Flitspaal +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef Flitspaal het volgende:
Memento!
Mooi lijstje, The Constant Gardener ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:08 schreef FerryB het volgende:
Man die vraag wist ik 100% . Ik was net even een goede film aan het uitzoeken voor iemand hier. Grrr
Memento is zo'n goede film. Offtopic:
Al mijn films voor de geinstresseerde:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/ferryb
De Giroquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef cafca het volgende:
welke andere grote wielerronde begon in 2002 in Nederland, en in welke stad was dat?
in groningen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:24 schreef cafca het volgende:
De Giro is goed (eneco tour is geen grote ronde, sorry) . En Maastricht is een heel eind uit de buurt..
Yup. mooi lijstje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Cafca mijn laatste aankopen gezien?
Mijn eerste gedacht was ook Groningen maar toen begon ik logisch na te denken. Niet altijd goed dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]voor de gelegenheid hernoemd naar Gironingen
Flitspaal +1
Wat doe je jezelf aan!quote:
Ach, Groningen is bijna even logisch als Maastricht in de ronde van Italiëquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mijn eerste gedacht was ook Groningen maar toen begon ik logisch na te denken. Niet altijd goed dus
Ik was eigenlijk niet eens van plan om weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan!
Ik zit hier trouwens al zo'n beetje sinds 14.00 uur(lange tijd maar korte tijden aanwezig geweest, maar toch
)
erkel +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef erkel het volgende:
Motorola
Anders staan ze toch raar te kijken lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet eens van plan om weg te gaan.![]()
Maar mijn ouders kwamen terug van een weekje vakantie en dan moet je wel even blij doen enzo he![]()
WK weg, maar waar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef erkel het volgende:
Vele mensen denken dat Lance pas na zijn ziekte (kanker) grote successen boekte, wat misschien op dopinggebruik zou wijzen, maar ook voor zijn ziekte heeft hij oa 1 grote titel gewonnen. Welke was dit en waar was dit?
oh nee dat was casartelliquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
Olympisch kampioen in 1992
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |