Ik denk dat het technisch niet mogelijk is voor BB.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
we mogen het niet horen dus
Die verbrand echt helemaal niets op zo'n dag. Ze ligt of in bed of op de bankquote:
Heeft ze gelijk in, een keer z'n haar grondig wassen zou wellicht schelenquote:
Zeg, Rik is leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in, een keer z'n haar grondig wassen zou wellicht schelen![]()
Rik saved the Day, ook met de scootmobiel. Als ik Hummie was zou ik hem een lintje gevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn t-shirt is ook toepasselijk. charme offensief voor hummie![]()
Zou het niet andersom zijn geweest?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef pullup het volgende:
Semih is zich weer helemaal aan het herstellen qua karakter. Ik denk dat hij eerder deze BB gestressed was omdat hij onder de plak zit bij Micheline en hij komt nu tot rust.
Goed zo, giet die Marcia nog maar eens volquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
heeft dat nu nut dan nu etienne weg is ik bedoel veel spannend zal er niet gebeurdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed zo, giet die Marcia nog maar eens vol
Die jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou het niet andersom zijn geweest?![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We duimen
Rik is een belangrijke schakel in het huis
Shit, dat verhaal kenden we alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
Tuurlijk wel, Hoppa, lekker etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
Stond op het plasmascherm geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Gehaald.
Keihard BB
Ze willen gewoon een hoerefeest zien
Ze vallen meteen op het eten aan ??????? Mag dat wel bikbrodder?
In elke vrouw schuilt een bakvisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
M/n oren. Wat doen jullie!
Dat gegil en gekrijs.![]()
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
maakt nou toch niet meer uit ,het enige wat dat betekend is dat tijn en jeroen morgen geen luxe ontbijt krijgen ,dat is wel op te geven denkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef n1ek het volgende:
Ik vind dit wel treurig om te zien.
Net of ze 5 maanden met amper eten en drinken in een derde wereldland hebben doorgebracht.
Nee ze hebben een paar dagen wat minder luxe gegeten.
toen pas ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......
Ik vind het niet erg, noodrantsoen is fokking hell waardeloosquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef farceman het volgende:
De hardste BB ooit , wat een slappe hap , en maar herkansen en met die hap!
100%quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben al lang blij dat Egbert er niet zit met zn yeah yeah yeah![]()
daar heb je 100% gelijk in !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben al lang blij dat Egbert er niet zit met zn yeah yeah yeah![]()
volgens mij stond er iets op de plasma in de trand van 'aanvallen op het luxe eten' ofzo, daarom werden ze helemaal gek :squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef farceman het volgende:
Snap er niks van dta noodrantsoen geldt toch nog? BB treedt toch eens een keertje op!
Semih is hier op fok al de pispaal sinds hij Tijn aansprak over zijn voortdurende negatieve gezeik bij de opdrachten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......
denk ik ook hoor het is wel niet honger zoals honger ,maar toch als je gewent bent normaal te eten en opeens heel weing te eten hebt ,lijkt het gevoel wat je hebt wel op echte honger denkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaal
Bij de eerste foto's was hij al mijn favoriet, geen idee waarom. GMTA Bloesskloessquote:
nee totaal niet, kan ik wel makkelijk zeggen, dat is zo, maar ik zou niet zo gek worden als dat gegil na 5 dagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaal
We nemen hem saampjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij de eerste foto's was hij al mijn favoriet, geen idee waarom. GMTA Bloesskloess![]()
Truste Bartoliquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:37 schreef Bartoli het volgende:
nuja ik ga eens, straks 2 tentamens. Morgen hopelijk hoerenfeest so I'll be here
dat ze nu bij het bestellen maar vet veel drank inslaan
En vooral niet als je 'n herkansing krijgt, en daarbij nog maar met 2 personen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
nee totaal niet, kan ik wel makkelijk zeggen, dat is zo, maar ik zou niet zo gek worden als dat gegil na 5 dagen
daar heb je fokking helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben fokking blij dat Hummie ze een fokking herkansing heeft gegeven. Nog een fokking week zonder fokking drank zou wel erg fokking saai worden.
quote:
Dat is alweer 200%quote:
Oeps, 300quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar heb je fokking helemaal gelijk in
ik zeg : 100%
zo te horen kan jij beter rekenen dan jeroenquote:
Ik denk dat jij beter een Marcia filter op je streams kan zetten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben fokking blij dat Hummie ze een fokking herkansing heeft gegeven. Nog een fokking week zonder fokking drank zou wel erg fokking saai worden.
hey focking Scan kijk fucking ditquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja, we hebben morgen een fokking feestjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Vompie het volgende:
[..]
En vooral niet als je 'n herkansing krijgt, en daarbij nog maar met 2 personen!![]()
Dat geeft de burger moed.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
hey focking Scan kijk fucking dit
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Oh wacht E10...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt geen lul, dus vergeet het maar.![]()
Says who? Ik ben een man en een mod volgens velen op Fokquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt geen lul, dus vergeet het maar.![]()
Dat is zo fokking goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Blijf es met je tengeltjes van die Photoshop afquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Dat is fokking schijt dat drankverbod.quote:
Gewoon bizar...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Marlies tegen Rik: "Hoe jij daar zat... echt een stuk jongen, niet normaal. Echt... echt... een ontzettend lekker ding gewoon. Niet normaal"
Maar fokking Marcia heeft morgen wel fokking meer drank en gaat dan fokking Tijn grijpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is fokking schijt dat drankverbod.
We zijn fokking geen kleine kinderen.
Laten we het fokking hopen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar fokking Marcia heeft morgen wel fokking meer drank en gaat dan fokking Tijn grijpen
jij drinkt niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TAFKAM
The alcoholic fokking known as Marcia
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marciaquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marcia
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marcia
Als je nou kwam met iets over Marcia's kloppende klit? Maar nee hoor... moet het weer Etienne wezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?
gatsie maak dan een nieuw toppic met e10 en how stupid can i bequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je nou kwam met iets over Marcia's kloppende klit? Maar nee hoor... moet het weer Etienne wezen![]()
Ben ik wel hoor. Als Marcia met Sabrina in bed zou duiken, zou ik er ook geen problemen mee hebben.quote:
onze Rikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:36 schreef mazaru het volgende:
Tijn verkracht wentelteefjes
Wie smeert er nou mayonaise op wentelteefjes?
Mensen die zo liggen, schijnen onzeker ergens over te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom zit saartje altijd als een klein vogeltje inelkaar gedoken ?
hullen in onschuld grote zus lost het wel op?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Tijdens haar leven volkomen ondergesneeuwd door Monique met dat als resultaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
hullen in onschuld grote zus lost het wel op?
Het is nu 'another one bites the dust'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:48 schreef Suikeroom het volgende:
Mo die is oké olé olé
gelukkig zingen ze dat niet meer als iemand eruit gaat![]()
dat wil sa zelf naar mijn mening; is ze aan gewend en lekker veilig; mo ook zo stom dat ze het blijft doen of durft haar zusje niet los te laten gaan. wat dan wel een keer goed zou zijn, voor bijde. maar dit is BBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens haar leven volkomen ondergesneeuwd door Monique met dat als resultaat.
Kwartetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:13 schreef neferhone het volgende:
zei sem
Welnee, want daar zit Egbert en die is walgelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:56 schreef BorTheWolf het volgende:
zo wat is het dood hier zeg. zit iedereen nog op vol ofzo ?
Dat Rob en de kids van Monique geen BB of internet meer kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wat Egbert op vol, heeft hij nog iets te melden of moet het allemaal 100% intern blijven.
Wat een nieuws, komt mr 100% ook nog naar FOK!?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat Rob en de kids van Monique geen BB of internet meer kijken![]()
Hij kijkt wel uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een nieuws, komt mr 100% ook nog naar FOK!?
Hoezo hebben jullie hem zitten pesten?quote:
Ik heb niemand gepest. Maar Fok! is ongeveer het voorportaal van hades als je VOL mag geloven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie hem zitten persten?
Weet je dit 100% zeker?
Of, ze blijven lurkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb niemand gepest. Maar Fok! is ongeveer het voorportaal van hades als je VOL mag geloven.
Dus hij of die Flo zullen zich hier niet zo snel laten zien denk ik.
Nu welquote:
Dit is wel heel ergquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:11 schreef T-lex het volgende:
En ze parkeren zichzelf vervolgens allemaal weer op een bank...en gaan daar verder slapen.![]()
Dat zal haar vast stemmen op gaan leverenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Sexy blote schouder Marlies... WOW ...
[afbeelding]
Ze zitten weer te schakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Day het volgende:
Jemig, al meer dan een half uur geen posts?
Dat beloof niet veel goed.
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om de streams überhaubt aan te zetten, dat is best erg.
Klopt. Bovendien is de groep nu zo uitgedund dat ik niet verwacht dat er iets gebeurd. Je kan zeggen wat je wil over Etiënne maar hij bracht wel leven in de brouwerij, ik heb me ontzettend aan 'm kunnen ergeren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.
Maar eigenlijk is het wel triest dat het dan pas wat kan worden.
Beperkt drank dat dan weer wel, en deze bewoners moeten al aan de sterke drank gaan willen ze loskomen en dat zegt (helaas) erg veel over deze groepquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt vanavond misschien wel weer wat, dan komt er drank en muziek in huis.
Maar eigenlijk is het wel triest dat het dan pas wat kan worden.
Ik heb Tijn als vervangerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Bovendien is de groep nu zo uitgedund dat ik niet verwacht dat er iets gebeurd. Je kan zeggen wat je wil over Etiënne maar hij bracht wel leven in de brouwerij, ik heb me ontzettend aan 'm kunnen ergeren.
Bad karma.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb Tijn als vervanger
Monique ziet eruit als een lijk!
Watskeburt?
Die ging vannacht om 4:30 pas slapen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Monique ziet eruit als een lijk!
Watskeburt?
Ze heeft he inderdaad voldoende lang uitgehouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:07 schreef Day het volgende:
Marlies denkt dat zij er maandag uitgaat, want zij is veel extremer dan Marcia.
Maar het is okeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zegt ze tegen Tijn.
Het is gewoon een glas is halfvol of halfleeg discussiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef sade42 het volgende:
tijn heeft wel een goed punt
Nee, Tijn zeikt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:18 schreef Verida het volgende:
Tijn heeft helemaal gelijk imo
En daardoor zo leuk dat ze nu samen op de bank zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef sade42 het volgende:
stelletje achterbakse wijven
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef marky het volgende:
Je kan een hele simpele gedachten er op na houden. Je zit er een maand of drie en maak er wat moois van. Na die tijd zie je die mensen toch niet meer wat maakt het uit.
Tijn is zelf gewoon zeer sfeergevoelig en die hoopt maar dat als mensen een keer clashen dat het dan beter wordt maar omdat je niet van elkaar weg kan lopen moet je niet al te hard gaan clashen want dat blijft dan altijd in de ruimte hangen zie hem en Semih
Welke is leuker om te volgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:27 schreef marky het volgende:
Mooi het contrast de gesprekken tussen Rik en Saar en Tijn en Marlies.
Switch ff over naar DGK, daar staat Natasia op het punt te vertrekkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke is leuker om te volgen
ik heb al een tijdeje dat gezeik van Tijn aan![]()
Boeiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Switch ff over naar DGK, daar staat Natasia op het punt te vertrekken![]()
ja sorry hoorquote:
Het hele verhaal is dat Tijn zichzelf eigenlijk verheven voelt boven de rest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:32 schreef marky het volgende:
Tja Tijn maar Jeroen heeft al 4 keer op die bank gezeten. Jij niet. Jeroen moet zichzelf in een groep waar hij niet kan winnen zichzelf redden. Tijn wordt door iederen gepruimt behalve door Semih dan.
En hij trapt nog maar een paar open deuren inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Het hele verhaal is dat Tijn zichzelf eigenlijk verheven voelt boven de rest.
heeft ie al gedaan toen ze zaten te schakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef marky het volgende:
Jemig Tijn vertel je het straks ook allemaal even aan Jeroen dat je zo over hem gesproken hebt met Marlies en Marcia?
Maar niet op deze manier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan toen ze zaten te schaken![]()
Neee maar dat hij het ook nog even heeft doorverteld aan Marcia en Marlies. Dat hij Jeroen even over de tong laat roddelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan toen ze zaten te schaken![]()
Tijn voert de discussie tegen zichzelf vooral.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Tijn totaal niet zeiken.. voert gewoon op een redelijke manier een discussie
wel hoor.. hij heeft toen ook gezegd je zegt alleen maar ja jaja ja ja wat de fok.. en over de joker heeft ie hem dit ook voorgelegdquote:
Weet je wel hoe vaak hij dit verhaal heeft afgestoken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Tijn totaal niet zeiken.. voert gewoon op een redelijke manier een discussie
Hey daar, kom je nou van alles roepen in de sc en dan er tussenuit naaien? TIJN!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vaak hij dit verhaal heeft afgestoken?
Het komt elke dag wel een keer voorbij. Tijn is niet bang voor confrontatie, Tijn gaat ruzies niet uit de weg.
Kom op, zeg. We weten het nu wel.
Het niveau is gestegen nu Semih meedoetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
toch vind ik dit het meest zinvolle gesprek sinds dagen
Precies...als er eentje eerlijk is tegen Jeroen dan is Tijn het wel. Hij heeft hem van de week nog verteld dat als Semih eruit zou gaan, hij waarschijnlijk Jeroen zou nomineren. (Tijn wil eigenlijk met Mo, Rik, en Marlies overblijven dacht ik begrepen te hebben.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel hoor.. hij heeft toen ook gezegd je zegt alleen maar ja jaja ja ja wat de fok.. en over de joker heeft ie hem dit ook voorgelegd![]()
Neem t ze s kwalijk. Ik bedoel alleen die scooteropdracht al geeft ze indirect contact met het publiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef marky het volgende:
Je hoort nu dat ze gewoon heel erg bezig zijn met wat het publiek denkt. Als je daar gewoon niet te veel bij stil staat dan komt het vanzelf goed. Ga je erbij stil staan dan kan het niet zijn dat je jezelf niet meer ben.
Ohhhhhhhhhhhh wat heeeeeeeeeeeeeeerlijk................................quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef Day het volgende:
En Marlies weer over de joker.
Maar ze maakt zich niet druk, hoor. Het is allemaal okeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ze hebben in ieder geval nu een echt luxe set boodschappen gehad met het een en ander aan extrasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef blomst het volgende:
Is er al een oud bekende in het huis gekomen?
Dacht zoiets te hebben gelezen op de talpasite?
Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat dat de reden was dat ze nog een herkansing kregen van de weekopdracht, zodat de oude bekende niet op rantsoen hoefde.
Dat was de jokerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef blomst het volgende:
Is er al een oud bekende in het huis gekomen?
Dacht zoiets te hebben gelezen op de talpasite?
Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat dat de reden was dat ze nog een herkansing kregen van de weekopdracht, zodat de oude bekende niet op rantsoen hoefde.
oh, dankje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat was de joker
Ze hebben vanalles extra gekregen bij de boodschappen..
Neuh, dan had hummie wat moeten regelen en dat is haar te veel moeite dit jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef blomst het volgende:
[..]
oh, dankje.
De JokerHad me verheugd op een oudbewoner.
Waar het om gaat is dat ze niet snappen dat mensen eruit worden gestemd waarvan zij vinden dat die toch zo leuk is. Mensen met een "uitgesproken mening" alleen vergeten ze dat ze die mening niet delen met de persoon waar ze die mening over hebben maar met andere. Ook Tijn doet het nu weer. Hij kan het er wel met Jeroen ook over hebben gehad maar dat hoeft hij nog niet door te blaaten aan de andere.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neem t ze s kwalijk. Ik bedoel alleen die scooteropdracht al geeft ze indirect contact met het publiek.
Hij is niet eerlijker dan andere. Hij doet zich eerlijk voor maar hij heeft zijn streken. Dit gesprekje heeft hij ook niet voor niets gevoerd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef Verida het volgende:
Als het tegen tijn verteld word lijkt me niet dat hij dat eerst met monique had kunnen bespreken en wat zijn onvolwassenheid betreft, hij is verdorie pas 24 en geen getrouwde vrouw met al twee kinderen en een relatie die al 20 jaar duurt.
Ik vind hem eerlijk, misschien af en toe wat zwaar op de hand, maar wel een van de eerlijkste in het huis.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zet streams aan en het eerste wat ik hoor is Marlies. "Heerrrrrrrlijk"
Fijn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zet streams aan en het eerste wat ik hoor is Marlies. "Heerrrrrrrlijk"
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:38 schreef Day het volgende:
Marlies verwacht sympathie-stemmen voor iemand die met de joker op de bank gezet is.
Ze moeten nodig aan de drank straks hoor ik alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Day het volgende:
En nu hebben ze weer de theorie dat degene die door de joker op de bank zijn gekomen en eruit zijn gestemd, de waarde van de joker krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Day het volgende:
En nu hebben ze weer de theorie dat degene die door de joker op de bank zijn gekomen en eruit zijn gestemd, de waarde van de joker krijgen.![]()
Marlies 25000 rijker? uhm dat geld is toch van Marciaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Day het volgende:
Tuurlijk geloof je erin, Marlies.
JIj gaat eruit maandag vanwege de joker dus je rekent je al 25000 euro rijker.
Ik begrijp uit hun fantasietje dat degene die door de joker er uit vliegt, het bedrag krijgt, hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marlies 25000 rijker? uhm dat geld is toch van Marcia![]()
of zie ik dat nu verkeerd![]()
ah ok had toen nog geen streams aan dus vroeg me dat afquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp uit hun fantasietje dat degene die door de joker er uit vliegt, het bedrag krijgt, hoor.
Ze hebben het ook over Janine en Micheline.
Marcia zit niet op de bank door de joker.
Ze gelooft zeker ook nog in sinterklaasquote:
Gezien t feit dat ze Egbert constant "mijn papa" blijft noemen zou dat nog best s kunnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gelooft zeker ook nog in sinterklaas![]()
Rob komt af en toe even checkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
BB heeft goeie contacten met de familie van de zusjes. Elke keer is het precies wat ze willen ;x
Er zal wel een compromie gesloten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet helemaal want er wordt niet meer gecensureerd bij mo en tijn
eerst was er sprake van alleen een kaart maken en dat moest in het geheim, maar nu krijgt ze een hele verrassingsdoos en mag iedereen het weten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef Capaja het volgende:
das toch niet zo moeilijk zeg
als ik van een kind(meisje) van 6 zou weten dat ze gek is op prinsesjes dan kan ik ook wel zo'n doos samenstellen hoor
maar het moest toch geheim blijven voor de andere bewoners ?
Voor een meisje van 6 is dat de mooiste prinsessenjurkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
wat is dat voor spuuglelijke carnavals jurk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Voor een meisje van 6 is dat de mooiste prinsessenjurk![]()
dat zou ik dat kind niet aandoen, wat een taferelen dat kan geven als de 10 minuten voorbij zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef berney het volgende:
Voor de kijkknikkers is het natuurlijk beter dat moeders dochter live feliciteerd.
bv een tien minutenbezoekje in dagboekkamer
Zou de kist ook goed passen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
howel de blauwe van sneeuwitje ook mooi is![]()
Oma is dr ook bij om dat kind op te vangenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
dat zou ik dat kind niet aandoen, wat een taferelen dat kan geven als de 10 minuten voorbij zijn![]()
Je zou inderdaad bijna denken dat die jurk voor haar dochter is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef kukeleku het volgende:
Voor Saa vind ik dit heel leuk, dat ze dit aan haar Jenna kan geven.
Maar Mo is weer het middelpunt van de belangstelling![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:36 schreef Suikeroom het volgende:
Monique denkt dat haar kinderen naar Big Brother mogen kijken![]()
Je zou denken dat de reden daarvan is dat ze Marlies heeft gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
Goeie god, wat ziet Marcia bleek.
nee man hoerenfeestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef mazaru het volgende:
Vanavond mogen ze vast wel drie glaasjes drinken![]()
Hummie wel maar de meeste bewoners zoals rik nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar houdt Hummie niet van [afbeelding]
Vorige keer waren dat Tijn en Semih.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hummie wel maar de meeste bewoners zoals rik niet. Die beginnen te zeuren als er een paar zat zijn
het bloed van e<10quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
Maar mensen, effe serieus. Heeft Rik ooit wat gekookt in dat huis?
Nee, en dat is maar beter ook. Hij neemt het niet zo nauw met de persoonlijke hygiënequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
Rik is de kapper, voor de rest doet die niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
Hij kan het wel, zo te horen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, en dat is maar beter ook. Hij neemt het niet zo nauw met de persoonlijke hygiëne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |