zeilstra dus, die daar nu woont. Zo wist ik het toevallig![]()
Was ie net op tv??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfers![]()
zorg maar voor veel bier en tissuesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn gemist, maar gelukkig is er altijd nog 'uitzendinggemist'![]()
Een selectie van een paar reacties op het drankjequote:sjonny:
'zaaalig gewoon kem men oma is goe in de poep kunne pakke eerst de korst en dan de etter000000000000000hhhhhhhhh oh oh hoh zaaaaaaaaaaaaaaalig '
danny:
'zoo heerlijk spul:D al1 dan zonder jus in shotglaasje doen;) daar maak je meiden gek mee:D;)'
Oeh, je komt in de buurtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het klinkt echt als iets waar je knallende koppijn van krijgt, en die reacties zijn ook niet bemoedigend.
Is het misschien een stuiterbal?
tover = snoepgoedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een toverbal!
Jaaahquote:
Die pizzagrappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Nesle het volgende:
Pssst als je iets grappigs wil zien moet je is inzappen op ned 3. Bij de lama's zit er eentje midden achter die Patrick en chantal jansen. Op zn shirt staat bed boy. Hoe die vent steeds probeer in de camera te komenHilarisch
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar die was meer irritant dan grappig eigenlijk
Jij roept ook op alle manieren hulp inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een probleem met het branden van een DVD! Help!
Rivella????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fanta zit al meer in de buurt, maar is het nog niet. Er zijn denk ik redelijk wat mensen die die frisdrank niet echt lekker vinden
bittere citroenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, wel een vruchtensmaak. Het smaakt wat bitter
Je maakte er ook wel een inkoppertje vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bitter lemon it is!
Supersheep +1voor het afmaken.
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij roept ook op alle manieren hulp in
Maar eerder zeker met een ander merk dvd's gebrand?
Krijg je een foutmelding en zo ja: welke in welk programma?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.
I just need help![]()
neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leaving on a jet plane van John Denver?
Enne, was inderdaad inkoppertje, kreeg er genoeg van om te zeggen dat antwoorden fout zijn
Lijkt gewoon aan de dvd lijkt me dan, niet aan jou, Nero of je pcquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.
I just need help![]()
Brand probleempje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding en zo ja: welke in welk programma?
het hele liedje zelf bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, klinkt me wel bekend. Misschien heb je er een melodie bij?
hoppa: http://download.yousendit.com/879E2CF50CD0288Bquote:
Ja!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:39 schreef MaJo het volgende:
En het heet Don´t go away?
Geschreven door Noel, gezongen door Liamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
De muziek klinkt als Oasis, het accent klinkt ook als Oasis (Brits), maar ik twijfel een beetje over de stem.
En welk nummer het is kan ik ook al niet zeggen. Frustrerend.
Ze heten beide Brandon Flowers?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de zangers van Panic! at the Disco en the Killers?
Ik reken hem goed, ze heten Brendon/Brandonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heten beide Brandon Flowers?
achternaam dus wel gewoon verschillend?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, ze heten Brendon/Brandon
Schapie + 1
zET JE cAPS lOCK UIT!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef doeka het volgende:
sOMETHING _ THE bEATLES
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:04 schreef Feldhofer het volgende:
River deep, mountain high
dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef Feldhofer het volgende:
Strepen, geen zwarte trouwens.....
Precies, ik heb ze trouwens weg gestuurd, hier geen incestquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef Supersheep het volgende:
De witte streepjes
En hoe heten broer en zus van The White Stripes dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Precies, ik heb ze trouwens weg gestuurd, hier geen incest
Jack en Meganquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En hoe heten broer en zus van The White Stripes dan?
Duh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Het zijn geen zus en broer.
wat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dan zeg ik wel James Watt.
Jeejquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef Feldhofer het volgende:
Yurithemaster +1
Het hele rijmpje graagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Supersheep het volgende:
The 5th of November
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Maakt het rijmpje af
Remember remember ...
Ik reken het goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
weet niet of ik hem nog helemaal weet maar iets van:
Remember remember the fifth of November
Gunpowder treason plot.
I see no reason why gunpowder or treason
Should be forgot
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef MaJo het volgende:
Zie dat ik net weer twee inkoppertjes gemist hebBen lekker bezig
Nee, de man van de weerstand wil ik weten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
U is spanning dus de wet van spanning maar dat wil j zeker niet horen?
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Ohm?
Jeejquote:
De naam van het geheel bedoel ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
De naam van het geheel van de bestuurders? Of bedoel je de namen van die individuen?
Wel Heren maar niet van amstelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heren van Amstel?
Het waren er meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Heren van Zeven?
Omdat het bakblik die vorm heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...dit is het beste waar ik mee kan komen
Waarom zit er een gat in een donut
Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit een gat in een donut om het bakken makkelijker te maken: daardoor is er geen midenkern die langzamer gaar wordt dan de rest, zodat de donut nu in een keer geheel klaar is.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat het bakblik die vorm heeft![]()
Maken we gelijk een follow-up van:quote:
Jeejquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frituren is idd gebruikelijk
Yurithemaster +1
Ik weet nog zo'n blokker tv-ad voor een donutmaker: was een soort trechter met een hendel om donuts te maken die je direct in het vet kon gooien
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef Homdeck het volgende:
alva
Inderdaad niet zo heel speciaal, maar geen zin om naar de lokale kroeg te gaan, en deze waren nog bij de supermarkt te krijgen. Misschien dat ik morgen langsga bij Bert's bierhuis voor wat bier van Young's, of fijne Belgische bieren (Belgische zure ales!quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry als ik soms wat wazig overkom: moet eigenlijk gaan slapen en heb speciaalbier gedronken
Amstel Gold (afrader, behalve als je van Duvel houdt)
Amstel Bock (aanrader, veel beter dan Grolsch Herfstbok) en
Hertog Jan Grand Prestige (sowieso een aanrader)
Al lang gehad, toch bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Grolsch Kanon moet je eens proberen aangezien je van zware bieren houdt.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Isle of Man!
leffe triple ook al getest? is ook ok.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al lang gehad, toch bedankt voor de tip. Overigens vind ik kasteelbier bruin meestal lekkerder (redelijk wat AH winkels hebben die in het assortiment)
En meeste zware bieren vind ik lekker ja. In elk geval degenen die ik tot nu toe heb gehad.
Rochefort 6, 8 en 10 gehad, en ik weet niet of ik de 8 of 10 lekkerder vind. De 6 in elk geval nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou dan eerder gaan voor een Rochefort of een Tripel Karmeliet ofzo.
Of als je van beschimmelde hazelnoten houdt: Guinness
Chef!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als Danish Blue fout is: Stilton
Danish blue lijkt me idd, lekker op pizza's!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
Danisch Blue?
Dat idee hebben een aantal vrienden van mij en ik ook al 2 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Westvleteren is wel lastig te krijgen... het lijkt me wel een keer leuk (nu ik mijn rijbewijs heb) om een biertocht te maken door België, en dan in een korte periode (week of 2) een aantal brouwerijen te bezoeken. Nadeel is alleen dat je dan ook terug moet rijden...
Dat lijkt me geen kaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:01 schreef Neleos het volgende:
Dat lijkt me geen kaas waar je meer dan een centimeter van moet opeten.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:58 schreef Neleos het volgende:
Roquefort?
Was een goede afleveringquote:
huh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al dat gepraat over bier, bah.
Neleos +1
Nee, zaterdag op zondag. Laatste weekend van oktober gaat wintertijd in, en dan gaat de klok een uur achteruit, dus je hebt een uur extraquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
is dat vannacht?
Kut....ik ga ook slapen trouwens...voor of achteruit?
Mufasa is de vader ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, Scar.
Musafa is de vader. (toch?)
Geen ideequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet het stinkdier uit Bambi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |