Ik denk dat het technisch niet mogelijk is voor BB.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
we mogen het niet horen dus
Die verbrand echt helemaal niets op zo'n dag. Ze ligt of in bed of op de bankquote:
Heeft ze gelijk in, een keer z'n haar grondig wassen zou wellicht schelenquote:
Zeg, Rik is leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in, een keer z'n haar grondig wassen zou wellicht schelen![]()
Rik saved the Day, ook met de scootmobiel. Als ik Hummie was zou ik hem een lintje gevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn t-shirt is ook toepasselijk. charme offensief voor hummie![]()
Zou het niet andersom zijn geweest?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef pullup het volgende:
Semih is zich weer helemaal aan het herstellen qua karakter. Ik denk dat hij eerder deze BB gestressed was omdat hij onder de plak zit bij Micheline en hij komt nu tot rust.
Goed zo, giet die Marcia nog maar eens volquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vrijdag hoerenfeest! [afbeelding]
heeft dat nu nut dan nu etienne weg is ik bedoel veel spannend zal er niet gebeurdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed zo, giet die Marcia nog maar eens vol
Die jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou het niet andersom zijn geweest?![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We duimen
Rik is een belangrijke schakel in het huis
Shit, dat verhaal kenden we alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
Tuurlijk wel, Hoppa, lekker etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
Stond op het plasmascherm geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Gehaald.
Keihard BB
Ze willen gewoon een hoerefeest zien
Ze vallen meteen op het eten aan ??????? Mag dat wel bikbrodder?
In elke vrouw schuilt een bakvisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
M/n oren. Wat doen jullie!
Dat gegil en gekrijs.![]()
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die jaSem kan zich niet meer af reageren en zal in momenten van verveling laten zien wie hij werkelijk is. Dat zag ik vanmiddag al.......
![]()
maakt nou toch niet meer uit ,het enige wat dat betekend is dat tijn en jeroen morgen geen luxe ontbijt krijgen ,dat is wel op te geven denkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef n1ek het volgende:
Waarom mag iedereen dan gelijk appeltaart?
Dat rantsoen is nog niet afgelopen...
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef n1ek het volgende:
Ik vind dit wel treurig om te zien.
Net of ze 5 maanden met amper eten en drinken in een derde wereldland hebben doorgebracht.
Nee ze hebben een paar dagen wat minder luxe gegeten.
toen pas ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......
Ik vind het niet erg, noodrantsoen is fokking hell waardeloosquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef farceman het volgende:
De hardste BB ooit , wat een slappe hap , en maar herkansen en met die hap!
100%quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben al lang blij dat Egbert er niet zit met zn yeah yeah yeah![]()
daar heb je 100% gelijk in !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben al lang blij dat Egbert er niet zit met zn yeah yeah yeah![]()
volgens mij stond er iets op de plasma in de trand van 'aanvallen op het luxe eten' ofzo, daarom werden ze helemaal gek :squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef farceman het volgende:
Snap er niks van dta noodrantsoen geldt toch nog? BB treedt toch eens een keertje op!
Semih is hier op fok al de pispaal sinds hij Tijn aansprak over zijn voortdurende negatieve gezeik bij de opdrachten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Semih is zwaar van zijn voetstuk gevallen sinds zijn vriendin vertrokken is en het is te laat om dat te hersttellen.......
denk ik ook hoor het is wel niet honger zoals honger ,maar toch als je gewent bent normaal te eten en opeens heel weing te eten hebt ,lijkt het gevoel wat je hebt wel op echte honger denkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaal
Bij de eerste foto's was hij al mijn favoriet, geen idee waarom. GMTA Bloesskloessquote:
nee totaal niet, kan ik wel makkelijk zeggen, dat is zo, maar ik zou niet zo gek worden als dat gegil na 5 dagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat jij als je daar zat precies hetzelfde was als je 5 dagen minder gegeten hebt als normaal
We nemen hem saampjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij de eerste foto's was hij al mijn favoriet, geen idee waarom. GMTA Bloesskloess![]()
Truste Bartoliquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:37 schreef Bartoli het volgende:
nuja ik ga eens, straks 2 tentamens. Morgen hopelijk hoerenfeest so I'll be here
dat ze nu bij het bestellen maar vet veel drank inslaan
En vooral niet als je 'n herkansing krijgt, en daarbij nog maar met 2 personen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
nee totaal niet, kan ik wel makkelijk zeggen, dat is zo, maar ik zou niet zo gek worden als dat gegil na 5 dagen
daar heb je fokking helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben fokking blij dat Hummie ze een fokking herkansing heeft gegeven. Nog een fokking week zonder fokking drank zou wel erg fokking saai worden.
quote:
Dat is alweer 200%quote:
Oeps, 300quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar heb je fokking helemaal gelijk in
ik zeg : 100%
zo te horen kan jij beter rekenen dan jeroenquote:
Ik denk dat jij beter een Marcia filter op je streams kan zetten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben fokking blij dat Hummie ze een fokking herkansing heeft gegeven. Nog een fokking week zonder fokking drank zou wel erg fokking saai worden.
hey focking Scan kijk fucking ditquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja, we hebben morgen een fokking feestjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Vompie het volgende:
[..]
En vooral niet als je 'n herkansing krijgt, en daarbij nog maar met 2 personen!![]()
Dat geeft de burger moed.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
hey focking Scan kijk fucking dit
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Oh wacht E10...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt geen lul, dus vergeet het maar.![]()
Says who? Ik ben een man en een mod volgens velen op Fokquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je hebt geen lul, dus vergeet het maar.![]()
Dat is zo fokking goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Blijf es met je tengeltjes van die Photoshop afquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
zal het dan eindelijk...
Dat is fokking schijt dat drankverbod.quote:
Gewoon bizar...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Marlies tegen Rik: "Hoe jij daar zat... echt een stuk jongen, niet normaal. Echt... echt... een ontzettend lekker ding gewoon. Niet normaal"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |