Maar fokking Marcia heeft morgen wel fokking meer drank en gaat dan fokking Tijn grijpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is fokking schijt dat drankverbod.
We zijn fokking geen kleine kinderen.
Laten we het fokking hopen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar fokking Marcia heeft morgen wel fokking meer drank en gaat dan fokking Tijn grijpen
jij drinkt niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TAFKAM
The alcoholic fokking known as Marcia
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marciaquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marcia
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet met dezelfde resultaten als Marcia
Als je nou kwam met iets over Marcia's kloppende klit? Maar nee hoor... moet het weer Etienne wezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?
gatsie maak dan een nieuw toppic met e10 en how stupid can i bequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tssskk wil jij E10 niet eens aftrekken?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je nou kwam met iets over Marcia's kloppende klit? Maar nee hoor... moet het weer Etienne wezen![]()
Ben ik wel hoor. Als Marcia met Sabrina in bed zou duiken, zou ik er ook geen problemen mee hebben.quote:
onze Rikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:36 schreef mazaru het volgende:
Tijn verkracht wentelteefjes
Wie smeert er nou mayonaise op wentelteefjes?
Mensen die zo liggen, schijnen onzeker ergens over te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom zit saartje altijd als een klein vogeltje inelkaar gedoken ?
hullen in onschuld grote zus lost het wel op?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Tijdens haar leven volkomen ondergesneeuwd door Monique met dat als resultaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
hullen in onschuld grote zus lost het wel op?
Het is nu 'another one bites the dust'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:48 schreef Suikeroom het volgende:
Mo die is oké olé olé
gelukkig zingen ze dat niet meer als iemand eruit gaat![]()
dat wil sa zelf naar mijn mening; is ze aan gewend en lekker veilig; mo ook zo stom dat ze het blijft doen of durft haar zusje niet los te laten gaan. wat dan wel een keer goed zou zijn, voor bijde. maar dit is BBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens haar leven volkomen ondergesneeuwd door Monique met dat als resultaat.
Kwartetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:13 schreef neferhone het volgende:
zei sem
Welnee, want daar zit Egbert en die is walgelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:56 schreef BorTheWolf het volgende:
zo wat is het dood hier zeg. zit iedereen nog op vol ofzo ?
Dat Rob en de kids van Monique geen BB of internet meer kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef LudoSanders het volgende:
Wat Egbert op vol, heeft hij nog iets te melden of moet het allemaal 100% intern blijven.
Wat een nieuws, komt mr 100% ook nog naar FOK!?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat Rob en de kids van Monique geen BB of internet meer kijken![]()
Hij kijkt wel uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een nieuws, komt mr 100% ook nog naar FOK!?
Hoezo hebben jullie hem zitten pesten?quote:
Ik heb niemand gepest. Maar Fok! is ongeveer het voorportaal van hades als je VOL mag geloven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie hem zitten persten?
Weet je dit 100% zeker?
Of, ze blijven lurkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb niemand gepest. Maar Fok! is ongeveer het voorportaal van hades als je VOL mag geloven.
Dus hij of die Flo zullen zich hier niet zo snel laten zien denk ik.
Nu welquote:
Dit is wel heel ergquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:11 schreef T-lex het volgende:
En ze parkeren zichzelf vervolgens allemaal weer op een bank...en gaan daar verder slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |