samenvatten kan ik wel goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:22 schreef Nesle het volgende:
Iemand die hier goed is in gedichten analyseren/ontleden/samenvatten per strofe?
Hoi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:29 schreef Bio het volgende:
Hallo
Ik ben een newbie, heb de OP gelezen er klaar voor!
Eisbar is niet om aan te horen
Hee bioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:29 schreef Bio het volgende:
Hallo
Ik ben een newbie, heb de OP gelezen er klaar voor!
Eisbar is niet om aan te horen
Blijft ie spoken? Het antwoord is juist, maar afkomstig van een user die een ban heeft, geen punten dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
k hoor van Jayhawk dat het Construction All-risk verzekering is, hij is heel boos dat ie gebanned is, want hij weet gewoon veel. Daar kan ik van getuigen want het is een studiegenoot van me en ik weet ook veel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
k hoor van Jayhawk dat het Construction All-risk verzekering is, hij is heel boos dat ie gebanned is, want hij weet gewoon veel. Daar kan ik van getuigen want het is een studiegenoot van me en ik weet ook veel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
Zelfs als ie een ban heeft verpest ie het nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
niet te stoppen die gastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zelfs als ie een ban heeft verpest ie het nog![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Supersheep het volgende:
Uhh Nesle, je bent nu toch niet allemaal gedichten aan het typen hoop ik?
Wilde namelijk alles samenvatten met 'blaat'...![]()
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Supersheep het volgende:
Uhh Nesle, je bent nu toch niet allemaal gedichten aan het typen hoop ik?
Wilde namelijk alles samenvatten met 'blaat'...![]()
Ik roep gewoon mijn grote broer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
Bio is natuurlijk gewoon Jayhawk, maargoed. Wat doen we hier aan???![]()
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
Bio is natuurlijk gewoon Jayhawk, maargoed. Wat doen we hier aan???![]()
Wat heb je de afgelopen drie jaar gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
Waarom heb je dan sinds die tijd niet gepost en nu ineens,........................begin je weer te posten. Vreemd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |