Foto's:quote:]26-10-2006, Eindhoven, Gildestraat; Bejaarde vrouw rijdt de MYCOM Eindhovenl binnen
Een 81-jarige Eindhovense automobiliste is donderdagmiddag rond 17.30 uur met haar auto een computerwinkel binnen gereden. De vrouw had haar auto op de Gildelaan voor de winkel in een parkeervak geparkeerd. Toen zij achteruit reed zag zij een passerende bromfiets over het hoofd en raakte die. De 53-jarige Eindhovense bromfietser kwam ten val.
De vrouw schrok daar zo van dat zij de automatische versnelling in de vooruit zette en gas gaf. Ze reed via de etalage de computerwinkel binnen, daarbij ging een rek met laptops om. Ze eindigde met haar auto tegen de toonbank. De vrouw raakte niet gewond. De bromfietser wel, hij brak een rib. Twee klanten in de winkel raakten ook gewond. Een 35-jarige vrouw had een snijwond aan haar been en een vinger uit de kom. Een 49-jarige Eindhovense man liep een hoofdwond op. De gewonden zijn in het ziekenhuis behandeld. De schade is enorm. De politie heeft het rjbewijs en het kentekenbewijs van de 81-jarige vrouw ingenomen
of d'r tomtom zei, nu linksaf slaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk al 50cent uit dr speakers pompen en wilde ff de ipod checken.
Waarschijnlijk omdat ze door haar keuring is gekomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:36 schreef Furious het volgende:
Waarom laten ze uberhaupt mensen van zo'n leeftijd nog achter het stuur?
Welke keuring?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze door haar keuring is gekomen.
quote:
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=237#L375quote:Vanaf welke leeftijd moet ik een medische keuring ondergaan?
Vanaf het zeventigste jaar vindt bij iedere vernieuwing van het rijbewijs een medische keuring plaats. Door deze regelmatige keuring kunnen ouderen veilig en verantwoord aan het verkeer deel blijven nemen. De keuring vindt minimaal elke vijf jaar plaats en is steeds verplicht.
Jammer dat zo'n keuring om de 5 jaar is, in 5 jaar tijd kunnen die mensen behoorlijk aftakelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=237#L375
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n keuring om de 5 jaar is, in 5 jaar tijd kunnen die mensen behoorlijk aftakelen.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:12 schreef Gunner het volgende:
Vrouw rijdt met auto winkel van Mycom binnen
je zou hoogstens wat kabeltjes kunnen meenemen op die manier.. In de showroom staat geen voorraad, en de showroommodellen zijn allemaal goed bevestigd.. Anders zou het wel kewl geweest zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:35 schreef 2Mini het volgende:
ik vraag me af of er mensen de gelegenheid hebben genomen om wat te pakken en weg te rennen
Dit zijn gewoon foto's van de site 112brabant.nl schaamteloos geript.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Shades het volgende:
Goede foto's trouwens TS!
werk je bij die Mycom ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |