Veel gebruikers hebben een kloonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
Iemand moet met een nieuwe komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef Anarion het volgende:
Och ja, welke vraag hadden we eigenlijk ook alweer???
Ik ookquote:
gezienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Maar ik heb je wel een voorbeeldje gestuurd![]()
Jayhawk blijf hier gewoon weg als dat om duidelijke redenen van je gevraagd wordtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
quote:
quote:
Nou dan zal het je hier waarschijnlijk ook niet bevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:47 schreef Bio het volgende:
k ben een paar jaar terug gewoon met fok gestopt vanwege het gelovige-mongolen gehalte in WFL
Dat maakt voor mij toch niks uitquote:
Rust zacht dan..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:57 schreef Anarion het volgende:
Joehoe, ik sta ook op de ranglijst. Helaas is mijn tijd gekomen om te gaan. Oftewel: ik ben weg!!!![]()
Dat is een kloon van jayhawkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
Iemand gaf toch antwoord Roofing? Is dat goed of niet?
Ik gooi er wel een vraag in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik hou het denk ik ook voor gezien voor vandaag. Mag ik mijn vraag intrekken? Ik weet niet precies hoe zoiets werkt.
Jawhawk krijgt geen punten meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
Ja, ik kwam er dus een beetje laat achter..quote:
Jawel, maar op het antwoord ga ik liever niet in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
jij hebt geen vader die graag naar blues luistert zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jawel, maar op het antwoord ga ik liever in.
Het verbaast me trouwens niks dat Bio ineens het juiste antwoord weet te produceren.
Wat een onzin. Hij heeft Jij hebt helemaal geen IP ban.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Bio het volgende:
Jay's IP is geblocked, hij kan zich niet meer registreren!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef Bio het volgende:
[..]
Ik gooi er wel een vraag in.
Doorgaande op het vorige symbool
Wat betekent het als je dit symbool draagt?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_yay61001.jpg]afbeelding][/URL]
registreren lukt hem niet meer, zegt hijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft Jij hebt helemaal geen IP ban.
Mijn vader heeft hier geen kut mee te maken en nou ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef Bio het volgende:
[..]
jij hebt geen vader die graag naar blues luistert zeker
na 10 min mag je er toch een vraag ingooien? Of heb ik dat verkeerd in de OP gelezen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:04 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
iedereen !!!
Bio, ik wil niet vervelend doen, maar er gewoon een vraag ingooien is een typische Jayhawk-actie ...
Conclusie ???
je kent hem persoonlijk zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:04 schreef Bio het volgende:
[..]
registreren lukt hem niet meer, zegt hij
Meer met muziek vragen in het algemeenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef geenaam het volgende:
Iemand problemen met jaren '60 muziekvraagje?
Duizelig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef Etcetera het volgende:
Hoe noemen we het verschijnsel waarbij de ogen iets anders zien dan het evenwichtsorgaan voelt?
of moet ik 'm weer weg halen?
Dat mogen de modjes uitwijzenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef Bio het volgende:
[..]
ja, zoals ik al zei.
Maar ik ben jayhawk niet dus geniet ik een eerlijke kans vind ik
Jayhawk: Laatste bezoek: 44 minuten, 29 seconden geleden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Bio het volgende:
Jay's IP is geblocked, hij kan zich niet meer registreren!
Het is de hele manier waarop : "Nou, dan gooi ik er wel een vraagje in" ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef Bio het volgende:
[..]
na 10 min mag je er toch een vraag ingooien? Of heb ik dat verkeerd in de OP gelezen?
Ik zou ook duizelig zeggen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of dit goede termen zijn jongens, ik zoek een alledaagse term
en Bio negeer ik gewoon
oh sorry heb het ff opgezocht, vertigo is ook wel duizeligheid, Nembrionic had het als eerste goed in dat gevalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Vertigo
kan je lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
en ik krijg van andere dingen een hardequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef vipergts het volgende:
He JayHawk krijg jij daar nu een harde van om ons te irriteren. of om zoveel mogelijk vragen goed te beantwoorden terwijl je iets niet weet. het toont pas echt karakter als je toe kunt geven dat je iets niet weet
Bespaar me de details Jay...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:16 schreef Bio het volgende:
[..]
en ik krijg van andere dingen een harde
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom loopt een klok "met de klok mee"? Dus rechtsom?
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Want als hij links om gaat lijkt het alsof tijd achter uit gaat?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef geenaam het volgende:
Omdat de zon zo ook bewoog bij de zonnewijzer?
Hij bedoelt voor het menselijk oog lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de klok anders bouwt kan een klok best linksom lopen hoor.
Met je zon zat je dichterbijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef geenaam het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de aarde bewoog..
Ja, een beetje dom maar ik bedoelde natuurlijk de aarde die beweegt waardoor de schaduw anders ging staan.quote:
Oh ja wel hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef TrickyDick het volgende:
Ze konden in "de mechanische tijd" (eerste klok) geen instrumentje verzinnen waarbij de klok linksom draaide ???
Dat zei geenaam ook. Maarja...is dat wel zo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Mensen waren gewend dat de zonnenwijzer ook rechtsom ging?
Westen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef TrickyDick het volgende:
Omdat de klok werd uitgevonden in het westen, waar men ook van links naar rechts schrijft ???
Vergeet die zonnewijzer nou eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef WooZ het volgende:
de aarde draait in een baan rechtsom de zon, daardoor wordt die zonnewijzer ook zo geprojecteerd en daarom hebben ze klokken ook zo gemaakt?
Hoezo grrrr ???quote:
Vraag het anders eens aan jayhawkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Bio het volgende:
ik heb geen idee
ik kan het wel doorgeven via msnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag het anders eens aan jayhawk![]()
gesnopen ... Leuke vraag !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
het heeft dus helemaal niets met zonnewijzers te maken.
-edit- of met het westen
Kan dat jayhawk gezeik nu een keer ophouden; is-ie er niet dan is-ie er toch; stapelgek word ik er van; als je niet normaal kunt meespelen Jayhawk of Bio; ga dan lekker weg of google je een versuffing maar houd het antwoord voor jezelf!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: ben jij nou geennaam of niet?
De 2de dacht ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:36 schreef geenaam het volgende:
Dan wil ik 'm volledig.. Of zijn echte naam of de naam die hij als paus had aangenomen. Adrianus de hoeveelste?
Jeejquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:44 schreef TrickyDick het volgende:
Yurithemaster + 1
Wyccie heeft gelijk ...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:48 schreef Supersheep het volgende:
Er werd hun een aantal dagen 'afgenomen' dacht ik?
Die jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
I don't want to miss a thing - Aerosmith
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
I don't want to miss a thing - Aerosmith
ja ik zag het, thanks. zal zo even gaan tellen en loten enzo.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef Supersheep het volgende:
Moet ik wel een antwoord geven
Lincoln?
altijd handigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supersheep +1
Hij vond een pneumatische lift uit om schepen over zandplaten ofso te tillen.
Deel 3 ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:20 schreef Supersheep het volgende:
The Godfather?
voor de zekerheid deel 3
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Deel 3 ja.
Supersheep + 1
Regisseuse is Sofia Coppola
Ik ga South Park kijken, de geniale Michael Jackson aflevering is op tv.
mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
En Bio is nu ook gebanned![]()
Kunnen we weer Jayhawk vrij spelen
Etcetera +1quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
En Bio is nu ook gebanned![]()
Kunnen we weer Jayhawk vrij spelen
De Fokker Anogwat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef Etcetera het volgende:
hoe kennen we een 'uiver' anders?
dus andere 'naam' zeg maar
laat maarquote:
Ja dat was inderdaad te makkelijk, ik had de vraag moeten uitbreiden met de vraag wat er dan volgens de traditie plaatsvindt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:46 schreef Etcetera het volgende:
om aan te geven dat het hoogste punt is bereikt
bedankt dat je dat even met ons deelde!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:49 schreef Nesle het volgende:
Hoogste punt bereikt.
Ja sorry ik zag de reactie van Etcetera nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
bedankt dat je dat even met ons deelde!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef doeka het volgende:
Chanel nr.5
Parfum was mijn 2de gokquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat dus
doeka +1
duur grapje trouwens: Er zijn 750 kilogram bloemen nodig voor 1 liter essence!
quote:
quote:
Yuri; ik heb het hier over een vrouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Spion?
Jeejquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Yuri; ik heb het hier over een vrouw
Spionne, dus.
Yuri +1
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef Etcetera het volgende:
Monopoly
Hoi, ik heb een bordspel voor m'n kopquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat is het best verkochte bordspel ter wereld
ja, want het is een naam (of alle bronnen die ik heb zijn verkeerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand?
jeuhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef Supersheep het volgende:
St. Stephen's tower
Wat is king's voornaamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef FerryB het volgende:
St. king tower
Edit: Ik dacht horror schrijver![]()
Ja idd. Ik zie het nu ook. Ik las iets te snelquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:28 schreef Etcetera het volgende:
nee, ik zocht de naam van de toren waar de klok inhangt
Was ook wel erg makkelijk na die hintquote:
geeft niet hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmm leren lezen is soms ook een kunst. Toch?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was ook wel erg makkelijk na die hint
Via die random choice op wikipedia kom je trouwens bijna alleen maar Franse gemeentes tegen![]()
Maar goed, heb er één gevonden:
Wie regisseerde Mission Impossible II?
anders was er nooit iemand achter gekomen zonder alle jongensnamen bij langs te gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was ook wel erg makkelijk na die hint
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef vipergts het volgende:
clock tower
Face off!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Grim. het volgende:
Een makkelijke vraag, want ik moet zo na een verjaardag.
Van welke film uit 1997 met in de hoofdrol John Travolta en Nicolas Cage werd geregiseerd door John Woo?
Sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Face Off
Face/Offquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Grim. het volgende:
Een makkelijke vraag, want ik moet zo na een verjaardag.
Van welke film uit 1997 met in de hoofdrol John Travolta en Nicolas Cage werd geregisseerd door John Woo?
Nee, maar het is wel een aanrader om hem te gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef Etcetera het volgende:
is het een misdaad als ik de film nog nooit gezien heb?
Nee, da's Travolta, die speelt Sean Archer, da's de smeris die op ze jaagt.quote:
Castor en Pollux!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, da's Travolta, die speelt Sean Archer, da's de smeris die op ze jaagt.
We hebben dus:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:52 schreef FerryB het volgende:
Sean Troy....
Die naam schiet me ineens te binnen.
Yes!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Castor en Pollux!
toch?
ik durf bijna niet meer te antwoorden
dat duurde evenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Yes!!!!
Dit is het juiste antwoord. Supersheep +1
Geen voorkeur. 'Algemene kennis'?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat duurde even![]()
moet ik ook nog een vraag bedenken...
categorie iemand?
Das nog eens een mooie categorie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Geen voorkeur. 'Algemene kennis'?
Flitspaal +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef Flitspaal het volgende:
Memento!
Mooi lijstje, The Constant Gardener ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:08 schreef FerryB het volgende:
Man die vraag wist ik 100% . Ik was net even een goede film aan het uitzoeken voor iemand hier. Grrr
Memento is zo'n goede film. Offtopic:
Al mijn films voor de geinstresseerde:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/ferryb
De Giroquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef cafca het volgende:
welke andere grote wielerronde begon in 2002 in Nederland, en in welke stad was dat?
in groningen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:24 schreef cafca het volgende:
De Giro is goed (eneco tour is geen grote ronde, sorry) . En Maastricht is een heel eind uit de buurt..
Yup. mooi lijstje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Cafca mijn laatste aankopen gezien?
Mijn eerste gedacht was ook Groningen maar toen begon ik logisch na te denken. Niet altijd goed dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]voor de gelegenheid hernoemd naar Gironingen
Flitspaal +1
Wat doe je jezelf aan!quote:
Ach, Groningen is bijna even logisch als Maastricht in de ronde van Italiëquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mijn eerste gedacht was ook Groningen maar toen begon ik logisch na te denken. Niet altijd goed dus
Ik was eigenlijk niet eens van plan om weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan!
Ik zit hier trouwens al zo'n beetje sinds 14.00 uur(lange tijd maar korte tijden aanwezig geweest, maar toch
)
erkel +1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef erkel het volgende:
Motorola
Anders staan ze toch raar te kijken lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet eens van plan om weg te gaan.![]()
Maar mijn ouders kwamen terug van een weekje vakantie en dan moet je wel even blij doen enzo he![]()
WK weg, maar waar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef erkel het volgende:
Vele mensen denken dat Lance pas na zijn ziekte (kanker) grote successen boekte, wat misschien op dopinggebruik zou wijzen, maar ook voor zijn ziekte heeft hij oa 1 grote titel gewonnen. Welke was dit en waar was dit?
oh nee dat was casartelliquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
Olympisch kampioen in 1992
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |