Jij roept ook op alle manieren hulp inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een probleem met het branden van een DVD! Help!
Rivella????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fanta zit al meer in de buurt, maar is het nog niet. Er zijn denk ik redelijk wat mensen die die frisdrank niet echt lekker vinden
bittere citroenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, wel een vruchtensmaak. Het smaakt wat bitter
Je maakte er ook wel een inkoppertje vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bitter lemon it is!
Supersheep +1voor het afmaken.
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij roept ook op alle manieren hulp in
Maar eerder zeker met een ander merk dvd's gebrand?
Krijg je een foutmelding en zo ja: welke in welk programma?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.
I just need help![]()
neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leaving on a jet plane van John Denver?
Enne, was inderdaad inkoppertje, kreeg er genoeg van om te zeggen dat antwoorden fout zijn
Lijkt gewoon aan de dvd lijkt me dan, niet aan jou, Nero of je pcquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit nu al een week te kutten met dat brandding en het lukt maar niet. En het klopt, de DVD waarvan ik wil branden is anders dan de nieuwe.
I just need help![]()
Brand probleempje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding en zo ja: welke in welk programma?
het hele liedje zelf bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, klinkt me wel bekend. Misschien heb je er een melodie bij?
hoppa: http://download.yousendit.com/879E2CF50CD0288Bquote:
Ja!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:39 schreef MaJo het volgende:
En het heet Don´t go away?
Geschreven door Noel, gezongen door Liamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
De muziek klinkt als Oasis, het accent klinkt ook als Oasis (Brits), maar ik twijfel een beetje over de stem.
En welk nummer het is kan ik ook al niet zeggen. Frustrerend.
Ze heten beide Brandon Flowers?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de zangers van Panic! at the Disco en the Killers?
Ik reken hem goed, ze heten Brendon/Brandonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heten beide Brandon Flowers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |